Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Mehmet Öztürk
parkbeni

parkbeni

@parkbeni Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Haziran 2010'den beri üye
  • 53

Şiir Yorumları

parkbeni
@parkbeni
22 Ekim 2010 Cuma 16:28:58
güzel bir şiir kutlarım
saygılar
parkbeni
@parkbeni
22 Ekim 2010 Cuma 16:24:06
Hatıranla döküleceğim sonbaharda
Bu şehir sıcakken ben seni giyeceğim
Isınmak için,
Saçıma karlar yağacak
Titreyeceği,
Mıum yakacağım karanlığa,
Elimi tutmanı bekleyeceğim,
Sen gelmeyeceksin...


güzeldi zefkle okudum yüreğine sağlık saygı...

Fg, @nurtencan
22.10.2010 16:16:40
parkbeni
@parkbeni
22 Ekim 2010 Cuma 16:13:22
müthişti çok güzeldi yüreğine sağlık duyguları çok güzel işlemişsiniz kutlarım saygılar

parkbeni tarafından 10/22/2010 4:25:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Neden?, @Aysel AKSÜMER
22.10.2010 16:00:13
parkbeni
@parkbeni
22 Ekim 2010 Cuma 15:54:18
kutlarım harıkasın üstadım saygılar
Kalem ( final ), @UNALAN
22.10.2010 11:42:54
parkbeni
@parkbeni
22 Ekim 2010 Cuma 15:48:03
çok güzelbir şiir okudum yüreğine sağlık saygılarımla
Sanki, @aayşe
22.10.2010 14:58:56
parkbeni
@parkbeni
22 Ekim 2010 Cuma 15:46:01
Düşünceye gem vurulmaz; amenna,
İsterdim ki güler yüzle temenna,
Mevla’m nasip etsin sana bir manna
Yemin ederim ki unutamadım.

Oğuzsoylum der ki çok yol gözledim,
Tarifi imkânsız gibi özledim,
Hakkın emri ile bir yar sözledim,
Yemin e...

Unutamadım, @kocakurtsoylum
22.10.2010 15:42:16
parkbeni
@parkbeni
22 Ekim 2010 Cuma 09:31:22
harıkaydı zefkle okudum saygılar
parkbeni
@parkbeni
22 Ekim 2010 Cuma 09:24:33
hüzün dolu misraların güzel bir şiir yüreğine sağlık saygılar
Beni de götürün semaya, @47nihal
22.10.2010 00:07:37
parkbeni
@parkbeni
22 Ekim 2010 Cuma 09:07:12
güzeldi zefkle okudum saygılar
Uzaklardan, @yasminsiyahinci
22.10.2010 00:59:07
parkbeni
@parkbeni
22 Ekim 2010 Cuma 09:04:59
güzel bir şiir kutlarım syagılar başlığında bir yanlışlık var herhalde
Gecenin gizemi, @AYSE 09
22.10.2010 09:02:35
parkbeni
@parkbeni
22 Ekim 2010 Cuma 09:03:08
Etrafın da görmezmi sin ale mi ALLAH sevmez kim sever ki zalimi
Cehennem de ol perişan hali ni bilmez isen ateşleri tut yeter


Akılılar maşa ister ateşe akılıysan emsal bul şu ateşe
Kıyamete olmaz ise endişe son nefeste pişmanlık’lar fayd...

parkbeni
@parkbeni
21 Ekim 2010 Perşembe 22:13:24
Kaç geceye kayıptı tenin
Zamanın küfünü alıyorken
Tırnak uçlarım
İntiharı doluyor bakışlarının
Ölüyor kiristalleri
Işıkları sönen şehrimin...


kutlarım harıkaydı yüreğine sağlık saygılar
parkbeni
@parkbeni
21 Ekim 2010 Perşembe 22:07:35
İçim de;öyle bir hoş, öyle bir imanla dolu ki!
Allah’ımın, tüm şevkimle yolundayım ya!
Benim elimden Kelimeyi şahadetimi de, alamazsın ya!…

çok hoş bir şiir kutlarım saygılar
...heyhat hayat!, @AZAP
21.10.2010 16:47:28
parkbeni
@parkbeni
21 Ekim 2010 Perşembe 22:04:39
Yollar meşakâtli, tuttu mu salmaz
Hakk’ı anlayanlar, nefsine dalmaz
Arsızsa gönüller, hiç ibret almaz
Sahipsiz mi sandın, sen bu dünyayı?


Bir Yaradan var ki, adilden adil
Her an zikretmeli, fani olan dil
Cennetle müjdeler, haketmeyi ...

parkbeni
@parkbeni
21 Ekim 2010 Perşembe 21:42:55
çok güzel bir vatan şiiri kutlarım yüreğine sağlık saygılar
Kısa menzil, @halilşakir
21.10.2010 11:22:09
parkbeni
@parkbeni
21 Ekim 2010 Perşembe 20:57:58
güzeldi yüreğine sağlık slm
Armağan olsun, @Halil Araplarlı
21.10.2010 20:28:01
parkbeni
@parkbeni
21 Ekim 2010 Perşembe 20:18:20
Özlemin öyle bir sarıyor ki beni,
Yanındayken bile özlüyorum seni.
Bazen beni üzüp, kızdırsan da,
Bağırtıp, çıldırtsan da

Anne yüreği işte!
Gözlerine bakınca,
Her şeyi unutturuyorsun bir anda.
Büyüyüp adam olsan da,
Seni seven bu kalpl...

Oğlum alper’e, @nergiz-z
20.10.2010 21:44:51
parkbeni
@parkbeni
21 Ekim 2010 Perşembe 19:46:55
Dipsiz kuyudayım, uzan al beni,
Üşürüm, güneş ol, ısıt sar beni,
Birde sen vurup da, tüketme beni,
Kapansın yaralar, son olsun yeter.

Gülşen’im mutluluk nedir bilmedim,
Komşu oldu bana, bir gün görmedim,
Dudaklar küs bana, bir kez gül...

parkbeni
@parkbeni
21 Ekim 2010 Perşembe 19:45:08
Ahiden korkunuz ilahiden korkunuz
cahilden korkunuz alimden korkunuz
Korku saltanatınız yıkılacak diye
olmasın sakın korkunuz,
Olmasın içiniz başka dışınız
...sahi nedendir ?açık ve net söyleyin ki
dağılsın gitsin korkunuz.
Hele hele
Bacım...

parkbeni
@parkbeni
21 Ekim 2010 Perşembe 19:41:26
Millete sırdaş,
Arkaya bir taş,
Oğuz’a gardaş,
Olandır şair.

kutlarımüstadım saygılar
Şair, @kocakurtsoylum
21.10.2010 14:43:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
33.240
Şiir Okunma
426.433
Yazı Okunma
5.943
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL