Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
ELLERİMİ UZATSAM TUTACAK KADAR YAKIN TUTMAK İSTEDİĞİMDE ÇOK UZAKTASIN siyah gcem
siyahgecem

siyahgecem

@siyahgecem Etkin Üye
ŞairYazar
  • 22 Ağustos 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

siyahgecem
@siyahgecem
11 Kasım 2009 Çarşamba 01:40:47
MERHABA EFENDİM
O GÜZEL YÜREGİNİZİ KUTLUYORUM
GÜZEL SÖZLERİ YAZAN ELLERİNİZDEN BENDEN
KÜÇÜK BİLE OLSANIZ ÖPÜYORUM ***ATAMIZA *** VERDİGİNİZ
DEĞER İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM NE GÜZEL SÖZLER EVET HEPSİ GERÇEK
VATANIMIZI BİZE ARMAGAN ETTİ AMA BAZ...

((((atam)))), @emine erdem
11.11.2009 00:22:14
siyahgecem
@siyahgecem
11 Kasım 2009 Çarşamba 01:33:59
MERHABA EFENDİM
VALLA GELİNCE SELAM VERMEDEN
GEÇMEM HOCAM EMİN OLUN :) YİNE GÜZEL
SAYAFANIZDA HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM CANDAN
KUTLUYORUM SİZLERİN ARASINDA BENDE MUTLUYUM HOCAM
YÜREGİM SİZLERİN GÜZEL ŞİİRLERİYLE BESLENİYOR TEŞEKKÜR EDERİM
S...

siyahgecem
@siyahgecem
11 Kasım 2009 Çarşamba 01:28:17
MERHABA BİTANEM
AMİNNNNNNNNNNNNNNNNNN İNŞALLAH BİTANEM
ALLAHIM DUYSUN DUALARINI CANIM KIZIM SİZLERİN
FERYADINI DUYANMAYANIN KULAGI YOKTUR BENCE
ANNEM VALLA BENİM YÜREGİM SIZLIYOR SİZİN FERYATLARINIZ
CANMI DAYANIR ANNEM ALLHIM DUYSUN BİTANEM H...

..., @Aslı su
11.11.2009 01:14:26
siyahgecem
@siyahgecem
11 Kasım 2009 Çarşamba 01:23:37
MERAHABA EFENDİM
YİNE GÜZEL SAYFANIZDA HARİA BİR ŞİİR OKUDUM
NE GÜZEL SÖZLER SEVGİ GÜZELLİK ADINA HERZAMAN OLDUGU
GİBİ YİNE HAYRAN HAYRAN AYRILDIM SAYFANIZDAN KUTLUYORUM EFENDİM
SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANIZA HOŞÇAKALIN
Aşkıma âşık, @Onur BİLGE
11.11.2009 01:20:02
siyahgecem
@siyahgecem
11 Kasım 2009 Çarşamba 00:19:24
MERHABA EFENDİM
YİNE YÜREK COŞMUŞ ÇAĞLAMIŞ AGLAMIŞ
SİTEM GÜZEL YÜREGİNİZ DERT GÖRMESİN HOCAM
HER ZAMAN OLDUGU GİBİ YİNE MEST OLDUM ŞİİRİNİZE CANDAN
KUTLUYORUM HOCAM BİR DEMET KIR ÇİÇRGİ BIRAKTIM SEVGİLERİMİDE
YANINA BIRAKTIM HOŞÇAKALIN
Nasıl uyudun yar ?, @RABATLI
11.11.2009 00:11:41
siyahgecem
@siyahgecem
11 Kasım 2009 Çarşamba 00:15:21
MERHABA EFENDİM
SİTEM YÜKLÜ ŞİİRİNİZ HER ZAMAN OLDUGU
GİBİ HARİKA OLMUŞ DİYORLAR VE HERŞEYİDE BİRLİKTE
GÖTÜRÜYORLAR DEYİLMİ EFENDİM GERİYE SADEC ACISI KALIYOR
GÜZEL YÜREGİNİZ DERT GÖRMESİN EFENDİM SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANIZA HOŞÇAKALIN
___canom___, @SEN BENSIZ BEN SENSIZ
11.11.2009 00:00:49
siyahgecem
@siyahgecem
11 Kasım 2009 Çarşamba 00:09:51
MERHABA EFENDİM
HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM YİNE SAYFANIZDA
KUTLARIM EFENDİM HASAN OGLUMDA GÜZEL SESİYLE
RENK KATMIŞ HER İKİ YÜREGİDE KUTLARIM SEVGİLRİMİ BIRAKTIM
SAYFANIZA HOŞÇAKALIN
siyahgecem
@siyahgecem
11 Kasım 2009 Çarşamba 00:05:30
MERHABA EFENDİM
***ATAMIZ **** TABİKİ ÖLMEDİ ÖLMEYECEKTE
O HERZAMAN BİZİMLE EMİN OLUN AMA İNŞALLAH ŞAHLANACAK
BU MİLLET YAKINDIR KADINYLA ERKEGİYLE BEN BİR CUMHURİYET KADINI
VE ANASI OLARAK HER ZAMAN KANIMIN HER DAMLASI FEDADIR VATANIM ...

