- 403 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Büyüklere Masallar /7.bölüm)
Bu son girişim olacak"artık denemekten yoruldum,okumak her zaman çok para kazandırmıyor,dedi İrem,daha önce iki kez denemiş ve başarısız olmuştu,gireceği sınav yaklaşık bir buçuk milyon gencin üniversite okuma hayali ile bir yıl boyunca hazırlandığı bir sınavdı,yıllare içinde ismi sık sık değişirdi,bazen tek kademede yapılır sonra nedendir bilinmez iki kademede yapılmasının uygun olduğu kanaatine varılırdı.Murat kendi gençlik yıllarını düşündü,"mecburen"matematik okumuştu,kontenjanı boş kalan tek bölüm olduğu için,sınavda dışarı çıkmamak ve bir yılı kaybetmemek uğruna altına kaçırdığı dakikaları yaz sıcağında dışkı kokusunun az da olsa ne kadar keskin olduğunu o zaman farketmişti,ama çıkmak için izin istemeye cesaret edememişti.Hayatının en önemli sınavı dakikaların çabuk geçmesini dileyerek geçmişti.Yıllar önce rastgele girdiği yükseköğrenim hayatından sonra şimdi "özel" ders vermenin heyacanı ve ünlü bir özel ders öğretmeni olmanın hayalleri ile ;İreme yaranmak için her dersten önce sıkı hazırlanmaktaydı.İlk derslerden sonra irem sıkılmaya başlamıştı,ders saatinde sadece sohbet etmek istiyordu,kuaför sevgilisinden,izlediği dizilerden,sekizinci sınıfta ellerini tutan öğretmenini anlattı.Murat aldığı parayı hak etmediğini düşünmeye başladı.bu yüzden bir saatlik ders süresi iki saate çıkmıştı.Sinem ise ilk dersten itibaren İremde rahatsız edici ve tehditkar bir durum sezmişti.İremde onu rahatsız eden bir şey vardı,adı tam koyamadığı ama evine -en azından bedenen-dönen kocasını yeniden kaybetmesine sebep olacak kişinin İrem olacağını çoktan düşünmeye başlamıştı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.