- 41 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ISPARTA İZMİR HATTI
16 Kasım gece saat 24;02 geçe biletim İzmir tepeköy hattından Ispartaya gideceğim.tarih aslında 15 kasımın gecesi ama 24:02 olduğu için 16 kasım diyor biletimde neyse uzatmayayım gece Ispartaya hareket etmek üzere yola çıktım üzerimde biriken ayların yol yorgunluğunu atamadık tabi tam atacağım başka güzergah efendim benimde bu sefer Isparta seyahatım yiğenimin kutsal askerlik borcu sebebine gece yol gidiyor ben gidiyorum yol gidiyor ben gidiyorum sonrasında yorgunluktan sanki duble yatak varmışta ben yatıyorum. tabiki o öyle olmadı dön o tarafa dön bu tarafa sabahı ettim Ispartadayım.
Saat 07:54 Isparta dayım o güzelim Ispartada merhum Cumhurbaşkanı Süleyman Demirelin güller diyarı şehri mevsimin sarı hazanı sarmış her yanı bir güzel her sokakta ağaçları dimdik görmek daha doğrusu boy boy ağaçların varlığı olağan hüzünlerimi sildi süpürdü bu betonlaşan memleketin nadir güzel şehri Isparta güzel şehir muhtemelen insanlarıda iyi yürekli daha büyük şehirlerimizden Dünyalar güzeli İstanbul,Başkentimiz Ankara ve Egenin incisi İzmir kadar kalabalık değil daha sakin daha naif daha huzurlu en azından ben öyle algıladım.
Biz şairlerin her şehirde evleri vardır kendilerininmiş kadar emin rahat burada da Göller Bölgesi Sairler Yazarlar Derneği dernek başkanı sevgili Melahat Özçoban ablamın evinde misafir oldum sabah geldi beni istasyondan kendi aracıyla aldı ıspartadaki evine getirdi sohbet muhabbet kahvaltı çay derken Eğirdire gitmem için köy garajına bıraktı ardındanda aynı günün akşamına dönüş biletimi değiştirmek için biletimi aldı benden.Eğirdir dolmuşuna bindim gidiyorum Isparta Eğirdir arası 30 km ye yakın ben tabii merkeze değilde Askeri alana gideceğim ;ben Ispartadan abim yiğenlerim Ankaradan aynı ana yakın buluştuk bir ipin başı ve sonu gibi sarıldık öpüştük hasret giderdik vede bir yandan vuslat bir yandan hasrete hazırlanıyorduk.
Askeri Gazinosu na tamda sahile sıfır yerdeyız bizimkiler çay ben ise sade kahve siparişi verdim çaylar ve kahve içildi anıyı arşive kaldırmak adına fotoğraflarla anıyı sabitledik sahil harika mevsim sonbahar bile olsa ,fotoğraflar sohbet muhabbet derken valizini hazırlayıp birliğine yol aldık.saat 14:30 civarı evet tekrar ayrılık o mukaddes göreve vatan kucağına bıraktık evladımızı vatanı yiğitlere yiğidimizide rabbimize emanet ettik. o günü günün sonunda Abim ve kız yiğenimle beraber bir pastanede enerji ve ferahlık versin diye Eğirdirin özeli irmik helvalı dondurmalarımızı yedik daha sonra biraz efkar ve gurur arası ruh halimizi dağıtmak için manzaralara karıştık ve vedalaştık ben Ispartaya abim ve yiğenim ankaraya hareket ettik.Cumartesi gününün akşamını Melahat ablamın evinde tamam ediyorum yine akşam yemeği sohbet muhabbet şarkılar şiirler yine arkadaşlardan bahis uyku .Pazar sabahı oldu akşam yola çıkacağım
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.