- 1160 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SİVAS'DAN SONRA BUGÜN
Kara Buluta Sivas demişler,
Göz Yaşına Yağmur-Yas.
Tarihe düşen Ateş
Şiirle, Ödülle dinermi bilmem? (BOYNUN BORCU SİVAS Şiirimden)
Aradan onca Yıl geçmesine rağmen, böyle bir Uğraş’ın Kurumlaşamaması üzücüdür. Müzenin Yeri, İsmi ve İçeriği üzerinde Kurucu Çalışmaların yapılıp-yapılmadığını da bilmiyorum. Bildiğim tek şey; Bu Müzenin gerekliliği ve "Geç kalıp Zaman Aşımına uğratılıp" unutturulmaması. Yitirilen her Yılın Otel Madımak’ı ve 35 Meşaleyi yakanlara yarayacağını bildiğimden SİVAS’IN FİDANLARI Şiir Kitabımın Tüm Basın-Yayın Haklarını ve Gelirini hiçbir Masraf ve Ücret talep etmeksizin MÜZE OLASI ÖZÜR KAMPANYASI’na bağışlamak isterim. Tabi 25 Adet SİVAS ŞİİRLERİ, sizler tarafından bu Amaca uygun görülür ise...
Bu Kampanyayı yönetecek Dernek, Kurum veya Konfederasyon’un "İsmi ne olursa-olsun";
1. Demokrat, Özgür ve Uygar İnsanlar tarafından kurulup, eşit bir Şekilde yönetilmeli,
2. Tüzüğünde "Önceden kesin ve açık bir Şekilde saptanmış" ve en kısa Zamanda erişilmesi mümkün olan bir Yasal Hedefi Amaç edinmeli.
3. Bu Hedefe ulaşmak içinde; Hiçbir Din, Mezhep, Milliyet ve Politik Ayrıcalık gözetmeksizin "Herkese Açık" olmalıdır.
Buradaki tüm Tekliflerim sadece sizlere "Fikir vermesi açısından" yardımcı olabilir. Böyle bir Kitap gerek görülür ise bir "Şiir Antolojisi" halinde başka bir İsimlede yayınlanabilir. Ben böyle bir Uğraşa da seve-seve bir-iki Şiirimle katılabilirim.
Bu Organisasyonu kimler kurar, yönetir bilemem ama, Sonuçta ortaya çıkacak Eser "Bu Uğurda Ölenlerin Anısına Gölge Düşürmeyecek bir Nitelikte" Ciddi bir Yapıt olmalıdır. Arzu edildiği taktirde İlk Etapta kurulması gerekli olan "Ön Çalışma Grubu" nun Yazışmalarına da katılabilirim. İnternet’te açılacak bir Platform yada Sitemizde başlatılacak bir Forum ile de bu Gayeye Hizmet için geniş Tabanlı bir Destek sağlanabilir.
Aradan geçen bunca Yılda bu Uğurda bir-çok-Kişi Çaba göstermiştir. Bu Değerli Kişilerin Fikirleri, Tecrübeleri ve Yarattığı Eserler mutlaka "Temel Taş" olarak alınmalıdır ve geliştirilecek "Müze Fikri" bu Sağlam Temeller üzerine kurulmalıdır.
Eğer böyle bir "Müzesel Anıt" gerekliliğine inanmıyorsak, Zaman ile yarışmaktan vazgeçip
"ZOR’UN BİZDEN DAHA BÜYÜK OLDUĞUNU KABUL ETMELİYİZ!" diye düşünüyorum.
Olay "İnsanlık Suçu" olduğu halde "Zaman Aşımına Uğratılması Anti-Demokratik bir Tutumdur.
Bu Dava Yarın hepten unuturulacaktır ki, Yeni Nesiller "Kimin, niçin, neden, Kimler tarafından, nasıl katledildiğini" böylece öğrenemiyeceklerdir. Planlanan da budur.
Müze’nin Açılışına kadar Acımız dinmemelidir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.