Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
11 Ocak 2009 Pazar 23:33:56
.ISYANLARDAYIM..

Gunes yavas yavas cökuyordu
Yine yuregimi huzun bulutlari
Sarmis gul bakislim
Bir an icim urperdi bedenim titredi....

Özlemin hasretin ates gibi
Cöktu yuregime
Yuregim acidi ufalandi sol yanim
Sensizlige isyan ettim o an....

..ısyanlardayım.., @MaviKunye
11.1.2009 00:44:52
Şükran AY
@sukranay
11 Ocak 2009 Pazar 23:31:09
.BIR TEK SEN..

Seni tanimadan önce ben
Aski imkansiz saniyordum
Seni gördugum o an gözlerini
Gördugum o an ve ilk bakis
Askin imkansiz olmadigini
Anlatti bana sevdigim
Ben seni önce duslerimde
Hayallerimde sevdim....

Yuregime bir ates ki...

..bır tek sen.., @MaviKunye
9.1.2009 00:53:25
Şükran AY
@sukranay
11 Ocak 2009 Pazar 23:26:21

CANI GÖNÜLDEN AMİNNNN DİYORUM SAYIN ÜSTADIM.

ALLAHIM MÜSTEHAK OLDUKLARINI TEZ VAKİTTE VERİR İNŞALLAH.

HERZAMAN Kİ GİBİ YİNE YÜREK SESİNİZ ŞAHLANMIŞ YÜREKLERİMİZE KADAR ULAŞTI EMİN OLUN .

DUYARLI YÜREĞİNİZE SONSUZ SAYGIMLA.
Şükran AY
@sukranay
11 Ocak 2009 Pazar 23:06:06

Hayatta herşey baht herşey suyun kaderi bile.
Öyle güzel ve gerçekçiydiki dizeleriniz.
İlk defa okuyorum sizi.Çok şey kaçırdığımı anladım.Bundan sonra kesinlikle takip edicem.
Sayfanızda uzun bir ziyaret farz oldu.Böylesi mükemmel, düşündüren, e...

Bana su deme.., @yudumyunus
11.1.2009 00:33:57
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
11 Ocak 2009 Pazar 22:21:47
MELANKOLİK FIRTINALAR



Sabahın sessizliğinde geceden kalan düşlerle uyanıyorum
Savruk anılarımdan kalan hicran yaralarıyla birlikte
Avuntu, kâr etmiyor yorgun düşmüş benliğime
Bir yanım eksik sanki, bir yanım vurulmuş
Heyhat melankolik fırt...

Melankolik fırtınalar, @x adamus
11.1.2009 22:16:09
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
11 Ocak 2009 Pazar 22:04:51
depreşen figanların haritası; yar koynunda saklı
sağ yanına dolanan göz yaşları; sol yanında tutsaklı

toprağın kalemleşen and yazıları
sevda kayalarında oyulurken;
kavruk sesler yükselir, akseden haya damarları

ahh bigamım saldınmı narin fer...

Şükran AY
@sukranay
11 Ocak 2009 Pazar 17:44:30

Geçmişten geleceğe vatan gibi ,tarihim gibi herşey gibi....
Öyle güzeldiki ,öyle derin, öyle anlamlı paylaşım için çok teşekkür ederim sayın üstadım.
Muazzam bir eser okudum.Günüme kesinlikle taç oldu eseriniz.
Sanatçı kimliğinize ve yüreğinize ...

Şükran AY
@sukranay
11 Ocak 2009 Pazar 17:35:29
SON ARZU

Ağlıyorum kaderin önünde acizliğime
Aklım kimin tarafında
Neden mutluk vermedi bana?
Ben ki asiydim gençliğime
Gözlerim sınırsız
Güven kalelerini İnşa ederken
Şimdiyse!
Yıkılıyor yüreğimin güzel şehri
Bilmiyorum kime kurbandır bu ...

Şükran AY
@sukranay
11 Ocak 2009 Pazar 17:32:37

CAN!!!


Hayat yolunda taş buldum yerde
Taşı kenara aldım, yol alır beden.
Aşk yolunda dert buldum kalpte,
Derdi hiçe saydım, meşk alır bu ten.

Ağlamam; gözüme gülmek yakışır
Dağlamam; gönlüme çiçek yakışır
Hüznü boyadım pembe neşeyle
S...

Can!!!, @hayatgülbahçesi
11.1.2009 15:36:06
Şükran AY
@sukranay
11 Ocak 2009 Pazar 16:53:29
Sen gelene dek
Çocukça düşlerimi koydum
Karanlığın kan kokan ceplerine

Annem
Babam
Bez bebeğim
Emziğim...
Ateş toplarının vahşet rüzgarında
Savruldu ölümün kızıl koynuna

Kirpiklerim sana uyanana dek
Bir serçenin kanadında
Sustayım sus....

