- 182 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLULUK ÜZERİNE
MUTLULUK ÜZERİNE
Hayat şartları, günümüzün ağır koşulları hepimizi bir şekilde sıkıntıya sokmakta, hatta belimizi bükmektedir. Yapmayı istediğimiz, yapmamız gereken pek çok şeyi bu sebepten ötürü ertelemekteyiz bu hayatta. Ertelenmişliklerse çoğu zaman insanı huzursuz eder ve insanın içinde hep ukte bırakır. Bu da biz insanların mutsuzluğunun belki de en önemli sebebidir.
Bu yüzden hayatımız boyunca bir yerlerde mutluluğu arar dururuz. Gerçekten bulanımız var mıdır bilinmez ama bulamayanımız çoktur. Çünkü etrafımız böyle insanlarla doludur. Bu insanların ne geçmişten ne gelecekten ne de an’dan güzel hikayesi vardır. Beceriksizlikten oluyor desek haksızlık olacak, kaderin cilvesi desek çok basite indirgemiş olacağız. Peki ama neden mutsuzuz bu hayatta? İnanın benim de mantıklı bir cevabım yok buna. Öğrenememişiz işte mutlu olmayı. Bir gün öğrenir miyiz peki? İşte orası tam bir muamma… Dilerim daha fazla hayatımızı zehir etmeden öğreniriz mutlu olmayı ve hayattan tat almayı.
Ben inanıyorum ki, gerçekten istersek ve bu uğurda mücadele edersek bir kapı aralayacağız. Ama yeter mi, yetmez. Çünkü mutluluk sadece bize bağlı olan bir şey değil. Biz elimizden geleni yapalım, hayata hep iyi tarafından bakalım. Gücümüz yettiğince mutluluğa yeşil ışık yakalım. Bizi aşan meseleler bizi bağlamaz. Aslında bağlar, bizi etkiler ama elimizden bir şey gelmeyince bağlamıyor işte. O yüzden mutlu olmayı başaramasak da en azından deneyeceğiz. Çünkü her insan bir ucundan da olsa mutlu olmayı hak eder bu hayatta. Mutluluğu her daim bulup yaşamanız temennisiyle.
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.