Sen ölmedin ki..., @GÜLDESTE
10.11.2009 19:48:52
siyahgecem
@siyahgecem
10 Kasım 2009 Salı 23:43:27
MERHABA EFENDİM
ÇOK ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUN VE
DİNLEDİM HARKA ÇOK ETKİLEYİCİ VE CANDAN
OLMUŞ TEBRİKLER EFENDİM (ŞU DÜNYAMIN GÜZELİ KALBİMİN DİLBERİ)
BAŞKA SÖZE GEREK VARMI HARİKA OLMUŞ KUTLARIM EFENDİM
SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANIZA HOŞÇ...

siyahgecem
@siyahgecem
10 Kasım 2009 Salı 23:38:50
MERHABA EFENDİM
VALLA FARK ETMEZ :)
GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM HER
ZAMAN OLDUGU GİBİ SİZİ CANDAN
KUTLUYORUM EFENDİM DEVAMLI OKUYORUM
ŞİİRLERİNİZİ VE BEKLİYORUM SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANIZA HOŞÇAKALIN
Farkeder mi, @hyazici58
10.11.2009 23:34:59
siyahgecem
@siyahgecem
9 Kasım 2009 Pazartesi 22:30:35
MERHABA EFENDİM
NE GÜZEL DÜŞÜNCELERİİZE TERCUMAN OLMUŞSUNUZ EVET
VATAN AGLIYOR ŞEHİT ANALARI AGLIYOR **TOPRAKLAR ** BİLE AGLIYOR
NAMERTLARIN ELİNE BIRAKMA BENİ DİYE EVET ***ATAM ***BİR DUYSA BİR GELSE
TANIYAMAZ HERHALDE ŞİMDİ VATANI CANLA BAŞ...

Seni arıyoruz., @türkmendağlı
9.11.2009 19:59:08
siyahgecem
@siyahgecem
9 Kasım 2009 Pazartesi 22:19:44

bitanem can kızım of ya sizler agldıkca
nasıl gülsün yüzler sizler feveran ettikce nasıl ötsün
bülbüller yürekleri sevdanın ateşiyle yanan çocuklarım size
kıyanlar duysun sesiniz duysunki sızlasın yürekleri yaptıkları
haksızlıkları gösün...

..., @Aslı su
9.11.2009 20:39:27
siyahgecem
@siyahgecem
9 Kasım 2009 Pazartesi 22:09:39
merhaaba efendim
:)))))))))))))) tebrikler sizin sayfanıza gelmek harika her
seferinde bir süprizle karşılaşıyorum çok çok güzel harikasınız
tebrikler efendim çok beyendim gülerek okudunm ve dinledim sizi candan
kutluyorum sevgilerimi bıraktı...

