- 810 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KANDIRMASIN GÖZLERİMİN BUĞUSU SENİ.......BAKMA !
gülnur ateşoğlu
Sevmek senin yüreğinde ,senin güzelliğin kıymetini bil.Sevilenin bir özelliği yoktur aslında.Kalbin çok güzel bilirim.Hasret kalmışsın sevilmelere.ne söylense tav olacaksın tavlanacaksın tapacaksın.
Bir tohumdur aşk her toprakta bitmez.Her tohumda yeşermez.Ölü olur bazen tohumlar .Bekler durursun hep,ekili olduğudur tek umudun.Ve sen ölü olduğunu hiç anlamadan.
Şimdi git...
İçimdeki , Sen
Bekleme boşuna buralarda.Ağır bir hastanın son nefesini bekler gibi,bakma gözlerinin içine .Ne zaman kimbilir kaybedeceğini.Seni hüzün trenine bindireceğim,gidişlerin olacak dönüşe yok biletin.
Ağlama sakın,buz keser beni bir damla gözyaşının hayali bile diplere vurur beni kalkamam son çırpınışım olur tutunamam...
İçimdeki sen
Kaldır başını ,sil gözyaşlarını güçlüyüz biz.Yapmak zorundayım bunu, yaşatmak için başka tohumları.
Şimdi git...
Sığdır itiş kakışta olsa vagonlara bendeki seni sığmazsın şimdi hiç bir yere.Hadi kaçırma treni.Uzaklara çok uzaklara gidiyorsun.Bilemeyeceğim asla nerede olduğunu.Merak etmem mi sanıyorsun ?Çatlayacak her gün bir parçam.Koşacağım ardından yalınayak ,haykıracağım
_Gitmee...!
Bir lokma geçmeyecek boğazımdan boğaza nazır sofralarda.Yavanlığına hasret kalacak tadım.Her nefes çekişimde yosun gözlerinin huzuru gelecek aklıma huzursuzlaşacağım.Zaman alacak alışmalarım .
Ama ben
Ama ben seni başka topraklarda yeşerteceğim,tenine rüzgar dalına yağmur değmeden.
Hiç bilinmedik kayıp bir şehrin tarlasında ,gelincikler arasında yeşereceksin.
Kocaman bir yürek olacak yüreğin.Sendeki ben tükenirken ,
bendeki sen kocaman kocaman bir yürekle karşıma dikileceksin.
Seni seviyorum içimdeki sen...