Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
11 Kasım 2025 Salı 10:28:33
Ne güzel bir şiir!..Ne mânâlı yolculuk.Şiir yüreği, mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh.
@neneh-
11 Kasım 2025 Salı 08:20:18
:) güzeldi şiir.
Horozun lügati, @UFFUK
24.10.2025 23:59:12
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
11 Kasım 2025 Salı 07:36:06
Sınav diyeceğim. Biz bu sınava çeyrek asırdır tabiyiz diyeceksiniz.Finaller yakın.Vizeler bitmek üzere.Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
11 Kasım 2025 Salı 07:23:13
Muhteşem di.Kutluyorum.Üstad'a saygıyla.
Geçmişin ayak izleri, @Creative
10.11.2025 09:35:28
neneh.
@neneh-
11 Kasım 2025 Salı 07:18:09
Oysa sarmaşıklar hep güçlü olan ağaçlara, duvarlara ve çitlere sarılır.Güçlü olanlarla kurulan birliktelik ile zirvelere varılır.Şiir yüreği ve mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Eksik, @Ferda,ca
11.11.2025 00:27:19
neneh.
@neneh-
11 Kasım 2025 Salı 07:13:05
Anlamlıydı.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
11 Kasım 2025 Salı 05:24:08
Muhteşem tespitler, muhteşem şiir Üstad'a saygıyla .

Bıyık-ve saç-sakal neticede kıl.
Ölçülebilir mi bunlarla akıl.
IQ su yükseğin peşine takıl.
Kıldan kıl payıyla sadece imaj.

Deyiverdim affınıza sığınarak.
neneh.
@neneh-
10 Kasım 2025 Pazartesi 22:31:27
Muhteşem dörtlüklerden oluşan muhteşem şiir .Atamın Vatan-Millet için yaptıklarına dair.Ruhu şad, mekanı cennet olsun.Rahmet,Saygı ve Minnetle anıyoruz.Vefalı yüreğe bin selam.Üstad'a saygıyla.
Atatürk, @Suat Zobu
10.11.2025 13:05:07
neneh.
@neneh-
10 Kasım 2025 Pazartesi 19:15:42
"Ateşten toplar düştü bağra".Bir Millet ki öksüz kaldı.Atası ebediyete yürürken.Mekânı cennet olsun.Rahmet,saygı ve özlemle anıyoruz .Ruhu şad olsun.Duyarlı yüreğinize sağlık.

neneh. tarafından 10.11.2025 19:21:33 zamanında düzenlenmiştir.
neneh.
@neneh-
10 Kasım 2025 Pazartesi 19:10:45
Mekânı cennet olsun.Ruhu şad olsun.Rahmet,saygı ve şükranla anıyoruz.Duyarlı yüreğe bin selam Üstad'a sagıyla.
Yitik yıldızlar, @muhacir bozkurt
10.11.2025 14:53:07
neneh.
@neneh-
10 Kasım 2025 Pazartesi 06:07:22
Mekânı cennet olsun .Tanımlamalar ve şiir muhteşem.Üstad'a saygıyla.
O adam, @cosari
9.11.2025 19:11:11
neneh.
@neneh-
10 Kasım 2025 Pazartesi 05:50:27
Muhteşem tespitler , muhteşem şiir.Rahmet, saygı ve özle ile anıyoruz Büyük Türk Atatürk'ü.Mekanı cennet olsun.
neneh.
@neneh-
10 Kasım 2025 Pazartesi 05:36:29
Eserleriyle hep kendini hatırlatacak.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
10 Kasım 2025 Pazartesi 05:25:50
Vekil dediğin; asılın çizgisinden sapıyorsa pılını -pırtısını toplayıp Meclisi terk etmeli .
Vekil dediğin, @Ebuzer Ozkan
10.11.2025 00:10:13
neneh.
@neneh-
10 Kasım 2025 Pazartesi 05:23:05
" DÜNYA DURDUKÇA,
AKIL BAŞTA KALDIKÇA
AZİZ HATIRASI ÖNÜNDE
EBEDİYYEN…
MİNNET…
ŞÜKRAN…
ÖZLEM…
SEVGİ…
VE SAYGIYLA
UNUTMAYACAĞIZ "

Evet unutmayacağız Atamızı ve bizim için Yaptıklarını .Günümün şiiri..Üstad'a saygıyla.

Atatürk ölmez çocuğum, @AYDINK
10.11.2025 00:10:59
neneh.
@neneh-
9 Kasım 2025 Pazar 13:18:08
Ne Mutlu Türküm Diyene!..

Sesi hâlâ kulağımda Atamın.Rahmet,saygı ve özlem ile anıyoruz.Mekanı cennet olsun.
Türk, @sairbende
9.11.2025 00:40:17
neneh.
@neneh-
9 Kasım 2025 Pazar 13:10:09
Bir sevgiye inanmak işte böyle anlatılır muhteşem bir şiir ile.Atamızı; Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü rahmet,şükran ve özlemle anıyoruz.Mekânı cennet olsun.

Üstad'a saygıyla.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
9 Kasım 2025 Pazar 12:52:30
Aynen öyle.Muhteşem bir dizayn, muhteşem bir anlatım.Muhteşem bir şiirle muhteşem bir lider Mustafa Kemal Atatürk'ü anlatış.Rahmet,saygı ve özlemle anıyoruz.Harikasınız.
Mustafa kemal, @Orhan Gülaçar
9.11.2025 12:42:17
neneh.
@neneh-
9 Kasım 2025 Pazar 12:47:38
Mekanı cennet olsun.Nurlarda yatsın.Kendini Ülkesine atadı.Kısacık hayatına çok büyük işleri sığdırdı ve hepsinde atılan çelmelere ve çok sayıda suikaste kalkışanlara rağmen başarılı oldu.Rabbim rahmeti, şefkati ve merhameti ile muamele eylesin.

Ü...

neneh.
@neneh-
9 Kasım 2025 Pazar 09:09:18
Ne diyeyim, nutkum tutuldu . Muhteşem bir kendinize gelin!..mektubu.Ezberlemek lâzım şiiri.Üstad'a saygıyla.
Ata’nın mektubu, @Celil ÇINKIR
9.11.2025 09:03:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.215
Şiir Okunma
1.348.274
Yazı Okunma
99.158
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL