...
ROMANIM KİTAP OLARAK BASILACAĞINDAN İÇERİĞİ BURADAN SİLİNMİŞTİR... KİTAP OLARAK ALIP, OKUMANIZ DİLEĞİMLE... SAYGILARIMLA
YORUMLAR
Kemnur
GÜLDESTE
Yine harika bir yazı daha okudum.Avrupa birliği ve türk hamamı kısmı gülümsetti.
Bora nın diğerleriyle karşılaşması ve sorusunun cevabını diğer seride okumak için sabırsızlıkla bekleyeceğim anlaşılan. Bu arada diğer güzel kısım o dönemde insanların sağ ve sol diye ikiye ayrılma kısmıydı. Ben o dönemleri bilmesemde o dönemi yaşayanların anlatışı sigara markasına göre sağcı ve solcu diye kutuplaşmalar olurmuş. Sizin yazısınızda bu dönemi fazlasıyla yansıtmış.
Abim ellerine sağlık, saygılarımla ...ESENLKAL...
Kemnur
2. ve 3. bölümü birlikte okudum.
O dönemin havasını oldukça güzle bir şekilde ele almışsın ama sanırım siyasi havadan daha çok bir hayat mücxadelesi ve aşk ele alınacak ileride...
Çok çok güzel..Merakla izlemeye devam edeceğim ben...Sana da kolay gelsin.
Selam ve sevgiler.
Kemnur
Bu sitede yazı yazıp okutmak, deveye hendek atlatmaktan daha zor. Çoğu Edebiyat Defteri üyesi dostumuz okumuş gibi yapıyor, birkaç kelimelik bir not yazıp geçiyor. Gözümdeki rahatsızlık esnasında ben, epeyi bir süre hiç kimsenin yazısını okuyamamıştım. Bu süreçte yazılarımı okuyan dostları da sınama imkanı buldum. Bu vesileyle gördüm ki, benim yazılarımı okuyamadığım dostların hemen hemen tamamı yazılarımı okumayı bıraktılar. İstisna ise Sami Büberoğulları öğretmenimiz (ve Dilek Yıldızı kardeşim) di. Bir de facebooktaki kardeşlerimden sadık takipçilerim oldu. İkiniz, ara sıra boşlasanız da genelde yazılarımı okudunuz. Bu vesileyle her ikinize de TEŞEKKÜR ETMEK İSTİYORUM... Teşekkürler. Selam ve saygıyla...