- 1852 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşadığım Her Günün Özeti
Yaşadığım Her Günün Özeti
Hayatın beni getirdiği noktaya bakın ki öyle oturmuş bir şey yapamıyorum, haykıramıyorum aşkımı. Sevdiğime ölü muamelesi yapıyorum ve sevgime ölü muamelesi yapılıyor… Anlayamıyorum, bu karanlık noktaya sığamıyorum. Sevgim gurumdan taşıyor ve buna bir şey yapamıyorum. Ruhumu, yüreğimi, uğruna karaladığım dizlerimi avuçlarımda sıkıyorum ve damlayanın ‘’sen’’ olarak yanaklarımdan süzülüşünü izliyorum. Hasretin manası yokluğuna varlığımı feda etmek biliyorum, gerçek aşkın imkânsızlıkta yaşanacağını anlıyorum. Bir bilinmezliğe hapsolmanın ve günden güne ufalanışımın çaresizliğini yaşıyorum. Senin gönlünün anlayamayacağı ve hararetinden ruhunun eriyeceği kadar seni çok ama çok seviyorum…
Ey sevgili; seslensem şimdi sana duyar mısın beni? Yüreğimdeki yangınlarda ısınmaz mısın? Neden bendeki aşk yokluğunun misalidir? Kalbim buna nasıl dayanır anlamıyorum. Seni yaşamak varken yanı başında sensizliğe talip olmak; cennet gösterildikten sonra cehenneme götürülmek gibidir… Ebedi azap gibidir… Yüreğim hasret sana, doyur beni varlığının sonsuz tadı gözlerinin cemaliyle. Karşımda olman geremiyor seni sevmem için. Beni sevmen gerekmiyor hasret yakıtını yangınıma dökmek için. Talepsiz ve karşılıksız bir yangınım, her gün yanmaya talip gözyaşlarımla yaşıyorum. Gözlerimden dökülen yüreğimdeki adındır. Tükenme ne olursun, bitmesin sevdan. Gariptir ruhum, beden hapishanesinde gıdasız yaşıyorum. Arzuhalimdir sana sevdiğim; ne olursun, ben benden gitmişken sen benden gitme…
Enes Başak
www.enesbasak.wordpress.com
YORUMLAR
enesbasak
Gözlerde birkaç damla yaş
Hayat denen serencame
Meğer ne boş bir uğraş..
Enes Başak
Sevgilerimle