- 594 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"Yeni İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu"
Fotoğraf sözü: "TRT İstanbul Radyosu, 1927 Yılında ilk yayınına; Atatürk’ün isteği üzerine, Ayasofya Câmisi’nde okunan Ezanla başladı" Ekrandan foto: Kadir Yeter.
"Bakkallar bile hemşire çalıştıracak
"Yeni İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu" yürürlüğe girdi. Kanun yürürlüğü girdi girmesine de bu kanunun gerekliliklerini yerine getirmek pek mümkün görünmüyor.
Çünkü, bu kanunla birlikte, bakkal, kasap, manav, lokanta, kitapçı, gözlükçü, tamirci, bar, oyuncakçı, diskotek, manifaturacı, avukat, mimar, konfeksiyoncu, ayakkabıcı, mobilyacı, ve diğerleri de dahil bütün işyerleri hemşire çalıştırmak zorundalar.
..."
Yorum:
Niye şaştınız? Çok doğru karar... ancak, anlamak için Atatürk beyinli olmak gerek; yüz yıl sonrasını görebilen.
Sözümü saçma bulana, bir örnek vereyim; uygulanmakta olan sigara yasağı kânunu, bu kânundan daha mantıksız sayılabilir.
Meselâ, hemşireye soracağım: Şekerim var, bu meyveyi alayım mı? (Bırakın çalışsınlar,koli taşırlar!)
Bilgisayarı yüz yıl evvelki akıllılara sorsanız size ne der idi?... deli mi?... estağfurullah efendim.
Gıdâ Prf. Dr. Kenan Demirkol’u, Gıdadan sorumlu Cumhurbaşkanı yapın; gördüğüm yerde elini öpeceğim... ciddîyim ha.
kadiryeter
Kadir Yeter. 18.7.2012
Kânun:
www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2012/06/20120630-1.htm
İLGİ:
finanshaber.mynet.com/detay/ekonomi/bakkallar-bile-hemsire-calistiracak/80336
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.