- 712 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bu gün benim doğum günüm yaradana şükür günü...
Bu gün benim doğum günüm yaradana şükür günü...
Anne-babayı memleketi bebek seçemiyor...Hikmeti ve esması belirliyor.Peygamberimizi seçti hikmetli anne seçti yer seçti...
Hz Ademe anne-baba seçmedi...Bazılarına sınırsız ilim verilmiş olunmalı..hz Ademe de dede verenler bile var...Yer cennet denilmiş...Cennet yaratılmamış daha diyenler var...bu Kur’anın zenginliği...esmasına uymayan iddalar yapanlara da teşekkürler düşünmeye sebeb olmaları bile güzel ama esmayla kavgaları cezasız kalmaz...gülünç olurlar iki alemde de...
Bu gün doğum günüm.Yarattığı için Allaha şükrediyorum...İmanlı yaşatsın.İyiliklere hadim kılsın.Yaş yetmiş...Yetmiş yıldız...
Peygamberimiz zengin aileden gelmiyor Kur’andan öğreniyoruz bunu zenginlik hz Hatice annemizin malı ile nasib oldu siyer de Kur’anı tasdikliyor...
Haca gitmiştim sevr dağına bakıp şöyle dedim..."sen peygamberimize "HAFIZ sıfatının ödülüsün...esmasının ödülleriyle dolu bir altmış üç yıl...
Kader ve doğmak...doğmak kader...ama hz İsa babasız doğdu...ve çok çileler yaşayacağı zamanda ve yerde doğdu...Kavmi hangi peygambere iyi ki doğdun dedi ki...Peygamber sömürme dedi "sen kız kardeşini mirasdan mahrum eden erkek kardeşlerle bir ağız dalaşı sapsan düşmanlığın kinin şşiddetini anlarsın...Kur’an üçte iki erkek kardeşin demiyor...sadece erkek kardeş mihir ödeme yükümlüsüdür...onu alır...tarlada ve gayr-i menkulde eşittir paylar...
Doğum zamanını da Allah belirliyor..."Ah peygamberle aynı asırda doğsaydım" diyenlerimiz çoktur...Hz Eyyub gibi hasta olsaydım diyenlerimiz de çok...Hastalık hz Eyyub yapmıyor ki...seçimin eyyubilik mi...Zenginlik Karunda yapıyor...Allah zaman seçimini yapar ama esmasına uygundur seçimi...esmadan payın hz Eyyuba eşit mi ki Hastalık kutsal hastalık cennet kazandırır ...dedin neden...Eksilttin tebliği sen...Budanmış tebliğ afyondur...Yahudilik ırkçılıkla budanılmış afyonlu dindir...Kilise budanılmış dindir...Medine devleti dışındaki İslami devletler budanılmış tebliğ yaptı...aile devletleri afyonladı ilahi dini...çıkarlarına uygun uyguladılar...emevi...Allahın halifesiyim...dedi...Allah beşer mi...esmanın halifesiyim demeliydi..
Ey mevlid okunmasın diyen neden ...sus sahtekar...bir yakınına doğum gününde katkıda bulunuyorsun...ama...yani günün anlam ve önemine uygun anlamlı sözler söylemek, sevdiğiniz insanın doğum günü mutluluğuna ufakta olsa katkıda bulunmak isteriz. iş kutlu doğuma gelince katkımız neler olmalı mı...Kutlu doğum haftası proğramları yapalım...Mevlid kandilini budamayalım...saldırmayalım mevlid kandiline...Şükür gecesi olsun o gece...Hadi olan Allaha şükür gecesi...Peygamberler esmanın ürünüdür...Özelliğini gör...Mucize ve keramet inkarcılığı sınırsız ilmi budamaktır...binler şahittir mucizeye ve keramete..hava kadar su kadar gerçektir...şahitleri yalanlamayı bırak...
Mevlid kandilini ihya et...salavat gecesi olsun o gece...
Mevlid kandilinde derin bir tefekküre dal...ben kimim neden yaratıldım...Allahı razı edebildim mi...Allah kendinden gayrıyı istememizi de ister...razı olacağı yerlerde kullan...Huriyi isteyene ver dedi Yunus Emre...huri cinsel obje diye tanıtıldığı için...Ruhban evliliği terk ederken...cenneti ruhbanın kaçacağı yer olarak algılattık...cenneti de dünyayı da istemektir Allaha aşk... eksiktir dünya sevgisi taşımayan Allah aşkı...onu da budadılar...bozuk dünya sevgisi var...kamilleştiren dünya sevgisi var ...de...Allah aşkına ekle dünya sevgisini...Peygamber yaşamını sahabesinin yaşamını ekle Allah aşkına...budama Allah aşkını...
Mevlid kandilinde gelecekle ilgili palan çizmek duadır...istersin ve takdiri Allaha bırakırsın...Mazlum İslam ülkeleri için dualar et...
Mevlid kandilinde üzeriniz de hakları olanları arayın helalleşin...Peygamberimizin yetişmesinde amcalrının payı var...onları anın...hz Haticeyi anın...
Mevlid kandilinde zamanın varislerinin elleri öpülsün...
Mevlid kandilinin gündüzünde oruç tut gönlünü hazırla...tebbeti çok oku ve ilgili tefekkürünü de yap...
Evet...Bu gün benim doğum günüm yaradana şükür günüm...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.