- 238 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Akl'etmek farkediştir 97
Mehmet efendi:gülüm şehrimin albenisidir,mavi bulutlarımın gölgesine seni yorgun kalıyor...
Akif efendi:özlem gibi bir kuklayı kalbinde dönüşen bir güneş seni arıyor
Yunus efendi:İnsan ölünce başka aileden doğma ihtimali nedir...
Mehmet efendi:ben şuurda kalmasın isterdim,bir yer varsa o da kabirin içidir.
benim bir soluyan güvercinim oldu yıllar önce,nereyi bulacağım hakkında pek istediğim bir fikir olmadı,onun sayesinde yer, mekan bulmaya çalışıyordum,sonra koklaya koklaya kokusu bitti.yol üzere bulduğum insanları zamanla kaybedince de akl’etmek için yol ürettiğim gölgeler oluştu...
Yunus efendi:yollar bitmiyor mu öldüğümüzde
sonsuzluğu doldurmanın bir yolu olmalı
Sonsuzluk ışıklarında başka bir aileye tabi olmak gibi bir durum yok mu?
Akif efendi:bağımlı olduğun bir yol var ,seni kendine bağlayan bu da gerçek ailenin kendisidir, o da olmazsa başka bir yol tanınır sonsuzluk boyu yok olma bilincini taşımak..
Mehmet efendi:bulutu seyretmek şahanedir,ihtişamıyla yıldızları seyretmek de öyle,içimdeki yalnızlığı kimse dolduramaz ailemden başka...
Akif efendi:gözyaşlarını silmek için bir çaren var mı?
Bulutlar bana bir şey kazandırmaz;ama hurilerin yaslandığım duygudan da öte bir yer var o da aileye bağlılık...
Yunus efendi:gözlerim yok olsa gerek,aşka getirdiklerim gözyaşı döktürmez,tanıyor musunuz beni,tanıyor olabilirseniz de ne kadar?
Mehmet efendi:güneş gibi sarı kırmızı gibi aşk istiyordum,renklerinden öte bana bir yer gösterir misiniz?
Akif efendi:selam isterken beni kendine bağlayan elvedâlar ötesinde Yunus efendiler,Mehmet efendilerle bu konuyu konuşacağım hiç aklıma gelmemişti,zaten aileyi özlemle yad etmek için size katıldım...
Mehmet efendi:aferim,sen yalnız değilsin,burası buna mümteni değil hiç..
Yalnız kalmak için başka aileye ihtiyaç yok...
Akif efendi:serpe serpe uçurum bir gölgeyi sana anlatmak ölümü çözdürür...
Yunus efendi: bana kendinden bahsed,zaten buna bulaşamazsın...
Mehmet efendi: sebep ayrı dünyaların insanları olmak;ama bir insanı çözmek ölmektir imkansızlığında...
Sen beni bulamazsın ahırlarda çocuklarımı gizli gizli görme ihtimaliyle yana yana...
Akif efendi:sana açıkladığım şey sarılmak istediğim insanları bana soğutarak düşündürmemelisin...
Mehmet efendi:ölmek için değildir yaratmak istediğim,sadece çizgi gibi görülmemelidir..
Varlığımız için güneşi bulduğumuz yerle göreceğimiz yer aynı olsun...
Akif efendi:ölüm senden uzaktayken bulduğumuz ışıklar aşıklar gibi
Yunus efendi:güneşi herdem göremeyiz,bulutlar her zaman yağmur yağdırmaz,bahar vardır çiçekli börtü böcek uykusunda yaşarsın,kışlar vardır ,gönlü zengin bir uçurumdaki dikendir ötesi...
Mehmet efendi:ölüm kendi toprağını veda etmek ,ama aileyi bir yerde s/aklı bırakarak...
Akif efendi:bir suyu güneşe değdirmek için ayaklar verilmiş bu ayaklarda güneşe uzanırsın adı cehennem olan...
Belki de Tanrı gibi görülen..
Mehmet efendi:sabun var ,şampuan var,kıyafet var..çok şey var ya ne istersen var...
Yunus efendi:kıyamet olunca kıymet verdiklerimiz ölüyor mu?
Gezgin imgeler...
Gezgin imgeler ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.