- 1214 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİ DOLU OLMAK
“ Bana bir canlı göster sevgiden yoksun, ar damarı kopmuş, yok yok yargılama, onun da sevdiği bir şeyler vardır “.
Sevgi, insanın içinde beslediği en güzel sebebiyettir. Hayatın, yaşamın, her şeyin en güzel olmasının kaynağıdır. Hiçbir şey yoktur sevgiden yoksun, sevgiden ırak, sadece en güzel günlerin, en kötü günlerin de yanındadır. İçinde yaşatabileceğin, hiçbir zaman zararı olmayan duygu ve düşüncelerdir. Sevgiyi dökebilmek kelimelere, sevdiklerine söyleyebilmek en güzel cümleleri, mutlu kılmak her anı, acıya da sevgiyle bakabilmek en güzel şey değil midir? Bir kimsesizi, elinde avucunda olmasa bile sevgiyle sevindirebilmek mümkün değil midir? Düşün bir çocuğun başını okşamak ya da bir hayvanın, onu ne kadar mutlu edebileceğini getir aklına. Yalancı sevmelerden uzak dur, asla seviyormuş gibi görünme, sana zarar verir. Herkes gönülden sevemez, sevgi yüceliktir, sevgi yürek ister.
Her şeye rağmen sev, sevmeyi bilen insan ağlamayı da bilir. Her şeye rağmen sev, korkma sevmekten ölmez insan. Her şeye rağmen sev, vatanını, milletini, bayrağını. Sev, ananı, babanı, kardeşini, arkadaşını, her şeye rağmen sev kulak asmadan kimselere, dilini, dinini, ırkını, mezhebini. Her şeye rağmen sev, hayatı, insanları, doğayı, ekmeği, suyu, yüreğindeki yangın olsun feryat figanın. Sevgilerin en yücesidir yaradan-ı sevmek sev ki cennetin kapıları sana açılsın.
İçinde sevgi biriktir kin yerine,
Dikeni sevebiliyorsan gül niyetine,
Zararı yoktur karanlık gecelerin,
Hepsi de şifa niyetine.
Nazım UZUN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.