- 553 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
kitaplık ....
Cesaret diyor aşk kitapları,
Hani şu rüstem emmi’nin kitaplığındaki macera kitapları ile alt rafta olan aşk kitaplarından çok bilmişlerinden biri işte. Diyorlar ki, sen ahrazsan aşk da ahraz olurmuş...Bir tek yalnızlık sevmezmiş konuşmayı öyle yazıyor bazı satırlarında. Başka bir kitap alıyorum elime, hepsinde benzer şey. Bulduysan diyor, kaçırma… Git ve al onu diyor, sanki manavdan kavun alıyor gibi mübarek....
Başka bir kitapta, geç kalmayın diyor. Biri gelecek diyor, biri çok sevecek diyor… Biri size bu dünyayı değiştirecek gücü verecek diyor... O kitaplar birinden bahsediyor benzer satırlarda, bulursanız kaybetmeyin dediği satırın hemen üstünde.
Biri de çok sevdiyseniz savaşın diyor. Boşuna rüstem emminin kitaplığında aşk kitapları ile macera kitapları aynı rafta bulunmuyor hani ... Değeceğini düşünüyorsanız pes etmeyin, sakın vaz geçmeyin diyor. Ne çok şey diyor şu kitaplar.
Sen bir şey demiyorsun ama…....
Okumuyorsun ihtimal benim okuduğum kitapları. Yoksa unuttun mu okumayı, ya da kitap’ta yazanlar hoşuna mı gitmedi ..
Biliyor musun, bir kitap aldım sana, şu cesaret etmek ya da savaşmakla ilgili olanlardan....
İzin vermiyorlar ama gelip sana vermeme, sokağa çıkmak bile yasak zaten....Sıkı yönetim ilan edilmiş...Ağlıyor herkes, biliyor musun en çok da ben belki de.....
Savaş çıkmış en yıkıcısından;
macera kitaplarıyla
aşk kitapları arasında...
kim mi kazanacak, bilmiyorum...
.........
kıyı ege köylüsü ....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.