...
ROMANIM KİTAP OLARAK BASILACAĞINDAN İÇERİĞİ BURADAN SİLİNMİŞTİR... KİTAP OLARAK ALIP, OKUMANIZ DİLEĞİMLE... SAYGILARIMLA
YORUMLAR
Kemnur
Ümmihanın hazır cevap oluşu ve pratik zekasına hayran kaldım.
Halil kayanın hayda dediği kadar var hani...o evrak bu evrak hadi git gel formaliteler formaliteler uzayıp gitsede...merakla bir an önce evlenecekleri anı bekleyip durdum...
Abim yine harika bir yazı okudum.Eline sağlık...saygılarımla ...esen kal...
Kemnur
DİLEK YILDIZI
O zamanlar gerçek sevgiler vardı. zar zor buluşmalar vardı.Uzaktan görmek için kızın evinin önünde atmadık tur bırakmazsın. ve olmazsa olmazı da o güzel aşk mektuplarıydı. El ele gezmek bile neçok şeydi.İmkansızın az rastlananı.İşler kolaylaştıkca sevgide kirletildi.
Basitleşti. Sevgili değişmek modası aldı yürüdü ortalığı.
Ve keşke aşklar ve sevgiler o zamanlar gibi kalsaydı hep.
Şimdi nerede o güzel mektuplar.Herkesin elinde cep telefonu msjlaş dur.
Aklıma gelmişken boşanmalar için aile mahkemeleri kuruldu.Bir yıl geçmeden kolay kolay boşanamıyor.Altındaki sebepse boşanmaların çoğalması.Onun altındaki sebepse zamanın ikili ilişkilerdeki sevgilerin kirletilmesi malesef...
bu dedikoduda benden olsun abim...
saygılar ve selamlarımla...
Kemnur
DİLEK YILDIZI
Ben yaşadım.İki tarafta boşanmak istiyoruz dedik. Hakim evliliğinizin üzerinden daha altı ay bile geçmemiş dedi.Altı ay sonraya bir daha gün attı. Karar sırasında yanımdaki eşim ve ikimiz neredeyse bu karara bağırarak karşı çıksakta.
Lafımız kar etmedi hakime...Vallahide böyle oldu. Bu kadar manyakça şey yüzünden altı ay daha bekledik malesef.
Kemnur
Hay Allah işin doğrusu ben de bilmiyordum yıldırım nikah için ayrı bir sağlık raporu alınması gerektiğini ama sanırım bu iş biraz benim nikahıma benziyor.
Ben evleneceğim zaman hanım nüfusa göre onaltı yaşındaydı dolayısıyla anne ve babasının rızası ile evlenebilitrdik ancak..Fakat anne baba ayrı olduğu için ve bir araya gelmeleri mümkün olmadığından iş sarpa sarıyordu...Sonunda kayınpederi götürdük nikah mermurunun huzuruna ve de adamın çekmecesine bir yüzlük attık işlem tamam...Öyle bir şey mi olacak bu da ?