- 977 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SAVAŞÇI
Hiçbir yüz hiçbir beden aynı değil.Hiçbiri hiç kimse ortak değil kimsenin hayatına.
Herkes bir savaşçı kendi hayatının savaşçısı.Kimi mutluluklara,kimi mutsuzluklara,kimi iyiye,kimi kötüye,kimi kendine,kimi ise benzer vücuda sahip olduğu ve hiçbir zamanda benzeyemeyeceği yüzlere savaş verir.
Bazen bir çocuk gibidir bu savaşın kahramanı.Kumdan kalelerle savaşır kendi elleriyle yapıp bozduğu.bazen bizim bile göremediğimiz kötü adamlardır düşmanı.kocaman adamlardan daha cesurdur bu kahraman.gözünü kırpmadan elindeki kılıcıyla yürür üstüne kötü adamların,yerden bir karış yükselip azmiyle geçer kötü adamların üstünden.içinden geldiğince kızıp bağırır onlara ama her savaşın sonunda kazınır küçük kahraman.gördüğümüz minik bedenin içindeki sonsuz azim ve saflığıyla.
Bazen bir amazonun savaşıdır bu.Sıradan giysileri,etekleri,elbiselerİ,makyajlı yüzü ve ojeli tırnaklarının altında gizlidir ruhu.görmediğimiz bir kimliği vardır.benzer bedenlerden başka,dışının içinde.
Her an sırtında taşıdığı kalkanını,gizli silahını,parça parça harap giysilerini,tetikte,yorgun,korkan,yaralı yüzünü,kir içinde kalmış kırık,kopuk tırnaklarını gizler o bilindik sıradan maskelerle.
Sürekli balta girmemiş bir ormandaymış gibi tetiktedir.dikenler saçar ortaya ona gelmeden korktuklarını durdurmak için.
Bir savaşın ortasındaymış gibi üstüne gelen her silahlıyı yok etmeye çalışan teker teker.bazen meydan okuyup binlerce düşmanın arasına yaysız bir okla girebilen bazense savaş alanında oturup ağlayan bir amazon.
Kimi zaman kocaman adamlardır savaşçılar.iri vücutları,kalın sesleri,sakallı yüzleri ve korkusuz gözlerinin ardında saklıdır endişeleri.bazen bir kelimesi daha etkilidir silahından düşmanını tek hamlede bitirebilen.bazense kocaman elleri,iri kolları silahlarıdır düşmanlarını deviren.bir kabile reisi gibi savaşır bu kahramanlar.sadece kendileri için değil arkalarında gizledikleride vardır savaşlarında.öldürüp ölmek değildir asıl olan sır gibi sakladıklarının olduğu yerde kalması ve adlarını yazdırabilmektir yukarıda bir yerlere.
Islak bir savaştır bu kimi zaman ya da bir kuş tüyü gibi hissedilmeyen bir savaş.
Kan revan içinde çıktığımız bu savaşlarda ya kanı sıçrar üstüne düşmanının ya da zihnini,bedenini saran acılarla çıkarsın savaşından kanları´N´ içinde.çok seçenek yoktur savaşında,ya oracıkta öleceksin sahipsiz bedenlerle ya yaralı çıkacaksın bu savaştan bir zaman sonra kapanan ve kapanmayıp bir ömür sızlayan yaralarla ya da bir rüzgar gibi girdiğin gibi çıkacaksın harbinden dimdik ayakta,yürek yaşlarınla.
Kimi zaman kazanmaya koştuğumuz,kimi zaman kaybetmeye.Sonuçlarını çoğu zaman düşünmeden girdiğimiz savaşlar yazar sonumuzu.ya bi kahraman olursun ya da bir ölü.HERKES BİR SAVAŞÇIDIR KENDİ HAYATINDA.
YORUMLAR
güzel yine, ama kahraman olma istediği değilmidir biraz da bizleri diğerlerini yoketmeye, ezmeye ya da yalan maskeler takıp kandırmaya. keşke savaşçı olmayı erdemli görmekten ziyade daha barışçıl maskelerimiz olsaydı. ölmek ve öldürmek kolaydır bir yerde ama yaşatmaktır zor olan. gerçi kapitaist dünya her zerresiyle bize savaşçılğı önersede bizler, daha barışçıl canlılarız. ama gözlem dahilinde yazdığınız yazınız tamamiyle gerçek. fırsat buldukça yorumlaımı ileteceğim. :)