Hürmüz, @tekfuri
9.11.2009 22:01:33
siyahgecem
@siyahgecem
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:50:26
MERHABA EFENDİM
DÜŞÜNCELERİMİZE TERCUMAN OLDUNUZ NE GÜZELDE
ANLATMIŞSIN ŞİKAYETLERİNİ *****ATAMA**** NE GÜZELDİ YAZMIŞSIN
İBRETLİK SÖZLERİNİ BİR BİR GÜZEL SENİ YÜREKTEN CANDAN ALKIŞLIYORUM BİTANEM
GÜZEL YÜREGİN VE MİLLİYETCİ DUYGULARIN İÇİN...

siyahgecem
@siyahgecem
9 Kasım 2009 Pazartesi 17:36:46
bitanem canlarım
oh be sizi böyle görmek ne güzel şiirleriniz
harika ne kadar canımı acıtsada sanki ikinizde bir
arada bigi çok güzel olmuş yavrularım sizinle birlikte bende
secdanız adına dua dayım ikinizide çok seviyorum allahım kavuşturs...

Aslı-&-murat, @aRzU_hal
9.11.2009 16:20:49
siyahgecem
@siyahgecem
9 Kasım 2009 Pazartesi 13:50:16
MERHABA EFENDİM
VALLA BEN PEK ANLAMAM BUNLARDAN BİRAZ
GERİDEYİM GALİBA AMA HAKLISINIZ HAYATIMIZ KARIŞTI
SİZİ TEBRİK EDİYORUM EFENDİM BOZUK DÜZEN ADINA YAZDIGINIZ
ŞİİR ETKİLEYİCİ İDİ HER ŞEY DEYİŞTİ NE DÜZEN KALDI BİZİM ÇOCUKLUGUMDAKİ
...

siyahgecem
@siyahgecem
9 Kasım 2009 Pazartesi 13:36:56
MERHABA EFENDİM
ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ AŞKI EVET
YUDUMLANDIKCA DAHA YUDUNLANMAK İSTENEN
GÜZEL BİR DUYGU TEBRİKLER HARİKA ANLATMIŞSIN
KUTLUYORUM SEVGİ ADINA SEVGLERİMİ BIRAKTIM SAYFANIZA HOŞÇAKALIN
Aşk açılımı, @meselci
9.11.2009 10:07:23
siyahgecem
@siyahgecem
9 Kasım 2009 Pazartesi 13:29:04
MERHABA EFNEDİM
BENCE MUTLULUKTAN NEDEN KORKUNUZ *
ANLAYAMDIM AMA HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM SAYFANIZDA
SEVDAYI MUTLULUGA BIRAKMAK NE GÜZEL BİR DUYGU HARİKASINIZ
SAYFANIZA YASEMENLER BIARAKTIM SEVGİMLE BİRLİKTE HOŞÇAKALIN EFENDİM
Korkuyorum, @ANSIZIN
9.11.2009 13:23:10
siyahgecem
@siyahgecem
9 Kasım 2009 Pazartesi 13:24:27
MERHABA EFMDİM
NE GÜZEL VE GERÇEKÇİ SÖZLER VALLAHİ HEP DOGRULARI VE
GERÇEKLERİ DİLE GETİRMİŞSİN DOSTUM SEN HARİKASIN İNAN BANA
GÜZEL YÜREGİN HEP DOGRULUKTAN YANA BİLİRİM SANA TEŞKKÜRLER KADINLAR
ADINA BENİM ADIMA SENİ KUTLUYORUM DOST TEŞ...

Kadın anladınmı sen, @Son Damla
9.11.2009 10:10:43
siyahgecem
@siyahgecem
9 Kasım 2009 Pazartesi 13:01:25
MERHABA EFENDİM
ÇOK GÜZEL DUYGULU BİR ŞİİR OKUDUM SAYFANIZDA ZEVKLE
SEVDALIYI ÇİÇEKLERE BENZETİŞİNİZ MÜKEMMEL KUTLUYORUM BU NAZİK
BEYEFENDİYİ VE KARBEYAZI SAFLIGINLA, HARİKASINIZ TEBRİKLER EFENDİM HOŞ BİR
GÜLÜMSEMEYLE AYRILIYORUM SAYFANIZDAN ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.919
Şiir Okunma
981.676
Yazı Okunma
8.186
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL