- 757 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
rüstem emmi'm bunun adına ayrılık diyor ......
Seni sevdiğimi "rüstem emmi’m hariç, hiç kimse bilmedi.. bilemedi, sen bile..bilmediği denizlerde usulca ilerleyen bir kayık gibi yaklaştım sana... Herkesten senden bile habersiz kıyılarında güneşlenip denizinde yıkandım yıllar boyu.. ve hiçbir zaman hissetmedim sana yakalanmak gibi bir korkuyu...."ilk defa" ....
Sevmek ve severken yakalanmaktan korkmamak..bu oksijen’e alerjisi olan bir akciğer taşımak gibi birşeydi aslında....Ancak garip olmayan ne vardı ki sen ile bende...
bir varmış bir yokmuş olan sana, varolan beni göstermek hiç de kolay değildi anlayacağın...yokluğuna değilde varlığına rıza gösterme meylinde olan garip gönlüme ne varlığını sundun ne de yokluğunu gösterdin.......
Yıllar böylece geçerken, bendeki sen hiç geçmedi.. Senden geçmeyen ben, sana da geçemedi o bunalım yıllarda... Bu kadar yoğunluğun içinde sana geçemeyen ben çok garipti aslında. Ancak garip olmayan ne vardı ki sen ile bende.....
Adını yadederken solan dudaklarım, kadehlerin gölgesinde sığınacak hoş bir mazi dahi bulamayan ömrüm, senden geçemeyen gönlüm ve yine aralarda gezinip bir satıra baş olamayan sen ve ben... ’’ Ömür diyorlar buna..’’ dedirtti "elbet bir gün diye" her yakarışta.....
Ne kıyı ege köylüsü kalabildim, ne de rüstem emmi’m olabildim..... Tanrım; ’’ bu med-cezir vurgunu ne zaman bitecek..’’ diye yalvarıp durdum sana gelen yolların başında.... sendeki bana, bendeki sana rağmen hala beklenen o ilk durak çok garipti aslında... Ancak garip olmayan ne vardı ki sen ile bende....
Aşkta normallik aramanın, normal davranmanın mümkün olmadığını son çeyreğimde anlayabildim ancak... Adı üstünde aşktı ve anormal olmalıydı.... Seni; bendeki sen ile kıyaslamam bir kısır döngüden ibaretti sadece... Anlamıştım da... seni ve sendeki beni çoktan kaybetmiştim artık....
Halbuki bendeki sen hep yaşamalıydı.. Tanrının bana bir lütfu olan bendeki sen hep olmalıydı hayatımda... Seni, bendeki sen olmaya zorlamamalıydım yani.... çünkü bendeki sen bende zaten varolan ve senin gelmenle kendini gösterebilen en yüce değerimdi... ve ben senin uğruna heder ettim sendeki beni...
Ve sen... ben olmayınca, bendeki sen olamayan sen....ve....birbirimizin hayatını çalmaktan ileriye gidemeyen...sendeki ben....bendeki sen.....
bunun adına ayrılık diyorlar"mış" ........................
........
kıyı ege köylüsü.....
.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.