Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
MİNİMUM HATA İLE YOLUMUZ BELLİ. FİTNECİLER, BÜYÜCÜLER DÜŞÜNSÜN BİZENE!
Âşık Yârenî

Âşık Yârenî

@sikyren Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 24 Şubat 2026'den beri üye

Şiir Yorumları

Âşık Yârenî
@sikyren
18 Mart 2026 Çarşamba 19:37:49
Hep az deriz hiç elimizdekilere şükür etmeyiz. Mübarek Ramazan ayında anladık ki bolluk bereket var. Nefsimiz körlendi çok şükür.
Düşündüren şairi tebrik ederim.
Saygılar Ebuzer Beyefendi
Haram ekmek, @Ebuzer Ozkan
18.3.2026 10:23:52
Âşık Yârenî
@sikyren
18 Mart 2026 Çarşamba 17:35:02
Harika betimlemer ile yazılmı bir şiir.
Tebrikler Hanımefendi
İç savaş💣, @gölgesiz
9.3.2026 06:18:37
Âşık Yârenî
@sikyren
18 Mart 2026 Çarşamba 05:15:13
Çanakkale destanı elen alan çok harika bir anlatım çok harika bir şiir. Özellikle tekrar mısralarında birinci mısra bitişi ve ikinciyi şaha kaldıran müstesna bir eser.
Tebrikler Ali Bey Efendi
Âşık Yârenî
@sikyren
17 Mart 2026 Salı 01:22:57
Alçakgönüllü olmuşsunuz değerli şairim. Belki de en önemlilerinden birisi budur.
İnsanın kensisi ile efkarlanması kendisini bilmesiyle alâkalı diye düşünüyorum.
Tebrikler Ebuzer Bey Efendi.
Âşık Yârenî
@sikyren
15 Mart 2026 Pazar 18:59:51
Şiir çok güzel çok heyecanlı dile gelmişm.
Tebrikler Remzi Bey Efendi
Nene sultan, @Sivaslı Remzi
15.3.2026 17:46:20
Âşık Yârenî
@sikyren
15 Mart 2026 Pazar 00:38:01
Ebuzer Beyefendi kılı kırk yararcasına işlemişsiniz konuyu.
İlhamda alıp götürmüş dostlara maşallah.
Tebrikler
Âşık Yârenî
@sikyren
15 Mart 2026 Pazar 00:29:30
Olmasada olur, bir gün...
Toprak almadan olsa daha iyi olur sizin de uyardığınız gibi.
Remzi Bey çok güzel şiirler yazıyorsunuz. Okumaktan keyif alıyorum.
Tebrikler
Adam ol adam 2, @Sivaslı Remzi
15.3.2026 00:00:30
Âşık Yârenî
@sikyren
14 Mart 2026 Cumartesi 22:42:38
Bir destan kadar açık ve net. Muhattabı kimdir bilmem fakat anlatımı taktire şayan.
Haketmiş belli ki şairi göreve sevk etmiş.
Tecrübe, cesaret, endam bir arada yoğrulmuş
Tebrikler beyefendi Üstadım.
Sabuncu şâki, @ali görgan
14.3.2026 20:58:02
Âşık Yârenî
@sikyren
8 Mart 2026 Pazar 02:29:01
Gönül sevdi mi bir defa dünya yeniden yelken açar yarınlara...
Sevgi her kapının anahtarıdır Üstadım.
Sev, sev ki bir başka yiğit çıksın.
Tebrikler Beyefendi
Âşık Yârenî
@sikyren
8 Mart 2026 Pazar 02:24:04
Hislerin şaha kalktığı duygu yüklü bir şiir okuttunuz.
Tebrikler Hanımefendi
Âşık Yârenî
@sikyren
8 Mart 2026 Pazar 02:18:40
Güneş kadar aydınlık, güneş kadar sıcak bir şiir.
Maşallah Hanımefendi
Âşık Yârenî
@sikyren
8 Mart 2026 Pazar 02:13:02
Başkasına yazılan hayat hikayeleri zordur. Kendi hikayelerimiz kadar olmaz.
Fakat şair için her türlü hikaye önemlidir. Yazmak ister, anlatmak ister En güzel duyguları.

Tebrikler efendim
Yalnız bir kadın, @ali görgan
8.3.2026 01:09:37
Âşık Yârenî
@sikyren
7 Mart 2026 Cumartesi 22:18:52
Üfle gitsin maşallah bak bir çok dostunuz var efendim.
Çok içten samimi yazıyorsunuz.

Tebrikler efendım
Duyan olmadı, @Sivaslı Remzi
7.3.2026 00:01:23
Âşık Yârenî
@sikyren
7 Mart 2026 Cumartesi 19:30:50
Muhatabına okkalı bir hiciv. Böyleleri vatansever görünmekte hünerli fakat bir yere kadar.
Foyası ortaya çıktı çıkacak:)

Tebrikler efendim.
Âşık Yârenî
@sikyren
1 Mart 2026 Pazar 22:19:34
İki usta ismin şahane hicivlerine âmin.
Tebrikler efendim.
Nutk-ı kesîr, @Nâfiz BASAN
1.3.2026 21:39:00
Âşık Yârenî
@sikyren
1 Mart 2026 Pazar 19:24:07
Çok güçlü bir kalemden şiir okumak güzeldi.
Tebrik ederim Hanımefendi
Yazgı, @Nûriye Hsbk Akyl
1.3.2026 08:59:27
Âşık Yârenî
@sikyren
1 Mart 2026 Pazar 05:10:34
Şairin yazdığı okuyana etki veriyor.
Tebrikler efendim.
Ahvâlim, @ali görgan
1.3.2026 02:25:57
Âşık Yârenî
@sikyren
1 Mart 2026 Pazar 05:02:06
Önemi ideal bir şiir okudum efendim.
Tebrikler
Kadın, @Suphi sekü
27.2.2026 00:05:52
Âşık Yârenî
@sikyren
1 Mart 2026 Pazar 00:57:08
Anladığım kadarıyla esas Dayı değil de ithafen bir Dayı cevap vermiş olmalı.
Şu bir gerçek ki iki kalemde çok çetin yazmış.
Tebrikler
Âşık Yârenî
@sikyren
28 Şubat 2026 Cumartesi 12:38:26
Dayıyı da ayıyıda kendine getirir bu şiir.
Tebrikler sayın şair
D a y ı, @Ebuzer Ozkan
28.2.2026 00:02:07
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
4.982
Şiir Okunma
36.533
Yazı Okunma
1.587
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL