- 574 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
REYHANLI'DAKİ VAHŞETİ VE HÜKÜMET!
Hayatını kaybedenlere rahmet, yaralılara acil şifa dileklerimi sunuyorum. Yakınlara sabır diliyorum. Olayı nefretle kınıyorum.
Başbakan’a hak veriyorum. “Birileri bizi Suriye bataklığına çekmek istiyor. Bu oyuna gelmemeliyiz.”
Ama kafam karışık. Olayın Suriye’deki rejim yanlısı bir örgütün işi olduğu kesin bir dille ifade edildi. Bu nasıl olur? Rejim devrilmek üzere. Muhalifler bir yandan, İsrail bir yandan vuruyor. Amerika ve yandaşları silah ve para veriyor. Bu rejim yanlıları geri zekalı mı ki, bir de Türkiye’yi üzerlerine yani bataklığa çeksinler?
Uçak düşürme olayı da öyleydi. Bizimkiler hemen alelacele kesin yargıya vardılar ve açıkladılardı. Sonra işin içinden neler neler çıktı. Hala o konu açıklığa kavuşturulamadı. O zaman da sormuştuk, rejim yanlıları uçak düşürüp Türkiye’nin kendilerine darbe vurmasını neden isteyecekler ki. Geri zekalı mı bunlar?
Sayın yetkililer, daha delilleri toplamadan, suçluları ele geçirmeden, oynanmak istenen senaryoyu çözmeden bu ne acelecilik? Uçak olayındaki ofsayıta düşmenizi hatırlamıyor musunuz?
Bizi o bataklığa çekmek isteyenler sizi yanıltacak yapmacık delilleri oraya koymuş olamazlar mı?
İyi düşünün! İyi düşünün! İyi düşünün ve sonradan çark edeceğiniz açıklamaları aceleyle yapmayın!
Bizi o bataklığa itmek isteyenler kim olabilir????
Ekrem Şama
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.