- 349 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ne Dediler ?
Selamlar hocam, Hakan Gürses’in önümüzdeki hafta içinde yeni bir single şarkısı yayınlanacak. Bunu da yazmanız ve sosyal medya sayfalarınızda, linkine yer vermeniz mümkün mü acaba? (11 Aralık 2021 Cumartesi-23.29)
Emrullah Bedir
Sosyal Bilgiler Öğretmeni ve Söz Yazarı
**********
Selamlar Sayın Özbekler, zaman zaman bize edebiyat dünyasından haberler göndermektesiniz..
Teşekkür ederiz., ancak (eğer isterseniz) bize vesikalık fotoğrafınızı da gönderebilirseniz. Göndermiş olduğunuz haberleri, Kültür ve Sanat köşemizden yayınlayabiliriz.
İlgi ve bilginize sunar, esenlikler dilerim.(17 Aralık 2021 Cuma-13.08)
Reha Ören
**********
Merhabalar Kerim Hocam,
Edebiyat üzerine attığınız her maili, heyecanla okuyor ve bekliyoruz.
Zaman zaman, sitemizdeki yarışmaları da duyuruyorsunuz. Bu haftalık mailinizde, takipçilerinize websitemizden tekrar bahsedebilir misiniz?
Yarışmalar dışında, isterlerse öykü-şiir-deneme gibi eserlerini de paylaşabiliriz.
lnkd.in/dFsRsxAM
lnkd.in/dH-XCcKq
lnkd.in/dRQeQC-c
Çok teşekkür ederim, iyi günler dilerim.(28 Aralık 2021 Salı-13.35)
Uğur Atmaca
[email protected]
lnkd.in/deUQRQub
**********
Hocam, ben Nihat İlikcioğlu,
Tanıdınız mı ?
Gazeteci
Önce Vatan Gazetesi-Kültür Sanat ve Edebiyat Yönetmeni
Yeni Çağrı Gazetesi köşe yazarı vs. vs.
Sizi aradım, ulaşamadım.
Duyuru gönderiyorum, paylaşmak isterseniz.(05 Ocak 2022 Çarşamba-21.27)
Nihat İlikçioğlu (Gazeteci-Yazar-Şair) Gaziantep
**********
Tebrikler, Kerim bey. Sizi, takip ediyorum. İyi ki, varsınız.(06 Ocak 2022 Perşembe-14.13)
Yusuf Akgül
**********
Kerim özbekler;Katkılarınız ve içtenliğiniz için, teşekkür ederim. Değerli, Kerim arkadaşım. Antalya’dan, dost selamlar. Sizin de, mektuplarınız var arşivimde. Onları da, sergime alıyorum. Bilgilerinize.(10 Ocak 2022 Pazartesi)
Yunus Yaşar (Şair-Yazar) Antalya
**********
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.