- 653 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şiirli Hikaye ve Roman içinde, ŞEBİNKARAHİSAR da OLUYOR..
Türkiye, Ortaasya, Kafkaslar, Ortadoğu ve Balkanlar için büyük önem arz eden Şebinkarahisar, Medine, Bakü, Şeki, Kırım, Karabağ, Kerkük, Musul, Kırcali, Üsgüp, Selanik, Kosova, Bosna Hersek Doğu Türkistan ve Kıbrıs kadim dostluğunda; derin övgülerle, saygın anılarla anılan Şebinkarahisar;
Kelkit Vadisinin Cazibe Merkezinde derin kültür sanat hazineleriyle de, yeraltı yer üstü süper madenleriyle de Taşı toprağı altın şehir diye bilinen Şebinkarahisar; Şiir Şenliklerinin Şöhretler Şehri Şebinkarahisar Şiirli Hikaye Şiirli Roman konuları içine girmeyi bilmiş;
Büyük devlet adamı Atilla zamanından beri; Sultan Alpaslan, Selçuklu, Osmalı, Fatih, Atatürk zamanından bu yana engin ufuklu halk önderlerinin halk bilimcilerinin güzel sanatlar öncülerinin sosyal kültürel ve ekonomik canlanma akademisyenlerinin uğurlu ilgi alanlarında bulunmuş; akıllardan gönüllere, gönüllerden dudaklara, dudaklardan kalıcı hizmetlere ve kaynak eserlere dökülmüştür..
...
Bazen de haksızlıklar yaşanmış müktesep haklar milyonlarca sessiz çığlığa rağmen trajikomik bir kararla gasp edilen gönüller duygular arzular özlemler ve özveriler Yolların Çilesi ile şiirsel hikayelere romanlara akmıştır..
...
ADALET yürüyüşcüleri de barış ve dostluk yürüyüşcüleri de yeşil çevrecileri ile hayvan sevenler de doğa hayranları da şiir okurları da daha çok okusunlar diye..
.....
....Ve Şiringül Musayeva yazımlarında daha etkin şiirsel paylaşımlarla, Şiirli Roman olmuştur ŞU YOLLARIN ÇİLESİ..
’’ ŞU YOLLARIN ÇİLESİ ’’ İsimli ŞİİRLİ ROMANIN YAZARI Şiringül Musayeva; BİZİM HİKMET ile EĞRİBEL TEPESİ ’’ İsimli ŞİİRLİ HİKAYESİNİN ARKASINDA düz sağlam ve saygın DURMASINI BİLMİŞ; Şebinkarahisar’ın Vilayetlik Hakkının İadesi iddasını da Sivas Valisi Halil Rıfat Paşa Tüneli rüyasına Eğribel Tüneli ile CANLILIK KAZANDIRMAYI ilke edinen DAĞLARIN ve ÇOBANLARIN ŞAİRİ ÖNCÜLÜĞÜNDEKİ on milyonlarca güzel sanatlar öncüsü hayranının ŞEBİNKARAHİSAR SEVDASI taraftarının gözü kulağı sesi soluğu olmuştur...
....
Yazar, Şiir Yorumcusu, Şair, Şebingülü Dostu Şiringül Musayeva başarıları, hissiyatı duygusallığı ve şiirsel paylaşımları; Şebinkale, Kayabaşı, Dikmetaş, Dikmentepe, Gelinkaya, Köprübaşı,Tamzara, Atatürk Evi ve Müzesi, Eğribel Tepesi, Çobanlar Çeşmesi çevresinde; Giresun Şebinkarahisar Sivas Cennet Yolu güzergahında; Azerbaycan Şebinkarahisar Cumhuriyet Maydanı’nda şiirli hikaye şiirli roman havasında Şebingülüm paylaşımlarıyla Şebinbülbülü şakılamalarıyla yankılanmaya devam edecektir.
.......
Tebrikler Şiringül Musayeva tebrikler..İsmin de eserlerin de sonsuza dek var olsun..Okuyucuların çok olsun hayran olsun..Konuk Şairler: Hikmet Okuyar /Şiir/milliyet blog
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.