- 505 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Büyüklere Masallar(13.bölüm)
Alice gibi yeğeninin de hayata dönmesini isterdi elbette,belki bir bacağı kısa kalabilirdi,belki konuşmayı unutabilirdi,ama o iri siyah gözlerinin sonsuza kadar kapanmasını görmek,onun son nefesini verirken yanında olup çaresizliği yaşamak her gece aynı saatte annesinin çığlığını yeniden duymak,korku ile uyanmak,uyuşturucu ilaçlarla dolu bir yaşam onun kaderi olmuştu.Hayata bağlayan tek şey İremle çalıştıkları saatlerdi,günlerin daha çabuk geçmesini istiyordu,ona kavuşmakı arzusu ile yanıp tutuşuyordu artık duygularını saklamanın bir anlamı yoktu,zaten gözleri ile çoktan aşkını itiraf etmişti,uzuzn süren bakışmalarda erkek arkadasının dahi kendisine bu denli "derinden"bakmadığını söylemişti İrem..Sinem odada başbaşa kalmalarına engel olmak için sık sık gelip gitmekteydi.İremden rahatsız olduğu çok açıktı,mutfağa uğrayıp pasta tabakları ile döndü.
-"Çok zahmet etmişsiniz,ancak ben yemem,yemek için ağzımda takılı olan aletten kurtulmam gerek ancak bunu sizin yanınızda yapamam"dedi İrem.
Çocukluğundan bu yana dişleri ile ilgili sorunlar yaşadığından söz etti,en azından çay içmesi için yapılan ısrarları da ince bir dille reddetti.Yıllar sonra bu anların hayalini kuracağını onun nefesinin kokusunu dahi özleyeceğini elbette bilemezdi Murat,ama hem ev hem de cep numarasını aldığı zaman hayatını alt üst edecek bir yola girdiğini bile bile kaosu seçmenin aşkın sonucu olduğunu mantıklı düşünse farkedebiilirdi ancak mantığı İremin yosun yeşili gözlerine yenilmişti.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.