- 36 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Eupatridiyelite ve Oligopolokratik Şeyler 2
Abd Demokrat ve Cumhuriyetçi Parti vakıfları, Alman vakıfları, majör ve minör tüm emperyal ’company and menegament’ devlet/odaklar finansörleridir, demiştim.
Buradan muhteşem(!) hegemon üçüz dizgelerin, hislerine tercüman olunduğu da ortaya çıkar.
Hani emperyalizmin, kapitalizm ve kolonyalizm egemen üçüzlerinin, hisleri demek istiyorum...
Doğu Perinçek, yıllar evvel, yani henüz daha dönmemişken bunların gizli ve iğrenç komplolarının olduğu @posta yazışmalarını ele geçirip, yayınladı..
Elektronik posta yazışmalarında Atatürk, laik Türkiye Cumhuriyeti ve ulus üniter devlet hakkında ne biçim al takke ver külah ve cukkasal çıkar ve ihanet aktarımları olduğunu hatırlıyoruz.
Yalçın hocanın deyimiyle kurtlu edebiyat ehli ve küfür romancılarındandır, bu arkadaşlar.
Ve maalesef yine bunlar, işbirlikçi ve hegemonya hizmetkar bir klandır.
Bu zat, Elif Şafak, Altan brothers, Latife Tekin, Yaşar Kemal, Adalet Ağaoğlu vs, vb, vd gibi...
Yükselen değer zırvası çukurluğudur!
Yalçın hoca bunları deşifre ettiği için çok suçlanır, bildiğiniz linç edilir.
Hoca, öte yandan su götürmez bir gerçeğimiz olarak da Kriptolar, Avdetiler olmasa, Aydınlanma ve 1923 ulusal demokratik devrimi olmazdı, diyerek, bunları yapar.
Hocanın yaptığı.. denediği yöntem ise şöyle:
Türkiye de aslında kim kimdir şeklinde, otobiyografik ve etnobiyografik çözümlemelerdir.
Hani bilindiği üzere, bunları da bilimsel birer yöntem olan.. onomastik, etimoloji, semantik diğer başka bilimsel disiplinlerle ortaya koyar...
Bunların, yani eupatridiyel, oligopolokrat ve kriptoların iyilerini ve kötülerini bilimsel yöntem ve tezleriyle ayırıyor.
Etnik parazito-simbiyotik dizgeden, ’ofil ve hobik’ sonuçlara varıyor.
Bu ülke de Nazım da dahil kimse ayrıcalıklı put, eleştştilemez filan değildir.. bizzatihi kendisi put kırıcılığı yapmıştır.
Ahmet Kutlu Ayyüce
Kasım 2024
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.