- 3094 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Erkekler Masum Bebekler...
Ya Kadınlar Şeytan mı dır lar?
O gece yeni dönmüştüm o şehirdeki kargaşadan.. Yılların beni törpülemiş yorgunluğuyla yığılıp kalmıştım her zaman ki gibi pencere kenarına….
İşte yine o kadındı geçen evimizin önünden ve yine ağlamaklı perişan her halinden belliydi yere yığılacak gibiydi adeta kadın…
Daha fazla dayanamadım ve yine aldım onu kalbimden içeriye..
Dışarısı buz gibi soğuktu üstelik bir de yağmur yağıyordu..
Anlayacağınız yağmur mu kadına kadın mı yağmura yoksa ben miydim ağlayan iki tarafa..
Her kadında kendimi gördüğüm ben içimdeki o söz geçiremediğim kadına mı hala bin bir umutla hayatının erkeğini bekleyen düşlerinden öteye gidemeyen o kadın için mi ağlıyordum?
Sonra azıcık cahil aklımla düşündüm ve sordum sorunun içinde bana, o kadın bu kadar mı benim?
Söyleyin çakan şimşekler, anlatın gürleyen gökler, o kadın yoksa ben miyim?
Aldım kendimi kadınla birlikte içeri, oturttum pencere kenarında ki kaloriferin yanına ve sordum kahve mi çay mı azıcık ısınmak için?
Hiç tereddüt etmeden kahve dedi... Tercihinden de belliydi bendendi hali sevdim kadını hava sıfırın altında seyrediyor olsa da gecenin ayazına rağmen ısınmıştım kadına..
Kahveleri yapıp gelmiştim ve karşısında ki koltuğa oturdum hala ağlıyordu içini çekerek..
Ona dedim ki düşün ki ben ağlıyorum o vakit sen demez misin bana ağlama... Bu hayatta değmez ağlamaya insanları da değmez üzme kendini böyle..
Bilirim sende kızarsın ya seni acıtan oklarını sana doğru fırlatan kirpi ruhlu insanlar diye başlarsın söylenmeye...
Ne oldu niye ağlıyorsun diye birden soracak oldum ki çok salakça buldum ve vazgeçtim..
Genelde biz kadınlar için, kadın şeytandır derler... Acaba kadınlar şeytanlıklarını kimlere nerede nasıl neden gösterir ve yaşatırlar diye de haklı göstererek onları düşündüm..
En önemlisi de evlendikten sonra mı yoksa evlenmeden önce mi gösterir şeytanlığını erkeğine? Evlenmeden önce aşık oldukları o adama karşı neden akıllı olmazlar da sevgi dolu sevgili olurlar?
Anladım aşk gelince başa, akıl seyahate çıkarmış, belki halk arasında söylenen bir söz ama doğruluk payı çok..
Böyle kanun maddesi mi var ki Allah aşkına ikisi bir arada olacak diye?
Keşke ikisini de aynı anda kullanabilme becerimiz olabilseydi yada programlasalardı bizi hani şu bilgisayardan sorumlu melekler..
Bizim aşık olduğumuz zamanki ruh ve beden halimizi bir görüntüleselerdi seyretseydik.
Suç bizde değil ki bize bu program yüklenmemiş anacım derdik en masum halimizle...
Yoksa kadın salak damgasını yemek için mi ağlasın salak mı bu kadın milleti?
Şu hali bile düşündüğümüzde hem yağmurda ıslanıyorsun hem de içeriden dışarı fışkırıyorsun göz pınarlarından süzülen hüzün bulutlarıyla..
Bir hikmeti ilahi olmalı kalpteki ateşi söndürmek için kurulmuş bir düzen belki de bir akıl hali nasiplendiğim akıl dilimiyle bunu düşünebildim ancak.
Hayretler geçerken içimin sokak aralarında az evvel yaşayıp döndüğüm ve yakıp söndürdüğüm içimin yangınlarını terk ettiğim şehirden şehrime dönerken küllerimi savuruyordum yeniden doğmak için diri diri mezarlıklara.
Beni delirten sebepleri ve baş roldeki oyuncuları düşünmeden edemedim..
Sence aşk akıllı işi mi?
Bence değil..
Peki ya evli adama aşık olmak akıllı işi mi?
Peki ya evli kadına aşık olmak akıllı işi mi?
