- 229 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KEDİ HİKAYELERİ- 23 KARAMEL İLE SOHBET-4
ORADAN BURADAN
Burada o kadar çok şey değişti ki anlatsam şaşarsın Karamelim. Artık mezarını ziyarete de gelemiyorum. O sokaktan, oğlumun yanına Güzelceye taşınmak zorunda kaldım. Artık tek başıma yaşayacak kadar kendime güvenemiyorum. Yaşlılık malum belimi büküyor. Neyse şikayetleri bırakıp kaldığım yerden devam edeyim. İşin aslına bakarsak zaten o sokak ikimize de yaramadı. Beni soracak olursan iyiyim. Karbeyaz, Alaca ve ve Tekile beraber yaşayıp gidiyoruz. Umut ve Melek ne yazık ki beni terk etti. Bu arada çok hastalandım. Bir ara hastane, hastane gezmeye başladık Allah’a şükür şimdilik oldukça iyiyim. Seni çok özledim be Karamelim, bilmem beni anlayabiliyor musun? Zaman o kadar çabuk geçiyor ki anlayamazsın. Aramızdan ayrılıp Melek oluşunun üzerinden neredeyse tam yedi ay geçmiş neredeyse bir sene olacak. Sohbetime burada son veriyorum Karamelim, bir dahaki sohbetimizde buluşmak üzere hoşça kal. Ha Üçüzlerin de selamı var. Karbeyaz seni çok özlemiş haberin olsun. Sakın kardeşlerini yalnız bırakma. Cennetin bütün bahçeleri sizin haberin olsun. Hoşça kal yavrum.
KARAMEL’E SEVGİLERİMLE BABAN
Tuğrul Ahmet Pekel.
15*02*2024 Perşembe
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.