- 1032 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
HADİ BİR YUVA KURTARALIM....'''.FİZİK KANUNUNDAN YARARLANALIM'''
Aralarında maddesel bağ olmayan, iki cismin karşılıklı etkileşiminin, adı çekim gücü değil mi??? Bir aanda çarpılırsınız...Onunla tanışıp iki kelime konuşursunuz.Gzlerine baktığında bir etkileşim duyarsınız. Bu konuşma diyoloğu içinde, karşınızdakinin sizi mıknatıs gibi çektiğini hissedersiniz...Hemen belkide aşık oldum dersiniz.!!! Aslında ilk görüşte aşk budur...İşte!!!Onun yanında rahatlar, hatta utanmazsınız.Aslında ilk görüşte aşk sanıldığı gibi ona gizem duyarsınız. Bu doğa kanunu çekim gücü iki kişiyi birbirine çeker aslında. Güzel bir başlangıçtır,süresi belli olmayan...Fakat yıldırım aşkının temeli,sağlam duygulara dönüşmesi,kişiliklerinizeve birlikteyken,kendinizi nasıl hissettiğinize bağlı sanırım.Onunla mutlu olursunuz,birbirinize etkileşim hissediyorsunuzdur. İkinizinde birbirinize,duyguları olumlu ise,birbirinize pozitif enerji verirsiniz ve ’’’AŞK’’’ güzel olur...Kelebek kadar özgürsünüz,karşınızdaki cinsle birliktesiniz...Birbirinizi sıkmadan, sevginizi sağlam temellere oturtmalısınız. Aşkın o ateşli zamanın dan sıyrıldığınız an,ilişkinizin serbestliğini karşılıklı sorumluluk ve saygı ile dengeleyemezseniz, birinizden biri, ya olduğu yerde kalacak,ya dayoluna yalnız devam edecek...Her halükÂrda, aranız da tutku azalır...Özgürlüğün belli sınırları vardır ki,onunla bu konuyu tartışmalısınız. İlişkide ki, beklentilerinizi dile getirmelisiniz...Fikir alışverişinde bulunmalı, ne tür davranışlardan rahatsız olacağınızı birbirinize açık ve net söylemelisiniz ama serbest ilişkilerinize belirli kısıtlamalar olmak şartıyla tabii ki...Böylece hem aşkınıza enerji katmış , hemde yola birlikte devam etmiş olursunuz...
MESELA; Herşey harika! Birazcık bile kavga yok.Her konuda aynı fikirdesiniz. Olmadı....Aşırı uyumsuzluk gibi, aşırı uyumda büyük bir sorun... NEDEN Mİ??? Arada ufak tefek fikir ayrılıkların olduğunu, arkadaş çevrenizi hepten terkettiğinizi unutmayınız.
Tekli yaşam, kalabalıktan sıyrılma, meşgale, bazı uğraşlar sizin boşlukta olduğunuzu hatırlatır...Yok olup giden benlikler, kaybolan alışkanlıklar, huzur verici ve yararlı yalnızlıklar, kişisel meraklar ve bağımsızlık olmadıktan sonra ilişkinin ne anlamı kalır...
O sizin hayatınızın en önemli bir parçası ama tamamı değil tabiii ki!!!! Muhakkak ki,bazen kendiniz için yaşamalı, şahsi zevklerinize zaman ayırmalısınız... Kendi kişiliğinizin verilerini yakalayın veonu sürekli hareket halinde tutun muhakkak...
Zaten uyumluysanız sizin aktiviteleriniz, onun ki ile bağdaşıp, bazı noktalar da hem fikir olma zamanını yakalayacaksınız...
Ya da, devamlı kavga ediyorsunuz diyelim!!!! Bu hiç bir zaman tek taraflı olmaz.Tartışma, kavga, gürültü her iki bireyinetkisiyle gerçekleşir...