Bence hiç biri değil…
Peki ya (Bence değil) leri söyleyen sen, şu anki başa baş aklı götüren kişide sensin, peki neden yanıldığını kabul etmiyor da hala hırslanıp delilenip şehirler arası ve kadınlar arası savaşa zorluyorsun kendini?
İntikam mı kimden?
O heriften mi o kadından mı?
O sence değil, ama bence, karısının yada kocasının yanına sos olarak sevmiş seni..
Dertleşmeye cesaretin varsa konuşalım?
Önce bu gerçekle yüzleşmelisin var mı buna cesaretin?
Olsaydı eğer cesaretin bence değil dediklerin aklın öncelikli düşünseydin, şimdi sevgi duygularını eşine peşkeş çekmiş bir adamın evinden yada kadının hanesinden duygularının ayak altı olmuş halinle bu kadar perişan dönmezdin?
İşin yoksa topla şimdi yukardan aşağıya doğru, kaç kelime kaç satır bir akıllı laf yazdım?
Senden farkım yok ki benimde..
Şu kadın milleti hiç adam olamayacak bu kesin…
Kendi cinsinden başka bir cins gelmemiş dünyaya ona düşman olacak tek acı gerçek bu işte..
İyi okuyun sizin için yazıyorum bu kadın ve erkek ilişkilerine dair hiç yaşanmayan bu ilişkileri..
Bu zaman öyle bir zamanki efendim.. ‘’ Elinde tutamayan dizini dövsün zamanı ’’
Bundan ötesi yalan yılan dolan.
Yoksa kadınların erkeklerine yaptıkları her türlü kaprisleri dırdırları en sevimsiz ve suratsız halleri yine diğer sevimsiz ve suratsız bir kadının haliyle aynen size döner bilmiyor muydunuz yoksa?
İşte bunun adı, ALDATILMAKTIR!
İki tarafta aldatılandır artık..
Düşman kim?
Sen ben biz kadınlar mı?
Yapmayın gözünüzü seveyim kadınlar... Onlar mı?
’’ Erkekler masum bebekler..’’
Saçmaladım yine sizde farkındasınız güya o kadını anlatıyordum size. Fesuphanallah çekti ve gitti gecenin içinde. Tabi ki şimdi ki aklıyla oda düşünecek ve diyecek kendisine be kadın senden bana ne hayır gelir diye.
Birde not bırakmış giderken ne de olsa nezaketli kadın..
Kahve içimi ısıttı teşekkür ederim.. Ama lakin anlattıklarınız duygularımı dondurdu şimdi acelem var.. Daha fazla geç kalmamalıyım çünkü güneşe varmalıyım, ısınmak ve aydınlanmak için.. Bende akıllanmalıyım düşlerim ağarmadan.
Kadın sanki sır oldu gecenin o soğuk mateminde ve karanlığın deminde kayboldu.. Benim pişmanlığım da bir kez daha tutuşturmuştu ıslanan yıldızları yağan yağmurda. Bence kadını şeytan aldı götürdü.. Ya sizce?
Bu geceden ve yaşadıklarımdan sonra elimde ki solungaçlar la birlikte aklımı başıma alıp, kalbimi terk etmeye karar verdim.. En önemlisi sıkı sıkıya gerçekleri düşünmeye davet ettim bizleri.
Hani şu yaşayamadığım tadım, saklı duygularımın sahibi aşkım var ya işte onunla yeniden yüzüp yüzleşmek için ve en önemlisi de huzurlu bir gelecek için.. Var mısınız? Öyleyse hala düşünebiliyoruz ne güzel..
(Taaaa 2001 yıllarında kalemime bulaşmış bu satırlar)
Sabiha Rana
Yedi düvel gönüllere Beyaz Düşler paylaşımıdır!
YORUMLAR
Değil 2001 201 de bile kaleme bulaşmış olsaydı, ruhta ve beyinde dolaşmaya devam ederdi, bu duygu ve düşünceler.Olur mu olmaz mı bilmem ama bence "akıllı sevgi" melek kim şeytan kim çok da önemli değil, çünkü bu tespit edilse de şeytanlar melekleştirelecek değil ya:(( Sevgiler rana, duygu, düşünce ve yüreğine, ve kalemine ve de sevgi dolu alemine...