- 982 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
2013, BASAD Şiir Etkinlikleri Kutlu Olsun.. / Hikmet OKUYAR
Her AYIN ilk H A F T A S I her Cumartesi Günü, geleneksel olarak tertiplenen etkinliklerden olan; BAKIRKÖYLÜ SANATÇILAR DERNEĞİ ( BASAD ) ŞİİR ETKİNLİKLERİ - 12 yine MUHTEŞEMDİ.. Şair Gültekin Kutluk sunumlarıyla başlayan program akışı içinde aşık ozan ve şairler kendi şiirlerinden örnekler yorumladılar. Şiir Yorumcusu Kültür Sanat öncüleri, amatör ve ünlü şairler ile salonda bulunan bazı şairlerin şiirlerinden örnekler yorumladılar.
19 Mayıs 2013’de Şebinkarahisar Kalesi Kültür Sanat Etkinlikleri alanında verileceği duyurulan ancak mazeretleri nedeniyle hak ettikleri ödülleri almaya gelemeyen Gültekin Kutluk, Lütfiye Şengül ve Emine Ülkü Akman şiir dostlarına, ’ , 2013 Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü ’ program arasında; konuklar ve yönetim huzurunda kara kalem ve Türk Kahvesi beraberinde, övünçle teslim edildi..
Şiir yorumları sırasında ve değerlendirme sonunda; BASAD Yönetimine, TERTİP Komitesine, Taylan Koryürek, Bahrem Yıldız, Lütfiye Şengül, Sibel Temel İnceler, İbrahim Coşar, Ramazan Geçenoğlu, İsmail Günay, Emine Ülkü Akman, Gülşen Şenderin, Dilşade Güngör, Kalliopi Tekirdağ, Meral Yağcıoğlu, Taşkın Aşan, Hayriye Yıldız, Mithat Kararmış, Hadi Akmugan, Mustafa Yıldırım, Fatih Tutuk, Saadet Kılıçaslan, Keziban Karakurt, Nejat Gülümser, İsmail Hakkı Bağdat, Zühre Rençber, Mazlum Zengin, Şengül Yıldırım, Dilek Aksakal, Vakkas Kahraman, Sabri Gülal, Ömer Kuloğlu, Nuri Karakelle, Hasan Hüseyin Yalvaç, Halil Alkan, Nevin Yüksel, Mehmet Varlı, Fevzi Kalender gibi şiir dostu KATILIMCILARA ve saygıdeğer Şiir seven DİNLEYİCİLERE; Program Sunucusu Şair Gültekin KUTLUK nezdinde; yılın son etkinliği güzelliğinde TEŞEKKÜR edildi..
Basad Şiir Etkinlikleri Salonunu; duyurularıyla, iletileriyle tıklım tıklım dolduran Basad sorumlu görevlileri Kültür Sanat dostlarına, sevgi yüklü şiir coşkulu tebrikler iletildi..
Hikmet OKUYAR Şüsiyad Başkanı 07 Aralık 2012, Saat 17 : 30
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.