- 2005 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kartal görünümlü Kırlangıç...:)
Evde film gibiyiz desem:)
Soner Koç: Alo Ömer Bi yavru Kuş Buldum Kartalmı desem atmacamı,doğanmı çok yabani bişey ısırıyo napim!
Ömer Koç: Ne Kuşu ne işin var bırak gitsin her neyse!
Soner Koç:Bırakmam yuva yaptım ben ona,büyütücem korsanlar gibi omuzuma alıştırıp atıl kuş diğcem,sen canımı sıkarsan üstüne salıcam hihihihi:)
Ömer Koç:Olum ne işi var bizim binada Kartal,doğan yavrusunun Kargadır,Baykuştur sal gitsin..
Soner Koç: Yok banane salmam çok vahşi bi kuş buu belli,Kargayı bilmiyommu ben,Baykuşta gözlerini per per eder koca kafalı olur..Bu kartal kartal,
Ömer Koç:Hay senin kartalına geliyorum tamam!
Geldim ki,Bizim kartal Kırlangıç olmuş :):)
Ömer Koç:Hey yavrum hey kartala bak kartala Maşallah :)Olum sen hiç hayatında kırlangıç görmedinmi..?
Soner Koç:Olum şunun bakışlara baksana Kartal gibi bakıyo çok pis bakıyo gel bu kartal olsun büyüteyim omuzuma alıştırayım...hihihii!
Ömer Koç:Olum sal gitsin bu yavru felan değil kanatları yolunmuş büyümüş kırlangıç!
Soner Koç: ’Elinden atar balkona’ kuşceğiz Pat yerde:)Bak gitmiyo alıştı bana...Hiihiii:)
Ömer Koç: ya sabır Olum Kuş uçamıyo işte yazık aşağı bırakda gel....!
Soner Koç:Olum yazık la kediler yer!Bizmi yesek!
Ömer Koç:Koparrrr!:) Filmin sonu mu!Balkonda kutuda hala beslemeye çalıştığımız,Kartal görünümlü Kırlangıcımız var!:):):):)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.