- 1580 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇANKAYA SULTANLARININ FOKLOR SUNUMLARI MUHTEŞEMDİ..
16 - 17 Haziran 2012 cumartesi ve pazar günü Ankara Akün sahnesinde Çankaya Sultanları rüzgarı esti.
Çankaya Sultanları Sanat Kulübü foklor gösterileri beğeni ile izlendi..
Nolstalji ve yeni karagrasyonla birleştirerek duygu yoğunluğu ve heyecanı aynı anda yaşadığımız müthiş bir gösteri sahnelendi.
Amasyalı Şairler, Şiir Yorumcuları ve Aşıklar Topluluğu (Amsayaşat ) Başkanı Amasyalı Keskin Ozan davetliler arasında yer alarak Sultanların içindeki yiğeni Aleyna Keskin sunumlarını izledi.
Muhteşem kurgulamada; çocuklar, gençler ve yetişkinlerden oluşan folklorcular yoğun beğeni ve alkış topladılar..
Sanat sever davetliler; ’’ şu bir gerçek ki muhteşem ve çok zengin bir kültüre sahibiz..Çankayalı foklorcularımızla övünç duyuyoruz dediler.
Sahnelenen sunumların,
1. Bölümünde;
Üsküp, Silifke, Van, Aşuk - Maşuk, Tımtım, Bilecik, halay potbori sunumları paylaşıldı.
2.Bölümde ise;
Adıyaman, Harmandalı, Alyazmalı, Roman, Zeybek, G.Antep, Trabzon oyunları gösterildi.
Proğram sonunda mutluluğunu belirten Amasyalı Şairler, Şiir Yorumcuları ve Aşıklar Topluluğu (Amasyaşat ) Başkanı Amasyalı Keskin Ozan yaptığı değerlendirmede;
’’Sayın Yönetmen ve Eğitimci Sultan ÇANKAYA ve saygıdeğer ekibini yürekten kutluyorum.
Büyük titizlikle hazırlanmış bir organizasyondu.
Çok yoğun emek ve çaba vardı..
Rüya gibi akıp giden ve izlerken;
foklor coşkusuyla doyduğumuz bir gösteri oldu.
Ekibin geleceği çok parlak.
Yolunuz Açık olsun.’’ dedi.
...
Kitle İletişim Uzmanı : Hikmet Okuyar
.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.