- 674 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ACI GERÇEK
Bu betül dediğim kadınla 2010 yılı nisan ayında bir ayaküstü konuşmayla birbirimizden etkilendik.Aynı yerde çalışıyorduk.Ben arkadaşlarla yemek falan yerken betül her zaman afiyet olsun diyordu arkadaşlarda hayırlı işler diyordu.Yavaş yavaş birbirimize bağlandık.Birbirimizi görmeden yapamıyorduk.Sırılsıklam aşık olmuştuk.Her sabah herkesin içinde birbirimize günaydın diyorduk.Çalıştığımız yerde bizden başka dikkat çekici kimse yoktu.İnsanlar film izler gibi betül ile beni izliyordu dedikodu yapıyordu.Ben betülü görmek için iş erken bitsin diye deli gibi çalışıyordum.Öğle yemeklerinde yemekhane de betül ile birbirimizi hiç ihmal etmez beklerdik.Yemekhanede kimse kalmaz betül ile ben en son çıkardım.İki deli birbirimizi bulmuştuk.Birde bana yaklaşan nazlı diye kadın vardı.Birgün öğlen işler erken bitmedi yemeğe geç gittim.Bir baktım betül yemekhanenin kapısında bekliyor ben zannettim işi var ondan bekler.Yemekhaneye girdiğimde nazlı’da yemek yiyordu.Ben yemek alırken betül önüme geçti sırıtarak kırıtarak erik almaya başladı.Bu arada da nazlı’yla bakışıyorlar meğer betül kapıda kıskançlıktan bekliyormuş.Betül, nazlı’yı benden uzaklaştırdı.Aşkımız doludizgin fırtına gibi 5 ay sürdü.Sonraları özge diye bir kız bana yakınlık gösterdi ama aramızda birşey yoktu.Birgün ben yemekhanede yemek yerken özge geldi yanıma oturdu.Betül’ün bayan arkadaşları hemen betül’e iletti.Ortalık birbirine girdi.Adamı bunalıma sokuyorlar diyerek kalemi defteri toplayıp yemekhaneyi terketti.Betül ile iki hafta konuşmadık.sonra konuşmaya başladık.Nazlı gittikçe bana yaklaşıyordu.Birgün iş yerinde yemekhanede çay alırken Nazlı arkamdan koştu geldi yanıma yaklaşıp benim çayı doldurdu ve oturacak yer arıyorum dedi.Betül’de arkamızda oturuyordu.Aşık olan aldatmıyor.Arkamda masa vardı nazlı’ya masaya otur dedim.Betül arkamızda konuşmaları duymuş nazlı’ya etmediğini bırakmamış gücünü kullanmış.Nazlı’nın da yaşı 35’in üstünde ama betül’den korkusundan o tarihten sonra değil yanıma yaklaşmak bana abi diye hitap ediyordu.özge ile nazlı araya girince bende bunaldım betül’den kaçıyordum ama betül beni bırakmadı.Neyse böyle 2011 yılına geçtik.Berat diye bir arkadaş vardı onunla betül biraz konuşmuş.
Birgün berat ile birlikte çalışıyordum betül karşıdan geliyordu daha ben ağzımı açamadan betül beratla konuşmaya başladı karşıdan karşıya.
Neyse betül yanımıza yaklaştı ben kıskançlık yapıp betül’ün yüzüne bile bakmadım.Betül arkamda biraz bekleyip çekip gitti.2011 yılı boyunca etrafımda döndü hiç affetmedim.Benden sonra berata da sanırım yaklaşmadı.çünkü düşüp kalktığı anıl vardı.Anılla hiç ayrılmıyorlardı.
Sonra bir ara yanımda ki eymeni aradı.telefonu kapatırken sesini duyuyordum bay baaay dedi.Telefonu kapattıktan sonra eymen bu kızlar beni öldürecek dedi.
Ertesi günü betül ile eymeni başbaşa otururken yakaladım.Betül beni görünce masayı terketti.Betül’ü kıskansamda hiç affetmedim.Belki bu erkeklere beni kıskandırmak için yaklaştı tam anlam yükleyemedim.
Tarih 2012 betül ile tekrar karşılaştık ayaküstü yarım yamalak konuştuk.Eski olanları unutup yeniden betül’e şiirler yazmaya başladım.Betül’ün beni takip ettiğini biliyordum davranışlarından belliydi.Betül’e aşk şiiri yazınca betül ayağıma geldi.Ben evliyim arkadaş olalım falan filan demeye başladı.sonra kalkıp gitti.bu sefer betülü ben bırakmadım yazdığım aşk şiirleriyle gönlünü fethettim.İş ciddiye binince aşkı herkes öğrenince betül yan çizdi.Betül’e bir şiir yazdım.şiiri verdiğim günün ertesi betül ile bir masada konuştuk.
2010 da odalarda offf of çeken,iki çocuk daha diyen benimle evlilik hayali kuran betül masaya oturunca niye böyle bir şiir yazdın ben evliyim eşim evini biliyor gibi tehditlerde bulunup sen yazmadın ben okumadım diyerek masadan kalktı gitti.
Aşktan başı dönen betül bensiz de yapamadı.Sonra ben bana şekerim diyen bir kıza şiir yazınca betülde müjdat isimli bir gence sulandı. ...yazmakla bitmez.En son betül kişneştiği adamın evinin güzargahında arabadan beraber indi.Sonra kişneştiği adam betül’ün evinin güzargahında arabadan betül ile birlikte indi.Kişneştiği adamın konuşmalarını duydum sevişmişler.Aşk bitti.
Not: Hayal ürünü bir eserdir.
Yakuphan kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.