- 1503 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ YAŞLI ADAMDAN GENÇ KIZA 18. MEKTUP
YAŞLI ADAM VE GENÇ KENÇ KIZ
YAŞLI ADAMDAN GENÇ KIZA
18. MEKTUP
SELAM SARI KIZ
( Son mektubuna attığın başlıkla cevap vereceğim.)
Çay bahçesinde geçirdiğimiz bir iki saatte konuştuğumuz konular tatsız olsa da beni ne kadar mutlu ettiğini tahmin bile edemezsin. Demek ki kalplerimizde gönüllerimiz gibi imiş zira bundan evvel göndermiş olduğun mektupları da tekrar tekrar okuyorum. Bu mektuplar bana doktorların vermiş olduğu ilaçlardan daha etkili oluyor. Daha iyi geliyor. Sende gördüğün gibi, son birkaç yılımın en iyi günlerimi yaşıyorum. Ne yazık ki yazdığım bu mektuplar ancak Eylül ayında eline geçecek.
Trabzon’a gitmeden seni bir daha görmek, seninle muhabbet etmek inan bana iyi gelecek. Mektuplarını okudum. Çaktırmadan beni güzel haşlamışsın. Hoşuma da gitmedi değil. Özellikle söylemem gerekirse hak ettiğime de inanıyorum. En kısa zamanda tatile gideceğim demiştin ya, git denize girerken benim için de yüzmeyi unutma. Ne yazık ki ben uzun zamandır denizi ancak uzaktan görebiliyorum.
Trabzon’a döndüğünde seni uzun bir uğraş bekliyor ( Ders çalışmak gibi basit uğraşlar.) Seninle olan arkadaşlığımızı ikiye bölüyorum. Milattan önce, milattan sonra. Milattan önceki bölüm pasajda paytak, paytak yürüyen eline tutuşturulan bir kitapla etrafına hava atan dört beş yaşlarındaki cıvıl, cıvıl kız. Milattan sonraki bölümse yetişkin ama ne istediğini gayet iyi bilen kız. Kendimi yaşlanmış hissediyorum.
Üzülüyor muyum hayır her şeyin bir sırası var biz de o sırayı takip ediyoruz. Bilmiyorum zaman nasıl bir oyun oynayacak ne zaman. Nerede ve nasıl?
Bugün Eminönü’ne gittim Boğaz turu için araştırma yaptım ve bayağı bilgi sahibi oldum işimize yarayacak. Balık ekmek yedim. Güzel bir gün geçirdim diyebilirim.
Gelince Gürcistan projesini enine boyuna konuşuruz seninle oraları dolaşmak çok hoş olacak. Bugünlük satırlarıma burada son veriyorum Sarı Dünyam.
Hoş kal
Hoşça kal
Tebessüm eden çocuk
Hep tebessüm edecek.
MAVİSİNDEN SARISINA İKİNCİ MEKTUP
07.08.2018/ SALI
Umarım yaptığın tatilde istediğin kadar dinlenebilmişsindir. Ya da konu Kosova olan projeni gerçekleştirdin mi? Bunların hiç birinden vashapta bahsetmediğin için bilgi sahibi değilim. Ama ancak elimden her şey gönlünce olsun demekten başka bir şey gelmiyor.
Bana gelince galiba ben senin kadar içine kapanık ketum biri değilim. Ya da öyle olmak istemiyorum. Şu son haftalarda çok zor günler geçirdiğimi söylemeliyim. Deyim yerindeyse dibi gördüm. Konu tek sahibi olduğum elimdeki daire idi. Onu da oğlum bu hafta içinde sattı. Aslında satılacağından haberim var dı ama bu kadar koyacağı aklımın kenarından geçmiyordu. Haznedar’da başka bir mahallede ev tutarak taşındılar. Ben de burada tek başıma kaldım. Çok üzüldüğümü söylemeliyim. Yaklaşık elli senedir burada olan varlığımız geçen hafta itibari ile sona erdi. Bu neyse nede beni de çok zor günler bekliyor.
Umarım bu çöküntü fazla uzun sürmez de kendimi toparlarım. Yazacaklarım bundan ibaret Önümüzdeki Pazar bir şeyler yapmak istiyorum yaparsam da mektubuma ilave ederim.
Tuğrul
KELİMELER
Yürekten akan kelimeler
Yüreği yakan kelimeler
Aşk her yerde vardır ama
Burada insanı insan yapan kelimeler.
Çıplaklığımızı örtendir kelimeler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.