- 541 Okunma
- 5 Yorum
- 4 Beğeni
HASRETİN ÖMÜR BİTİRİR
Hepimizin yaşamında ilginç anlar şüphesiz ki vardır...
Aklına geldikçe anlatır dostlara…
Belki daha önce anlatmış olsa bile.
Özellikle aşağıdaki gibi bir anısı varsa…
“HASRET” konulu bir şiirini okumuştum bir şair arkadaşımın… Yorum yazacakken aklıma “Hasretin ömür bitirir” şeklinde bir söz geldi… Çok aşına olduğum bu sözü “Filan şairin dediği gibi…” diye başlayan bir girişle yorumumda kullanmak geçti içimden. Fakat şairin ismini bir türlü anımsayamıyordum…
Böyle zamanda herkesin başvurduğu yöntemi, arama motorunda aramayı denedim.
Denedim ve hoş bir sürprizle karşılaştım…
Bu söz benim eşime ithafen yazdığım “Sevgiliye Hasret” başlıklı şiirimin bir mısraını oluşturuyordu.
Başka bir yerde de geçiyor mu diye baktım ama başka hiçbir yerde geçmiyordu…
Bu hoş anımı siz dostlarla paylaşmak istedim.
Umarım rahatsızlık vermedim.
Bu şiirim değerli şaire/besteci Berat Bahure Anteplioğlu tarafından bestelenmiş ve seslendirilmiştir. Şiirin sayfasına aşağıdaki linkten erişilebilir…
www.edebiyatdefteri.com/siir/457460/sevgiliye-hasret.html
Kadir Tozlu
16.12.2022
YORUMLAR
Ne güzel bir tesadüf değerli şairim.
Evet bu tür hoş sürprizler gelir bazen insan başına.
Keşke yaşamın bizlere hazırladığı bütün sürprizler böyle olsa.
Değerli şairim selam ve sevgilerimi iletiyorum size.
superbaba
Evet, hoş bir sürprizdi...
Saygılar...
“Hasretin ömür bitirir” ifadesi başlıbaşına anlam dolu ve ilham kaynağı bir ifade ve ayrıca eşinize ithafen yazdığınız şiirde yer alması ve bestelenmiş olmasıyla daha da anlam kazanmış.
Muhteşem güzellikte hoş bir anıydı, paylaşımınız için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım.
Eşinizle birlikte sağlık, mutluluk ve huzur içinde hayırlı ömürler diliyorum.
Sonsuz selam ve saygılarımla.
Esenlikler dileğiyle.
superbaba
Saygılar...
Var olun babam.
Şiirleriniz kadar düz yazıda da çok güzel uygu aktarımları sunuyorsunuz.
Bu da yüreğinizin ve kaleminizin güzelliğinden ileri gelmekte.
Mutluluk çok izafi pek çok kerede ayrıntıda ve detaylarda saklı.
Yazmak zaten aşkın ta kendisi ve paylaşmak ruhun ilacı yüreğe de iyi gelen.
Sözcükler kanatlanıp uçarken bizler de yad ediyoruz nerede saklanmış güzellik varsa sevgiyle ilintili her sözcük her duygu zaten bize kainatın armağanı bu bağlamda size teşekkür ederim öncelikle güzel kalbinizle bizlere güzellikler yansıttığınız için.
Kocaman sevgimle canım babam.
Ellerinizden öpüyorum.
Ömrünüz çook kaleminiz daim olsun
superbaba
Gözlerinden öpüyorum.
Sevgiler...