Mutsuzum!!! bana kötü davranıyor....Diye düşünebilirsiniz...Peki hiç somut bir adım attınız mı acaba??? Yada bu konuyu sakin bir biçimde onunla konuştunuz mu??? HAYIR mı dediniz??? O zaman siz<de de suç var...Olaylar karşısın da pasif kalmanız, kendinizin haklı olduğunuzu göstermez...Sevdiğiniz sizden uzaklaştığında...YA SİZ ???...Size saldırdığında, bunu ne kadar güçlü yapıyorsa, siz de o kadar güç ortaya koymalısınız....Bu bir fizik kuralıdır ki !!!...Mantığınızı çalıştırın.Yanlış seçimler mi yaptınız ??? Sizi sömürmesine izin mi verdiniz ???İlişkinizin kötü ve yıpratıcı hale gelmesinin sebebi, kafanızın içinde ne gibi şüpheler besliyorsunuz ???... Bir değerlendirme yapın...
Fakat aşkta denge de olmalıdır.Aşklar ve ilişkiler, zaman içinde sürekli değişir.Tıpkı rüzgarın birden bire yön değiştirmesi gibi...
Ne yazık ki, bu da duygusal yaşamın bir parçasıdır...Ancak sağlam ilişkilerde temel kurallar ve kaideler, aynı kalır...Böylece ilişkide ki değişiklikler, yenilikler eski temellere oturtulur ve aralarında yeni bir denge kurulur.
Bunların hepsi düzelebilir. NASIL MI ??? İlk önce sevginizin ne derece güçlü olduğunu hatırlayın.Verdiğiniz bunca yaşam mücadelesinin bir çırpı da atılamayacağını düşünün ve toparlama gücünün sizde olduğunu unutmayınız. Tek ihtiyacınız olan kuvvetli bir istek, irade, bilinç ve çok çok iletişim.
Böylece, ilişkinizde ki dengeleri eşitleyebilir ve aranızda ki itme gücünü, çekme gücüne dönüştürebilirsiniz. Hiç bir zaman geç kalmış değilsiniz. Zararın neresinden dönerseniz kÂrdır...
Kalbinizin ve aklınızın pillerini devreye sokun ve ilişkinizin güven, birbirine destek olma, dürüstlük, şefkat ve konuşma gibi değişmez unsurlara sahip çıkın. İçten yada dıştan gelen yenilikleri, bı unsurlar ışığın da değerlendirin...
Ve...Bu arada, okul çağlarında, köşeden köşeye fırlattığınız fizik kitabının, hayatınızda ne kadar olumlu yönleri olduğunu ve faydasını hissedin...
YAŞAM BİR FİZİKTİR...BUNU UNUTMAYI !!!!!
YORUMLAR
ALKIŞLIYORUM SİZİ HERKEZ BU YAZIYI ALIP OKUMALI BENCE..
MAALESEF İLETİŞİM BOZUKLUKLARI,GÖZARDI EDİLEN KÜÇÜK HATALARIN BİR GÜN GELİP YIKIMA SEBEP OLACAĞINI DÜŞÜNMEDEN DAVRANIRIZ ÇOĞU ZAMAN... TIPKI DEPREMDE HASAR GÖREN BİNANIN KÜÇÜK ÇATLAKLARINI CİDDİYE ALMADIĞIMIZ GİBİ,BEN DERİMKİ KÜÇÜK ÇATLAKLAR BÜYÜK FELAKETLERİN HABERCİSİDİR..KONUŞUN,TARTIŞIN SUÇLU ARAMAYIN HATA İNSANLAR İÇİNDİR ÖNEMLİ OLAN HATAYI KABUL EDEBİLMEKTİR...TÜM SEVENLERE SELAM OLSUN...SAYGILARIMLA...
***HARKULADE***
Çok güzel Saygın bir emek, Arif bir anlatım, İnsan-ı Kamil tesbitler.....
Gayet net berrak saygın ifadeler.
Yüreğinize sağlık güzel insan, yüreğinize sağlık gönül dostu, yüreğinize sağlık saygın yürek
İyiki varsınız iyiki yazıyorsunuz.
Saygın yazınızda da anlaşılacağı üzere, işin özü Sevgidir
Aşktır, sevdadır, tasada, kederde, sevinçte,kıvançta, iyi günde kötü günde, sağlıkta,ve hastalıkta bir olmak
Hayatı acısı tatlısı ile ortakpaylaşmak.
İnadına paylaşım, inadına sevgi, inadına fedakarlık
Bu yazdıklarım, Bayan içinde, Bey içinde geçerli
İki yüreğin biribirilerine duydukları enerji, elektiriklenme
Duygu akışı, sevgi, saygı, hoş görü merhamet
Asla zayıflığı kabul etmez. güçlü ve dirayetli olmak zorundasınız.
Yaşam bir sınav bu sınavı erkek ve kadın birlikte vermeleri gerekir, aksine biri tökezledimi öbürünün diğerine yetişmesi mümkün değil
Tıpkı bir yürüyüş bandı gibi adımlarınızı dikkatli ve zamanı zemini gözeterek atmalısınız
Elmanın bir yarısı kadın bir diğer yarısı erkek. bir birilerini tamamlayan iki yürek ve bu iki yüreğin birliktelikleri ile oluşan yeni meyveler, onlara olan sorumlulukları
Kök dallandıkça meyve çoğaldıkça Kök ağacın yükü sorumluluğu artıyor
İşte asıl sorumluluk sevgi saygı buradaki çatırdamaya karşı bir direnç bir tutkal vazşfesini görüyor.
Gerek erkek gerek kadın sorumluluk alanlarını rollerini iyi oynamak zorundalar.
Biri birilerine nazire yapmaları affedilmeyen ,gerisi dönüşü olmayan yönlere insanı savura bilir.
Erkek kas gücü ile daha güçlü, kadın erkeğe nazaran kas gücü biraz daha zayıf ve naziktir.
Lakin kadın erkeğe nazaran daha şevkatli ve zekidir.
Daha fedakar, daha barışcı, daha sakindir.
Kadını bu duruşunu incitmemek gerekir.
Kadın sevilmek ister, kadın ilgi ister, sevgi, saygı hoş görü ister.
Tıpkı bir çiçek misali çiçekte su ister bakım ister ilgi ister. Tüm bunlar yapıldığı zaman O çiçeğin rengine verdiği güzelliğe doyum olmaz ,Kadında öyledir.
Kadını kadın yapan güzellikler var.
Kadın bu güzellikleri aldımı erkeğini mutlu eder , aksi tabiiki mutsuzluğu getirir.
Kadının da sorumluluğu yokmu diyeceksiniz tabiiki var.
Oda beyinin üslendiği role saygı duymak ve onun gereklerini ihtiyaçlarını karşılamak zorunda.
İşine gelirse evet işine gelmez ise hayır olmamalı.
İşte burada kadının fedakarlığı devreye giriyor.
Erkek dışarıda evine ekmeğini taşıyan biri yorgun argın sinirli ola bilir burada onun sinir sigortasını tamir edecek olan hanım olmalı işte o zaman ne gerekiyorsa yapmalı
Beyi içeri girdiği zaman, güler yüz tatlı dil kocacığım hoş geldiniz diye bilmeli
Erkekte eşini öperek buna karşılık vermeli
Yemeği önüne zerafetle gelmeli kahvesi zamanında ikram edilmeli yan yana oturup günün değerlendirmesini birlikte yapmaları.
Zaman zaman şaka ,espirilerle bir birilerini yumuşatmaları
ikisinide Mutluluğa taşır.
Bey zaman zaman eşine, zaman ayırmalı yemeğe götürmeli ne bilyim iki kadeh şarapla arada bir romantik anlar yaşamalı
Çünkü hanımda çalışıyorsa hem evde, hem işte yoruluyor, yıpranıyor.
Biribirlerini aşırı decede de sevmeleri de doğru değil buda kıskançlığı getirir.
Erkek her şeyden önce eşine güvenmeli, zaman zaman çiçek ufak hediyelerle onu taçlandırmalı
Gerekirse dizine yatırıp saçlarını okşamalı öpmeli
Bakınız o kadın erkeğini mutlu eden kadın olmazmı.
Hiç bir konuda kadını tahrik etmemeli zorlamalı zorla güzellik olmaz.
Zorla yürüyen Evlilikte mutlu evlilik olmaz.
Bir metres, bir dost , tatsız tuzsuz bir yaşam biçimi olur.
Ne kadını, nede erkeğin yüzü güler.
Zaman zaman biri birilerine sert tutumları ola bilir yanlız burada erkek kas gücüne
Kadında cazgırlığına güvenmemeli
Erkek bağırır ise kadın susmalı, kadın söylenirse erkek susmalı
Aradaki kavga nedeni ile biri birilerine olan sorumluluklarını da her iki taraf yerine getirmeli
Koz olarak kullanılmamalı yoksa bu felaketi getirir.
Biri birilerinin duygularını sabırla ölçmeleri gerekir.
Her iki tarafta ailelerinden kopmak zorundalar yoksa anlaşamazlar
Yine sevsinler yine saysınlar ama bütün enerjilerini aialeleri için değil kendileri için
Hayatta tutunmaları için harcamalılar.
Kadın kendi tarafına, erkek kendi tarafına çekerse O ailede çatlaklar oluşur.
Kadın erkek tarafına, erkek kadın tarafına saygı duymak zorunda.
Kendi çocuklarını ortak sevgi ile büyütmeleri gerekir
Biri çocuğuna bağırır ken öbürü arka çıkmamalı şımartmamalı.
Ailenin ekonomik özgürlüğü bence kadında olmalı
Mutfaktan ve aileden sorumlu Devlet bakanı kadın olmalı
Evin dizaynından intizamından kadının fikriyatı yer bulmalı
Kadında erkeğine güzel ve şık görünmeli, erkekte kadınına yakışıklı olmak zorunda
Sabah işe gidip akşam televizyon başında miskin miskin oturarak değil, eşinide yanına alarak göz göze konuşarak
Bir şekilde mutluluklarının işaretlerini biri birilerine sunmaları gerekir.
Kadının gönlü zaman zaman kırılganlıklar nedeni ile zarar göre bilir Örneğin erkek bunu fırsat bilip bir çiçekle öperek , yada o akşam yemeğe götürerek romantik bir gece yaşata bilir, yada küçücük bir hediye ile gönlünü ala bilir
Kadında zaman zaman erkeğine jest yapıp bir parfüm, bir gömlek ala bilir.
İşte Saygı, işte sevgi, işte mutluluğun, aşkın sırrı burada yatıyor
Tüm Seven , Sevmesini bilen yüreklere Selam olsun
Saygılarımla efendim....
ERKEK KADINI NI NE KADAR ÇOK ŞAŞIRTIRSA O KADAR
İYİ ANLAŞIRLAR.
TABİ Kİ OLUMLU YÖNDE.
AMA KADIN ERKEĞİ ÇÖZERSE ERKEK HER NE YAPSA KADINA SIRADAN BİŞEY GİBİ GELİR.
ERKEK KIZACAĞI ZAMANIDA SEVECEĞİ ZAMANIDA İYİ AYARLAMALI
AMA EN ÖNEMLİSİ BİRAZDA OLSA KADIN RUHUNDAN BİLMELİ.
VE SAYGI GÖSTERİP KADINA SEVİLDİĞİNİ HİSSETTİRMELİ.
