- 164 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aman Allaha dostluğa soyunma İbrahim ethem değilsen...
Aman Allaha dostluğa soyunma İbrahim ethem değilsen...
"Gel gör beni aşk neyledi"demiş Yunus Emre...
Devesini evin damında arayan adam olur senden ancak...Tahtı sarayı terk kim sen kim...ama onun için verdiysen kat kat alırsın...İbrahim ethem aldı...Evren onun emrine girdi...Hz nuhun emrine verilmişti Tufan...Nuhun düşmanlarını boğmuştu TUFAN...ama Gazzelinin düşmanları güçlendikçe güçleniyor...İlme bilme teknolojiye dost olunmadan Allaha dost olunmuyor ki...esmaya o hazinelere talip olunmadan Allaha talip olunmuyor ki...
"Allah dostun olsun dünya düşmanın olsun"Hz Nuhun emrine gemi ve tufan verdi...ey Gazzeye İslam ülkeleri destek olmuyor diyen
7 uyurlar Allaha dosttu mağaraya erişmeleri yetti düşmanlarının mağlubiyetine...Ashab hicret ederdi yeterdi müşriklerden kurtulmalarına...Ebu talibin mahallesine sığınmak yetmişti can güvenliğine...ama mideler çatı...
Sabah namazı için sabah uykusunu terk et...cuma hutbesi uyarıları için de o anlık ticareti terk et...hayırlıyı seçmekse amacın ülkün...Şirke fren ol...hayra ilme motor...
Cizye karşılığı can güvenliği ver müşrike çünkü o da görevli..."şeytana bile nefsine bile çokçok öfkelenme yani intihar edecek kadar da öfkelenme...sınır koy öfkene sevgine...eylemlerine hallerine düşüncelerine...Yaratılan görevli yani ayna bilinsin diye Allah esma bilinsin diye Kahhar bilinsin diye sınırlı bir şer var...Rahmanı yok eden bir şer yok ne dünyada ne de ahirette...
Görevliyiz suç dediklerimiz de görevimizden...Şeytan asi olacak ki külli iradeye asilik gerçekleşmesin.suç asilik külli iradeye de değil...müşriki öldürme cizye verirse...diyen bir din her yaradılanı görevli bil demiş oluyor...öfkeye sabra şükre sınır koy çünkü zıtlar var...ihlas bile sınırlı hz İbrahimin ihlası sınırsız olsaydı Nemrut ona yaklaşamazdı hz Ademin ihlası sınırsız olsaydı şeytan onu kandıramazdı "Yasak meyveye" meyilliydi yani şirke meyilli bir nefis taşıyordu...
Dünya hz Ademin tevbe yeridir...tevbesi son nefesinde belli olur...tevbe sözü vermesi yetmez...Kalu belada da Bela demişiz...bir ömür tevbeni bozmazsan tevbelisin ihlaslısın cennetle müjdeji dünyada hakkedersin...
Aman Allaha dostluğa soyunma İbrahim ethem değilsen...
"Sen derviş olamazsın "diyor Yunus Emre
Sen aşık olamazsın...müşrik nefse sırt dönmektir ihlas...dervişlik...müşrik nefse sırt döndü İbrahim ethem deredeki balıklar emrine verildi...müşrik gibi yaşayıp Gazzeye meleklerini gönder "demeyeceksin...Gazzeli melekliğe aşık mı...evleneyim çoluk çocuğum olsun e...Allah içinse o evlilik ilim öğretmeliydin teknoloji öğrenmeli çocuğun...müşrikten önde olmalı silah da para da ekonomi de her meslek de...önde olmalı...bu terbiye ilahidir tek milli eğitimler ilahidir sanma...İlahi eğitim önde ol der...
Bir müslüman gece, gündüz namazla meşgul olsa hayır, hasenât yapsa, müşrik nefse düşman, olmadıkça müslüman sayılmaz...ihlası tevbesi sınırlıdır sabrı şükrü de sınırlıdır...Havz-ı kevser değil varacağı yer...
Değirmenin suyu kesilmiş...Gazzeliye...
Aşk yoksa melek de yok sünnetullah belli...
Habili Kabil mağlup etti...
Şehitler vermekle değil nükler üretmekle kazanılacaktır şu andan sonra savaşlar...önde ol her meslekte her marka da para kazanmada da silah üretmekte de ilimde önde ol...şehit vermekle zafer yok şu andan itibaren...
Aman Allaha dostluğa soyunma İbrahim ethem değilsen...
Türk tarihini unutturmak için 1950 ye kadar ÇANAKKALEYİ ziyaret yasaklanmıştı ve ilk HAC’ta 1950 de yapıldı...Teknolojide önde ol der binlerce olay sana...
Aman Allaha dostluğa soyunma İbrahim ethem değilsen...
Hz musa hızırı öğretmen edindi...yaratılan her şeyi öğretmen edin...Kızıl deniz senin de emrine verilsin..
El-Galibe illallah...Allahın dostluğunu kazan...
Hz Adem çok göz yaşı döktü...çok acılar çekti...tevbesi kabul oldu...Aman Allaha dostluğa soyunma İbrahim ethem değilsen...hz Ademin izinde değilsen tevben de boşadır...
Melekleşmiş nefsin olsun ve sonra önde ol müşrikten...esmanın hazineleri sana en çok sana nasip olsun...çünkü Zenginlik var zenginlik var.melekleşmiş nefis için nimet zenginlik müşrik nefis asi nefis içinse kahırdır.Yağmur var dikene düşmüş
Aman Allaha dostluğa soyunma İbrahim ethem değilsen...
Hz Ömer İranı feth etti ve sırtından hançerlendi Fatih İstanbulu fethetti zehirlenerek öldürürldü...Hz Peygamberimiz de zehirlendi
Aman Allaha dostluğa soyunma İbrahim ethem değilsen...aşk ağulu aşa benzer...
"Az söz erin yüküdür, çok söz hayvan yüküdür."demiş Yunus Emremiz.
"Mazlumun ahı indirir şahı"...Gazenin ahı Avrupayı kıyam ettirecektir...Allah var Allah yar...sınırlar zalimi de...
Müşrik nefse uyan "Yolda kalır...demiş Yunusumuz...Aman Allaha dostluğa soyunma İbrahim ethem değilsen...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.