Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
SANAT,HALKIN GÜNLÜK YAŞAMINA KARIŞABİLDİĞİ ÖLÇÜDE YÜKSELİR.
TUĞAL  KÖSEMEN

TUĞAL KÖSEMEN

@tugalkosemen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 8 Şubat 2015'den beri üye
  • 77

Şiir Yorumları

TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
5 Mayıs 2017 Cuma 16:19:18
Zaman tünelinde geriye doğru bir gezintiye çıkardı şiir beni.
Anımsadım o çok güzel,renkli tasasız günleri.
Kutlarım şiire emeğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
5 Mayıs 2017 Cuma 16:00:04
Sitemlerin sarmalında duygulu bir şiir.
Kutlarım emeğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
Sanma, @Muzaffer Deniz
8.4.2017 00:03:23
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
5 Mayıs 2017 Cuma 15:53:55
Düşündüren güzel bir taşlama şiiriydi okuduğum.
Beğeni ile okudum bu anlamlı dizeleri.
kutlarım yürek sesinizi,sevgiyle esenlik dileklerimle.
Etkili Yorum
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
7 Nisan 2017 Cuma 14:40:46
Çok güzel...
Arı-duru bir sevda şiiri.
Duygular dizelere su berraklığında akmış,
Ve bu güzel şiir çıkmış ortaya.
Beğeni ile okudum.Kutlarım yürek sesinizi,
sevgiyle,esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
5 Nisan 2017 Çarşamba 11:11:22
Milli duyguların,Bayrak sevgisinin şahikası bir şiir.
Kutlarım,duyarlı yüreğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
Etkili Yorum
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
5 Nisan 2017 Çarşamba 11:06:33
Çok güzel,sonsuz bir sevdanın şiiri.
Akıcı ve arı-duru bir eser.
Kutlarım yürek sesinizi,
sevgiyle...esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 17:08:01
Benim de ceviz ağaçlarım var.
Onlara bakar,geçmişi yad ederim.
Ceviz ağaçları,çınarlar gibidir,zamana ayak direr.
Yaşamın izlerini taşır,unutmaz unutturmaz.
Çok güzeldi,anlamlıydı şiir.kutlarım kaleminizi,
sevgiyle...esenlik dileklerimle.
Salgaraya yaşamak, @glenay
3.4.2017 16:56:55
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 17:01:21
Çok güzel...Hatasız kul olmaz demiş,şair.
Çok güzel bir şiir,anlamlı akıcı bir eser.
Kutlarım şiire emeğinizi,esenlik dileklerimle
sevgiyle..
Affet ne olur, @zaralıeren
3.4.2017 00:01:24
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 16:51:24
duygulu çok güzel bir şiir.
güzel ve akıcı dizeler.
Kutlarım şiire emeğinizi.
Sevgiyle...esenlik dileklerimle.
Nasıl olsa, @L A L E Z A R
29.3.2017 22:14:31
Etkili Yorum
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 16:40:22
Çok güzel...bir küçüğün dilinden,
kaybedilen değerlere vefa duygusunun şiirsel akışı.
Çok güzeldi şiir.Kutlarım emeğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle...
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 16:32:27
Kısaydı,ama güzeldi.
sevgiliye duyulan güzel duyguların ifadesiydi şiir.
Kutlarım,esenlik dileklerimle.
Aslim sen, @Mehmet DEMİR
2.4.2017 20:45:57
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 16:30:03
Çok güzel,özveriyi sevgiliye adamış bir şiir.
Harika duyguları okuyucuya nakleden bir eser.
Kutlarım yürek sesinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 16:25:27
Hem de çok güzel olur.
Bu şiir,çok eskilerde kalan bir şarkıyı anımsattı bana.
Yanlış olmasın,Şenay isimli bir şarkıcı söylerdi galiba,"Her gün bayram olsa"
diye bir şarkıydı.O şarkı böyle bir şeydi,güzel ve canlı bir melodisi vardı.
Kutlarım şii...

Seren'in hayali, @Seren Derin
3.4.2017 00:11:27
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 16:20:01
Çok güzel anlatımlı,anlamlı bir eser.
Kutlarım emeğinizi sevgiyle,esenlik dileklerimle.
Döngü:, @NurtenAk
2.4.2017 17:48:11
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 16:15:44
usta işi bir eser.
Felekle hesaplaşma kıvamında,çok güzel bir şiir.
Kutlarım usta kaleminizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
Ey felek, @Dosteli_
2.4.2017 11:27:44
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 16:12:07
Çok güzel,anlamlı bir şiir.
İhlaslı yürek sesiydi eser.
Kutlarım yürek sesinizi
sevgiyle,esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 16:08:14
Harika...çok güzel.
Derin anlamlı,çok güzel anlatımlı bir şiir.
Beğeniyle okuduğum bir eser.
Kutlarım emeğinizi,sevgiyle...esenlik dileklerimle.
İnsan, @glenay
2.4.2017 20:49:03
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 16:01:18
Çok güzel bir hece şiiri.
sitemlerin zarif bir biçimde,dizelere yansıması.
Çok güzel bir eser.Kutlarım emeğinizi,sevgiyle
esenlik dileklerimle.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 15:57:04
Çok anlamlı,çok güzel bir şiirdi üstat.
Anlam ve anlatımı çok güzel ve yerinde bir eser.
Kutlarım esenlik dileklerimle,sevgiyle..selamlarımla.
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
3 Nisan 2017 Pazartesi 15:41:43
Çok güzel bir hece şiiri.
Anlamlı dizeler,anlamlı bir eser.
Kutlarım yürek sesinizi sevgiyle,esenlik dileklerimle..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
38.717
Şiir Okunma
494.223
Yazı Okunma
27.742
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL