- 492 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
okumayınn saçmalıyorummmm
Bazen bir şeyleri düşünmek sizin için de çok zor oluyor mu? Mesela yaptığınız ve deli gibi pişman olduğunuz bir şeyleri.. ve bazen sadece pişman olmadığınız ; yani yanlış yaptığınızı bildiğiniz, pişman olmanız gerektiğini bildiğiniz ama olamadığınız için ’ neden pişman olmadım neden suçlu hissetmiyorum’ diyip de pişman olduğunuz.. oluyor mu hiç?
Seninle sonuna kadar gelebilirimm, çektiğin yere kadar. İstersen uçurumun kenarına, istersen uçurumun dibine. Sen beni bırakmadıkça gittiğin yere kadar gelirim seninle.. ama beni hiç bırakmayacağına söz verirsen. Aslında beni bırakman değil ama beni gerçekten bırakmak istemen yakar canımı en çok. Bi aralar bizim için dünyanın en önemlileri olan şeyleri nasıl olur de gün gelip çat diye bırakırız ki nasıl yani hangi mantığa sığar bu hangi vicdana? neden bu kadar adaletsiz seviyoruz ki? neden bir türlü doyasıya aşık olamıyoruz. olamıyoruz.. çünkü biteceğini biliyoruz. sonradan canımız daha çok yanmasın diye belki de daha ilk başlarda diyoruz gelip geçici diye. ama ne farkettim biliyor musun. Ne zaman gelip geçici diye sevsek birilerini hep daha kalıcı oluyor hayatımızda. Bu çok klişe bi söz evet ama çok da doğru : İnsanoğlu hep bir şeylere aç ve hep daha fazlasını istiyor sonra daha da fazlasını hep.. sonu gelmez bi şekilde.. ulaşamadığını sahip olamadığını..
YORUMLAR
Sevgili Masmavili.
Önce müsaade edersen bir kaç tahminde bulunabilir miyim?
Hoş '' Yok hocam istemem '' desen de bulunacağım bu tahminlerde ya yine de bir sorayım dedim.
1- Büyük ihtimalle bir hanımefendisin. Çünkü erkek milleti ( ben de dahil ) Çok da umursamaz öyle gitmişmiş, kalmışmış..Bize göre genelde gelen ağamdır, giden de paşam.
2- Sanırım oldukça gençsin...( ''Ah hocam ah kendimi yetmiş yaşında hissediyorum'' dediğini duydum..Üzerinde durmuyorum. ) Gençsin diyorum çünkü benim gibi 60 ına merdiven dayamış olsaydın o yumruğun büyüklüğünde organın var ya ( yani kalp ) Çoktaaann taşlaşmış olurdu bu gibi duygulara karşı. Oysa seninki hâla pırpır vaziyette.
3- Ama bence oldukça akıllısın...Bizim milletin karakterini biliyorsun. Hani yazarız duvarlara '' Buraya işeyen eşektir '' diye ama milllet özellikle gider oraya yapar..İşte o misal ''Okumayın '' diye başlık atınca en azından ben inadına okudum.
Şimdi gelelim diğer mevzulara:
'' pişman olmanız gerektiğini bildiğiniz ama olamadığınız için ’ neden pişman olmadım neden suçlu hissetmiyorum’ diyip de pişman olduğunuz.. oluyor mu hiç? '' Diye sormuşsun...Ben bir öğretmen olarak öğrencilerime böyle -anamak için şifre uzmanı gerekecek- bir soru sorsam Milli Eğitim Bakanlığı aynen kapının önüne koyardı beni...Ama yinde cevap vereyim soruna...Hiç olmadı valla...
Son olarak : ''Ne zaman gelip geçici diye sevsek birilerini hep daha kalıcı oluyor hayatımızda'' demişsin ki aha işte bu cümlenden anladım senin çok genç olduğunu....A be evladım insan hiç gelip geçici olsun diye sever mi?...Bu neye benzer bilir misin? '' Niyet ettim maksat spor olsun diye namaz kılmaya'' ya....Ya da '' Niyet ettim sınıfta kalmak için ders çalışmaya ''... Olur mu hiç? İnsan hiç bir zaman gelip geçici olsun diye sevmez..Gelip geçicilik daha sonra şartlara ve durumlara göre oluşur.
Sonuç: Yazın bana çok içten ve şirin geldi...Onun için bu kadar uzun yorum yazdım.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları tarafından 7/5/2012 7:39:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
masmaviiii
sami biberoğulları
Sevgili Kızım.
Bu sitede senin gibi yazan genç arkadaşların var...Bunlardan biri müthiş şeyler yazıyor...İsmi Sinem Ilgın Omay Bence o arkadaşı oku bol bol.
Bu arada sen de cüzel yazıyorsun...Yapacağın en önemli şey yayınlamadan önce yazını tekrar tekrar gözden geçirmek olacak.
Bol bol okuyarak kendini geliştirebilirsin..
Sana şimdiden başarılar diliyorum.
Selam ve sevgilerimle.