- 758 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ Yaşlı adamdan genç kıza 4. Mektup
YAŞLI ADAM VE GENÇ KIZ
Yaşlı adamdan genç kıza
4. Mektup
ARKADAŞINDAN /GÜZEL YÜZLÜ KIZA
Biliyorum bu girişlerden sıkılıyorsun. Yine bir Beşiktaş maçında bir şeyler geçti içimden. İnşallah darılmazsın. Ne yapayım yapacak bir şey gelmiyor elimden. Dersler sınavlar nasıl gidiyor. İnşallah orada işler yolundadır. Burada işler yolunda. Hatta fazlası ile yolunda. Buda aslında insanın aklına başka şeyler getiriyor. Sanki bir şeyler ters gidiyor gibi, bu arada Perşembe günü hastaneye gideceğim. İlaçlarımı yeniden gözden geçirsinler diye.
Yeni romanında dün yazdıklarımla beraber otuz bölüm oldu. Birkaç gün ara vermeyi düşünüyorum. Yeni konular, yeni entrikalar bulmak için. Bizim maç bayağı kötü gidiyor. Şu an itibari ile altı sıfır yeniğiz. Maçı falan boş ver. Trabzon’da havalar nasıl. Burada gündüzleri güneşli oluyor. Geceleri ise bayağı soğuk soba yakıyorum. Bu mektubumda bir şeye benzemedi galiba. Baksana ( bakamazsın ya) Daldan dala atlayıp duruyorum. Biraz sonra yukarı çıkıp Marmeladı alacağım. Gündüzleri ufuklarda kalıyor, geceleri ise birbirimizi yiyiyoruz. Sonrada bana küsüp sırtını dönüp yatıyor. Haspamda bir kapris bir kapris bildiğin gibi değil. Biliyorum bu mektup aslında senin için sürpriz olacak. Seni beklemeden ben yazdığım için.
Not: Sakın unutma seni daima sevecek olan uzaklarda biri var.
Not: Aşağıdaki yırtığı Marmelat yaptı. Benim suçum yok.
Not: Karnım acıktı şimdi bir şeyler atıştıracağım.
Not: Marmelat uyudu yemeğime ortak olmayacak.
TEBESSÜM EDEN ÇOCUK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.