Şükran AY
@sukranay
11 Ocak 2009 Pazar 15:34:04
Ben de Virgül, Sen De Nokta


elimde bir şiir
hayatımdaki zoraki kafiyelere
uydurmaya çalıştığım
cümleleri zorla bölünüp çıkarılmış kelimeler
ve bu dağınık, yalnız kalmış kelimeleri
ard arda sıralayıp anlamlı bir cümle yapmak
için virgüller ...

Şükran AY
@sukranay
11 Ocak 2009 Pazar 15:31:31
Yol ver rüzgarım,
Yüzü duman duman sevdalım,
Yüreğimsin…kaderimsin…ecelimsin…
Hiç gülmeyen gözlerimsin,
Bu canı çokça erittim…yaktım…yandım…
Bitirdim…kalmadım…
Tükendi(…ler…n…ve …m…)
Yol ver…
Bekler bilirim,
Hüznü gözlerine ışık hurim,
Ve, ...

Şükran AY
@sukranay
11 Ocak 2009 Pazar 01:36:23
Elbet Zafer Bizimdir *)(*



Bilsen nasıl zalimdir düşman, hain, amansız,
Bil sen naçar halimdir, yıldız söner zamansız…

Güller açar kanından, cennet kokar bakışlar,
Binler geçer canından, Allah için akışlar..

Bir bir gidip, dönerken bin ...

Elbet zafer bizimdir *)(*, @yunusi
11.1.2009 00:11:15
Şükran AY
@sukranay
10 Ocak 2009 Cumartesi 20:47:03


Ne güzel anlatmışsınız sayın üstadım insanlık vahşetini.
Evet bende günlerdir Şu Birleşmiş Milletlere kızıp duruyorum hiçmi sonuç çıkmaz , hiçmi bişey yapılamaz dünya sus pus sadecee durum değerlendirmesi yapıyor.
Televizyon izleyemez oldum.Ba...

Şükran AY
@sukranay
10 Ocak 2009 Cumartesi 20:30:12
Ey şair,
Aşkı hasreti sakla içine,
Savaşa karşı en güçlü şiirini yaz,
Sığınakta bekleyen ölüm korkusu sarmış
Gözü yaşlı aç susuz çocuğu düşün
Fazla imge kullanmadan anlat
Bu bir şiir yarışması değil
Mısralardan mendil yap
Sil çocuğun gözlerin...

Şükran AY
@sukranay
10 Ocak 2009 Cumartesi 20:27:00
Mevsimlerden sarı yaz
Sarı sarı suskun geliyorsun
Aşk sarı bakar sayende
Sarıp sarmalıyor bakışların
Mübala değil belki milyon kere
Sarı sarı çoğalıp duruyorsun
Sarı yazdırıp sarı çizdiriyorsun


Sarının lugatlardaki anlamını değiştirip negü...

Sarı sarı, @Toprağımsın
9.1.2009 18:15:00
Şükran AY
@sukranay
10 Ocak 2009 Cumartesi 20:23:36
EĞLENİYORUM


Kan gölüne çevirmiş yer yüzünü haçlılar
Kardeşimin kanında yüzüp eğleniyorum
Tanklarla savaşıyor cocuk eli taşlılar
Bense mazimde gezip, gezip eğleniyorum

Her cepheden vurulur Müslümanlık mı suçu
Dayadılar hilalle göğe çıkardı...

Eğleniyorum, @haşim kalender
8.1.2009 12:22:26
Şükran AY
@sukranay
10 Ocak 2009 Cumartesi 08:51:06
Hüzünden biçilmiş ama dar gelir bu elbise

Ölümü bile sen yıkarsın

Sensin varlığı aziz ve baki olan

Çünkü sen hiç yerde kalmazsın...

Öyle güzeldi ki suyla ömrün karşılaştırılması suya atfedilen o yücelik .

Yüreğiniz varolsun üstadım....

Su’ya şiirler-ı, @sudengi
9.1.2009 17:07:55
Şükran AY
@sukranay
9 Ocak 2009 Cuma 21:04:04
Başlarlar hemen milliyetçiyiz biz Müslüman’ız,
Bizim bayrağımız yalınızca bu bizim vatanımız,
Yedi düvele hükmettik bellidir bizim şanımız,
Geçmişe bakıp hala medeni olmayan azana bak…

Ne farkınız kaldı ki sizin ırkçı Nazilerde,
Şovenizim tari...

Bu siteden., @mehmet yıldırım
2.1.2009 08:29:27
Şükran AY
@sukranay
9 Ocak 2009 Cuma 20:59:45
Sesim eksik duam
Yokluğun anlar içinde
Yaşıma bak
Bu adam
Kaybolur senler içinde

Sildim kendimi
Senden öte herşeyden
Her yerden
Ben avunmam
Kader avunsun
Terk etti içimi karanlığa
Kayıp giden gözler içinde

Sevgi dolu yüreğin hüzünlü i...

Sildim kendimi, @ahmet yılmaz
9.1.2009 11:59:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.655
Şiir Okunma
1.131.150
Yazı Okunma
101.463
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL