- 653 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yeşil Koltuk
Biraz yorgunum. Dolanıyorum evde tek başımayım. Açıyorum müziğin son sesini kulaklarım patlarcasına dinliyorum. Teoman. Bugünlerde hoşuma gidiyor. Heyecan veriyor azar azar. Bazen balkona çıkıp serinliyorum. Beş dakika geçmiyor geri dönüyorum içeri. Yapacak birşey bulamıyor, uzanıyorum yatağıma. Bu yazdıklarıma sıradan o işte mi dersin yoksa direkt kendine mi baglarsın konuyu sana kalmış.
Bazende yazdıklarını okurken buluyorum kendimi. Güzel yazıyorsun. Doğru tanımlıyorsun hayatı. Doğrulardan bahsediyosun. Insanları, duyguları, sevinçleri,mutlulukları,hüzünleri....
En çokta huzuru, özlemi en güzel şekilde anlatıyorsun.
Bir yazara "iste bu benim favorim" diyebileceğimi hiç sanmazdim. Daha önce okuduğum şiirler, yazılar garip gelirdi bana. Hiç umursamazdım. Hiçte ilgimi çekmezdi. Şimdi fanı olduğum bir yazar farkediyorum içimde. Tıpkı şarkılar gibi. Fani olduğun sanatçının bir sonraki albümünü heyecanla beklersin ya. Seninle de aynı şeyi yaşıyorum. Bir sonraki yazını-şiirini heyecanla bekliyorum. Yıne şarkılar gibi, o beklediğin albüm bir türlü çıkmaz ya. Beklersin beklersin gelmez ya. Olsun.. Olsun... şuanda var olanlar neyime yetmiyor dersin. Benim için yazıların da aynı şekilde. Okurum okurum tekrar okurum. Neyime yetmiyor ki ? Var olanlarla hayat bulurum bende. Her zaman var olarak kalacaklarınla.
YORUMLAR
Yönümüzü nasıl tayin ediyoruz acaba? İç sesin uğultusu mu kulak tırmalayan yoksa huzurun sesi mi çok uzaklardan adımızı fısıldayan...Kim bilir...
Şu bir gerçek ki çoğumuz abartısız hepimiz ortak paydada buluşup aynı yolu adımlıyoruz birbirimize ışık olurken.
Tuhaf bir duygu gibi algılansa da bizler aynı ailenin bireyleriyiz ve bu duyguyu kanık-sadıkça hayat daha yaşanır en azından dostluk denen çatının altındayız ve çok da hoş bir duygu.
Bir çiçekten diğerine konan kelebekler gibiyiz tabir-i caizse ve her çiçeğin farklı bir kokusu var bu bağlamda her gönül dostu farklı güzelliklerle nakşediyor gönül sesini.
Yazmak ayrı güzel okumak ayrı ve en güzeli aynı dili konuştuğumuza kani olmak.
Saygılarımla efendim...