- 345 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SUÇLUYUM!
SUÇLUYUM!
Sayın hakimim,
Biliyorum beni dinlemek ve dinlediklerinize katlanabilmek pek kolay olmayacak!
Ancak siz hakimsiniz !Dinlemek, karar vermek ve gereğini yapmak için okudunuz.Hakim oldunuz. Gereğini yapın lütfen!
Ben artık hiç bir şeyin gereğini yapamıyorum. Çok çırpındım, çok çaba sarf ettim ancak gücüm tükendi. Bugün beni lutfedip dinlerseniz, empati yaparsanız karanlıkta uçurumda debelenen bir ruhu ya ellerinden tutup aydınlığa çıkarır ya da bir tekme de siz vurup o kör karanlıkta hiç yoksa bir an önce ölümünü sağlarsınız!
Suçluyum!
Bu toplumda kız çocuğu olarak doğmak bir suç ise ben suçluyum!
Bir erkeğin bilinçli olarak değil de cinsel arzusunun eseri olarak dünyaya gelmek suç ise suçluyum!
Maddi durumu kötüye giden bir ailede, tüm dertleri geçim olan ebeveynlerin gelecek kaygısı çektiği bir ortamda büyümek suç ise suçluyum!
Böyle sisli bir ortamda büyürken ,etrafınızda çakalların olabileceğini bilmeden daha dokuz on yaşlarında bir çakalın tacizine uğramak suç ise suçluyum!
Bu durumu öldürülmek veya anne babanızı üzmemek adına saklamak zorunda kalıyorsanız suçluyum!
Kimse bir daha bu duruma yeltenmesin diye on yaşında evde bulduğunuz tüm hapları yutmak suç ise suçluyum!
Bir kaç günlük hayat mücadelesi sonucunda gözümü yeniden hayata açtığımda, ailemin "bu çocuğu cin çarptı"diye düşünmesini engellemedigim ve sessiz kalıp kendi kendime çözüm yolları aradığım için suçluyum!
Zaten eğitim yönünden oldukça alt seviyedelerde kalan bir ailede, okuma yolunda direttiğim için suçluyum!
Sessiz kalıp, içsellestiğim için suçluyum!
Babamın erken ölümü ve annemin gelecek kaygısına bir de ben kaygı ekledigim için suçluyum!
Üniversite okuyup öğretmen olma sevdası yüzünden onların kurbanda kesecekleri bir çift kuzuyu gasp ettiğim için sucluyum!
Kardeşlerimin dört yıl boyunca kazançlarına ortak olduğum için suçluyum!
Hayat telaşından sevmenin ne demek olduğunu bilemediğim için suçluyum!
Daha ilk maaşımı alır almaz evlilik yoluna girdiğim için suçluyum!
Bir adamın beni hor görmesine ve köleleştirmesine bunca yıl izin verdiğim için sucluyum!
"Acaba onu ben mi yanlış anlıyorum "diye her yanına gittiğimde vahşice davranışlarına göz yumduğum için suçluyum!
Kişiliğimi, paramı,bedenimi ve ruhumu bile bile emir altına almasına izin verdiğim için suçluyum!
Labirentin içinde çözüm yolları bulamadığım için suçluyum!
Beni her seferinde hamile bırakarak çocuklar ile ayağımı bağlamasına izin verdiğim için suçluyum!
Haklı olduğum bir konuda konuşturmayıp baskı ile susturmasına izin verdiğim, boyun eğdiğim ve çocuklar etkilenmesin diye sustuğum için suçluyum!
Itiraz ettiğim anlarda yediğim dayaklar ve her kavgadan sonra "yatağa küslük olmaz"deyip sürükleyerek ettiği tecavüzlere sessiz kaldığım için suçluyum!
Otuz yıl bir tek kuruş harçlık almadan maaşımı ona vermek zorunda kaldığım için suçluyum!
Suçluyum her üç doğumda da doktorsuz kalarak acı çeke çeke doğum yaptığım ve doğum sonrası on beş dikişle hayatıma devam ettiğim için suçluyum!
Suçluyum, bunca yıl kendime değer vermediğim için!
Suçluyum, kendimi namus uğruna bir adamın harcamasına izin verdiğim için!
Kes cezamı hâkim bey!
Kır kalemi!
Yaşamak benim hakkım değil!
Çünkü ben SUÇLUYUM!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.