- 1949 Okunma
- 1 Yorum
- 4 Beğeni
OĞLUMA Doğum günü kutlama mektubu
Doğum günlerinin en güzel tarafı birlikte geçirilen zamanlardır ama biz şimdi istemeden ayrı düştük canım oğlum.
Ama yine de bilmeni isterim ki kalbim senden hiçbir zaman ayrılmadı ve her yaptığın başarılı davranışları ablan Sude tarafından duydukça gururlnıyorum. seninle birlikte olmayı çok istedim. Ama olsun
Beni yaşama bağlayan her zaman senin ve ablamın gülücükleriniz olduğu bilesin canım oğlum.
Yeni yaşının sana kendin gibi güzellik, iyilik ve mutluluk getirmesini temenni ve dua ediyorum
Sağlıkla ve huzur dolu günlerin, ayların ve yılların olsun canım oğlum. Seninle gurur duyuyorum, çünkü sen hiçbir zaman beni üzmedin ve her zaman benim gurur kaynağım oldun canım oğlum.
Bugün senin çok mutlu olduğunu biliyorum. Bugün benim adıma da en büyük mutluluk duyduğum günlerden birisi. Tıpkı3 Temmuz 2007 tarihinde ablanın doğduğu tarihte yaşamımda en büyük mutluluğu tattiğim ikinci tarih 26 şubat 2023 doğumundan sonra seni annen kucağıma verdiğinde yaşadım ve o mutluluk bir daha hiç kesilmedi,İçimde yüreğimde.
Sağ ol canım oğlum, annene seni ve ablanı dünyaya getirdiği için orada teşekkür ediyorum.
Bu güzel duyguları yaşattığın için. İyi bir çocuk olduğun için, sana teşekkür ediyorum oğlum.
İyi ki doğdun! Canım oğlum.
Doğduğun gün.
O gün 26 şubat günü hemşireler seni getirmişlerdi annenin kucağına.
O kadar küçük ve savunmasızdın ki seninle ne yapacağımızı hiç bilmiyorduk. Ama daha sonra sensiz nasıl yapacağımızı bilemez olmuşduk. Canım oğlum.
Geçip giden zaman çoğu zaman hüzün duyulur ama ben hiç duymuyorum oğlum, çünkü sen her geçen zaman beni terbiyenle, çalışkanlığınla biraz daha mutlu ediyor, biraz daha gururlandırıyorsun. Senin sayende o kadar çok mutluluk ve huzur buluyorum ki, geçen yıllardan yaşayacağım mutluluğu düşünerek biraz daha sabırsızlanıyorum. Canım oğlum.
Doğduğun gün o kadar güzeldin ki oğlum, bir an o güzelliğin bozulacak diye çok korkmuştum. Ama yıllar geçtikten sonra daha iyi anlıyorum ki, boşuna endişe duymuşum, çünkü sen benim gözümde o güzelliğini hiçbir zaman yitirmedin.
Benim yakışıklı oğlum.iyi ki varsın iyisi doğdun. Seni çok seviyorum.
Doğum günün kutlu, geleceğin umutlu, mekanın huzur dolsun.
Seni canımdan çok seven Baban Dinçer Dayı..