- 292 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hamdiye Şirinde İLK AŞK, İLK UYANIŞ.. / Hikmet OKUYAR
2022 son günlerinde neye nereden nasıl bakacağımı düşünürken; Anılardan akıp gelen İLK AŞK, İLK UYANIŞ.. / Hamdiye Okudan Deyişi düştü ilgi alanıma..
*
Türkiye Kadınları, Türk İslam Kadınları; Gönül Seferberliğine, Üretim Seferberliğine ve Ağaçlandırma Seferberliğine uygulamalı olarak gönüllü öncülük etsinler; yerli milli yöresel organik meyve ve sebze tohumlarını toprakla buluştursunlar sosyal kültürel ve ekonomik canlarnaya katkıda bulunarak parasal güç kazansınlar daha çok mutlu olsunlar dileklerimle mesajlar yayınlarken öncelikle TOPRAĞA BİR ŞEBİNGÜLÜ FİDANI DİK TÜRKİYE TÜRK İSLAM DÜNYASI ÇÖL OLMASIN derken..AŞIK OZAN ŞAİR CANLARA da Şebingülü İçin Bir Şiir de Sen Yaz Daveti yapıarken..Şebingülü Gönül Dostlarımızdan da çok güzel Şiirler alıyordum. Hamdiye OkudanTarzı Şiir İLK AŞK, İLK UYANIŞ.. Deyişi düştü ilgi alanıma..Hem yeni heyecanlarla yeni tasarımlarla yeni üretimlerle daha çok sevgiyle örtüştürmek istedim yeni umutları yeni özlemleri.. Tebrikler teşekkürler..diye diye bahtınız açık kısmetiniz bol osun diye diye..Hikmet Okuyar Şebinkarahisarlı İş Adamları Yardımlaşma Derneği Kurucu Genel Başkanı, ŞEBİNGÜLÜ Bahçeleri Kurucusu.. Dağların ve Çobanların Şairi, Bizim Hikmet..27.12.2022. Bayraktepe..
...
İLK AŞK, İLK UYANIŞ.. / Hamdiye Okudan
*
Durmuş bana bakıyordun karşıdan..
Güneş guruba eğilmişti bir yandan,
Başın gurubun kızıllığına bulanmış..
Bakışın sihirli bir dünyadan akar gibiydi.
*
Taze bir fidanın gururunda bir duruş…
Öyle güzel, öyle bahar rüzgarlı bir esiş..
İlahi bir sevdanın büyüsüne tutulmuş..
Bakışın ilk aşkın ateşini yakar gibiydi.
*
Karşılaştığında gözlerimiz uzaktan,
Güneşe uyanan bir yaprak gibi açılan,
Öyle genç, öyle masum, öyle yürekten..!
Gözle öyle heyecan, aşkla bakar gibiydi.
*
Gecelerimin bitmesin dediği rüyasıydın Sen..
Sevgiye kanat çırpan bir kuş oluvermiştim Ben,
Ne yazık, Seni bir daha göremeyecektim..
Aşkın her gün batımında yüreğime akar gibiydi.
*
Ömür boyu içimde çağlayıp akacaksın..
Ne yapsam ne etsem günbegün geleceksin,
Hayalinle kaldığın o yerden çıkacaksın..
Sevgin ömrüm boyuca can yakar gibiydi...
*
Hamdiye Okudan
27 Aralık 2022, Süleymanpaşa / TEKİRDAĞ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.