......
YORUMLAR
Yol yok...dava yok...Ülkü,ilke yok....Çıkar var...köşe dönmeler,adam satmalar var...eyyamcılık,yağcılık,onursuzluk var diye bağırmak geçiyor içimden....susuyorum....
Minnacık parmakları üşümüş,8-10 yaşlarında bir kız çocuğunun,utana sıkıla,Pazar artığı döküntüleri toplarken,yüzünün aldığı şekli geliyor gözlerimin önüne...Bu ülkede hala,yoksulluk yok diyenlere yalancılara,takkiyecilere ağız dolusu bir şeyler söylemek geçiyor içimden...hiçbir şey diyemiyorum....susuyorum...susuyorum...susuyorum...
Bu akşam hep sustum......
Yalnızca bu akşamlık susun değerli kardeşim..Susmak yok bizi duyana kadar bağıracağız,duyacak o sağır kulaklar duymalı ,duymadıklarında ise Türkün tokatını patlatacağız şakkk diye suratlarına günleri geldiğinde,yolun yolumdur değerli kardeşim,haydin hep beraber susmak yok alabildiğine bağırmak var.Duyarlı yüreğine sağlık.
saygılarımla
Bahar
Fikirlerinden vazgeçmeyen birisi olarak ve aynı zamanda Avrupa'da on sene pazarcılıkla geçimini sağlayan birisi olarak susmuyorum ve o yollarda o pazardan artıkları toplayan insanlarımız için ve hep birlikte yürüyelim diye sizleride çağırıyorum desem çok mu İLERİ gitmiş olurum ?
Kutlarım sizi , sevgilerimle ........
Şu saatten sonra ayrı-farklı tandansta olmak önemli mi?
Bence değil ama bilemem düşünceler değişkendir..
Yazıyı okumaktan ziyade irdeledim...
Bu ülkede hala,yoksulluk yok diyenlere yalancılara,takkiyecilere ağız dolusu bir şeyler söylemek geçiyor içimden...hiçbir şey diyemiyorum....susuyorum...susuyorum...susuyorum...
Bu akşam hep sustum......
Aslında susmak; susanlara giydirilen teşbihtir..
S-U-S-U-Y-O-R-U-Z- Maalesef...
Kutladım yazarı...
Sevgiyle..