PAPAĞAN YADA BOZUK BİR PLAK GİBİ SEVGİ SÖZÜ SÖYLEMEK YERİNE EĞER SEVİYORSA BUNU İCRAATLA GÖSTERMELİ YANİ ISPAT ETMELİ EN AZ
AYDA 2 KEZ ÇÜNKÜ KADINLAR UNUTKANDIR.
ÇOK SÖZ YALANSIZ ÇOK PARA HARAMSIZ OLMAYACAĞINI BİLDİĞİ İÇİN BAYANLAR FAZLA SÖZE NE HACET TEK BİR İCRAAT ÇOK ŞEY ANLATIR.
HİÇ BİR KADIN KENDİSİ İÇİN DÖKÜLEN BİR DAMLA TERİ GÖRMEZDEN GELMEZLER VE UNUTMAZLAR DA AMA BİZ ERKEKLER ÇABUK UNUTURUZ VE HER ŞEY BİZİM ESERİMİZDİR TEZİNİ SAVUNURUZ BUNUN ADI MUTLULUKTA OLSA.
İYİ GÜZEL OLAN HER ŞEY BİZİM AMA KÖTÜ VE OLUMSUZ OLAN HİÇ BİR ŞEYE SAHİP ÇIKMAYIZ.
EĞER AYRILIK OLMUŞSA KESİN KEZ BAYAN SUÇLUDUR ERKEKLER ALEMİNDE.
MESELA ÇOCUĞUMUZUN İYİ HUYU BİZE ÇEKMİŞTİR AMA KÖTÜ HUYU KESİN ANNEYE ÇEKMİŞTİR.
BU DA ERKEĞİN BENCİLLİĞİDİR.
KADIN ERKEK İLİŞKİSİNDE FLÖRT DE OLSA EVLİLİKTE OLSA BENCİLLİK EN SAÇMA DAVRANIŞTIR.
HEM ÖLÜRÜM GEBERRİM YANIYOM AŞKINDAN SENİ ÇOK SEVİYORUM DİYECEKSİNİZ.
HEMDE :BENİM DİYECEKSİNİZ
ÇOK TEZAT.
SAYGILARIMLA
TABİ HOCAM.UNUTMAYIZ.
VALLA ŞÖFÖR İYİ OLURSA ARABA HER YOLDA GİDER.
KIŞ YAZ FARKETMEZ.
ERKEK ZAHMET EDİPTE BAYANIN RUHUNA HİTAP EDEBİLİRSE
ZATEN BAYANLAR GEÇİM EHLİDİR.
TOPLUMUMUZ DA BİR MEŞHUR SÖZ VARDIR YA
(ATA BİNMEK BİR AYIP İNMEK İKİ AYIP ) DİYE
BU SÖZE BAYANLARIMIZ DAHA SADIK ÇIKIYOR DEDİĞİM GİBİ İŞ ERKEK TE BİTER.
YETER Kİ KARŞISINDAKİ BAYANA İLK TANIŞTIĞINDA Kİ YAKTIĞI YAĞLARI İDARELİ KULLANIP ÖMÜRLERİNE YAYA BİLİRSE GAYET GÜZEL ANLAŞIRLAR.
BAŞTAKİ KELİMEM SADECE LATİFEYDİ.
EMEĞİNİZE SAĞLIK GÜZEL BİR YAZI OLMUŞ İÇERİĞİDE GÜZEL ANLATIMIDA
SAYGILAR.
Doğanın kanunu bir erkek ile bir bayanın birlikteliği. Yaratılışta kadına şevkat erkeğe idarecilik verilmiştir. Aşk erkek ile kadının arasında birbirlerine muhabbet duymalarını birbirlerini sevmelerini sağlıyan bir olgudur. Bütün bunları tam anlamıyla açıklayan çok güzel bir yazı olmuş. Herkesin okumasını tavsiye ederim. Ayrıca bu konuyu işleyen siz Adalet hanım size de teşekkürler.