- 2183 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GONCA AYDEMİR VE ANTALYA SANAT DERGİSİ...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
ANTALYA’DA;TEMMUZ 2012 TARİHLİ YENİ BİR EDEBİYAT DERGİSİ YAYIN HAYATINA BAŞLADI, SAHİBİ GONCA AYDEMİR. GENEL YAYIN YÖNETMENİ SAVAŞ ÜNAL, DERGİ ÇIKAR ÇIKMAZ GENEL YAYIN YÖNETMENİ SAVAŞ ÜNAL BANA 30 DEMİŞTİ AMA 32 TANESİNİ KOLİ İLE GÖNDERMİŞ. DERGİLERİ BİRAZ ÖNCE PTT’NİN KOLİ SERVİSİNDEN ALDIM, 20X27 EBATINDA 64 SAHİFELİK BİR DERGİ. İÇ SAYFALARI 3.HAMUR KAĞIT, FİYATI 3.5 TL.
DERGİNİN BU SAYISINDA;
NEBAHAT UZUN-ERCAN KIZILAY-YUSUF ÖZCAN-İSMAİL SOLAK-AŞIK GÜRKANİ-Ü.ATALAY EKMEKÇİ-NURAY ŞAHİN-GÜLAY ALTINSOY-BEKİR YAŞAR-LEVENT SEÇER-MEHMET SEVİŞ-GONCA AYDEMİR-YUSUF ÖZKARA-EYÜP ÖZİMİR-H.SANDER TUNCER-EMİNE PİŞİREN-SELMA MERİÇ-SELAHATTİN YETGİN-F.HATUN ESEN-RASİM DEMİRTAŞ-AYCAN POLAT-COŞKUN KARABULUT-ELDENİZ ABBASLI-M.NİHAT MALKOÇ-NECLA TİTİZ-ANDAÇ SEVİŞ-SEBAHATTİN KÖMÜRLÜ-SÜLEYMAN BEKTAŞ-SUNAY CIBIROĞLU-CEM ATEŞ-ERHAN TIĞLI-HARUN YILDIRIM-KERİM ÖZBEKLER-LÜTFİYE ERSOY-NURDAN ÜNSAL-HÜSEYİN ÜSTÜNSOY-MUSTAFA CERİT-MEHMET YOYLU-MERVE AKBULUT-MUSTAFA ŞAHİN-A.YILMAZ TUNCER-AHMET AYAZ-HİCABİ TÜRKOĞLU-ORHAN TÜLEYLİOĞLU-M.ASLAN AKSUNGUR-SABİHA SERİN-NAZIM HİKMET RAN-F.SERAP ÇİÇEKLİ-HİKMET ÖZKAYA-NURAY DOLUNAY-VİCDAN DURAK-APDULLAH TUNÇ-YILMAZ TÜRKYILMAZ-HÜSEYİN ÜSTÜNSOY-NEDİME KÖŞGEROĞLU-NİMET KÖSE-NAZIM GÜVENÇ-MURTAZA EKİNCİ-M.ASLAN AKSUNGUR-MEHMET AÇIKGÖZ-MUSTAFA CEYLAN-AŞIK YENER-ALİ KÜÇÜK-İLHAN TAŞPINARLI-ORHAN OYANIK-ZEKERİYA EKİNCİ-İZEM KAŞAR-SERDAR BAŞTÜRK-NECATİ OCAKCI-FEVZİ ÖZTÜRK-İSMAİL YAĞCI-OSMAN DAĞLI-HARUN YİĞİT-M.UĞUR UMAY-A.DÜNDAR ATALAY-ÖKKEŞ ÖZTÜRK-TURGAY ATA-MEHMET SEVİŞ-M.İHSAN USLU-YUSUF ÖZKARA-Ö.FARUK SARGIN-CUMHUR UTKU YAZI VE ŞİİRLERİ İLE YER ALMIŞLAR.
DERGİ İÇİNDE MAKALELER-ÖYKÜLER-DENEMELER-KİTAP TANITIMLARI-SÖYLEŞİLER-ŞİİRLER-BİYOĞRAFİLER-FOTOĞRAFLAR YER ALIYOR, BU EKİP AYRICA ANTALYA ŞAİRLER FESTİVALİ İÇİNDE HAZIRLIKLAR YAPIYOR. BU NEDENLE KİTABI OLAN ŞAİRLER ADRES BİLGİLERİNİ EKLEYEREK DERGİ ADRESİNE BİR ADET ESERİNİ ULAŞTIRABİLİRLER, BU ŞAİRLER DAVET EDİLİRKEN ŞAİRLERİMİZE ULAŞMADA KOLAYLIK SAĞLAYACAKTIR. ANTALYA ŞAİRLER FESTİVALİ, ANTALYA FİLM FESTİVALİ GİBİ ÜN YAPAN BİR FESTİVAL HÜVİYETİNDE YAPILACAKTIR.
SİZ DE BU DERGİDE YAZI VE ŞİİRLERİNİZİN YER ALMASINI İSTİYORSANIZ AŞAĞIDA Kİ BİLGİLERİ KULLANABİLİRSİNİZ;
GONCA AYDEMİR
ANTALYA SANAT DERGİSİ
ELMALI MAHALLESİ, BAŞARGAN İŞ HANI (VALİLİK YANI), NO.41-42
MURATPAŞA-ANTALYA
TEL.0-242-2470204
GSM.0-507-4192559
E [email protected]
AYRICA DERGİ ADRESİNDEN ÖRNEK SAYI DA İSTEYEBİLİRSİNİZ, BEN İSE 31 AKTİF YAZAR VE ŞAİRE ELİMDE Kİ DERGİLERİ ÜCRETSİZ OLARAK POSTALAYACAĞIM VEYA DAĞITACAĞIM.