Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
19 Ağustos 2025 Salı 09:20:57
Muhteşem!.Emel Sayın'ın ''sevgisiz yaşayamam'' şarkısı fon müziği olsa şık dururdu.Üstad'a saygıyla .
neneh.
@neneh-
19 Ağustos 2025 Salı 09:15:46
Uyarılarla dolu, öğüt tadında muhteşem bir şiir .Huzurlu bir yaşama dair .Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Uzak dur, @Nuh Ali Berk
19.8.2025 07:25:11
neneh.
@neneh-
19 Ağustos 2025 Salı 04:15:23
Sevginin,umudun kapısını nazikçe merhametle aralayan muhteşem bir şiir.Acılar paylaşıldıkça azalır.Sevinçler paylaşıldıkça çoğalır dercesine .Kutluyorum.Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
18 Ağustos 2025 Pazartesi 20:23:24
Kutlu olsun !..Sağlık sıhhat afiyetle nice güzel yıllara erişmeniz dileği ile sağlıcakla saygıyla.
neneh.
@neneh-
18 Ağustos 2025 Pazartesi 18:12:39
Muhteşem bir şiir.Donanımı bir harika.Hele şiirin başlığı bir başına şiir.Finaldeki tavsiyeye uymamak elde mi?..Her bölümü ayrı bir metafor barındırıyor .Şiir güne göz kırpıyor.Üstad'a saygıyla.
neneh.
@neneh-
18 Ağustos 2025 Pazartesi 15:33:42
Anlamlıydı.Yazmaya kalksak tükenmez.Günlüğü bu kadar derin ki ; yıllığını çıkartmaya kalksak oooooo...kalimeler yetmez beyin error verir.Zira açılan pencereler hep farklı.Şiir yüreği mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Tımarhane günlüğü, @Ferda,ca
18.8.2025 13:26:39
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
18 Ağustos 2025 Pazartesi 15:22:01
Boş heybe yok.Hayatın yükünü bu heybelerle taşıyoruz.Yükümüzü saklayanlardanız bizi hep gülerken görürler genelde.Ama hayat kimseye toz pembe değil bunu biliyoruz artık.Muhteşem bir dizi okuttunuz bizlere hissetirerek.Şiir yüreği ,mahir kalemi selaml...

neneh.
@neneh-
18 Ağustos 2025 Pazartesi 11:57:53
Muhteşem di .
Erenlere, @Fece
18.8.2025 10:45:40
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
18 Ağustos 2025 Pazartesi 11:48:21
Anlamlıydı.Tez zamanda uyanmak dileği ile.Üstad'a Saygıyla.
Kanayan yaramız, @M.Ali GEÇER
18.8.2025 11:44:52
neneh.
@neneh-
18 Ağustos 2025 Pazartesi 09:23:01
Neler oluyor hayatta dercesine ilerliyoruz .Destekli atanlar mı dersiniz, destekli gelenlerden sırt üstü yatanlar mı dersiniz ..

Gül de geç gül de geç.
Gülmekten ayırmasın heç.



Attım kahkaha, @Ahmet Coşkun 1
18.8.2025 09:10:32
neneh.
@neneh-
18 Ağustos 2025 Pazartesi 08:58:20
Muhteşem bir beyin fırtınası , muhteşem bir şiir.Günümün şiiri.Üstad'a saygıyla.
Eşrefi mahlukat, @paşaoğlu
18.8.2025 04:10:02
neneh.
@neneh-
18 Ağustos 2025 Pazartesi 03:55:28
Muhteşem!.Kutluyor, şiir yüreği-mahir kalemi selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla
Hayat sarnıcı, @Tuba Devrim
17.8.2025 12:57:10
neneh.
@neneh-
17 Ağustos 2025 Pazar 14:28:07
evet .'' nasıl isyan etmem nasıl kahretmem'' şarkısı da benden gelsin."İsyaaaan'' şarkısından sonra..şiir yüreği , mahir kalemi selamlıyorum.sağlıcakla.saygıyla.
İsyan, @sahaf
16.8.2025 23:19:19
neneh.
@neneh-
17 Ağustos 2025 Pazar 14:19:01
bir başkadır benim ülkem.cennet türkiye'm!..
neneh.
@neneh-
17 Ağustos 2025 Pazar 14:13:22
atı alan üsküdar'ı geçince tavla boş kaldı.atlar firarda.üstad'a saygıyla.
Epikiriz, @Ahmet Coşkun 1
17.8.2025 13:58:30
neneh.
@neneh-
17 Ağustos 2025 Pazar 13:36:52
muhteşem!..üstadı selamlıyorum.sağlıcakla, saygıyla.

değişim oldu artık şart.
sağ gösterir sol vurur mart.
uymayana kırmızı kart.
salim eski salim değil.

deyiverdim affınıza sığınarak.
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
17 Ağustos 2025 Pazar 13:19:20
anlamlı ve bir o kadar da muhteşem.aynen , insansız bir mevsim.zira insan nesli doğaya ve mevsimlere karşı çok insafsız üstad'a saygıyla.
Mevsim, @Yekta Attila
17.8.2025 13:14:51
neneh.
@neneh-
17 Ağustos 2025 Pazar 13:15:29
türküler hep ılıktır, yürek ısıtır ve her söylendiğinde de yürek yansıtır.
Ilık türkü, @Nil Gün
17.8.2025 12:45:08
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
17 Ağustos 2025 Pazar 13:10:22
bu kadar elma varken aldanmamak imkânsız.
arka üstü düşünce akıllandık apansız.
oturakta sızı yaptı , sürdükleri neft yağı.
İnandırıcı oldu, çenelerde yapağı.
ey ahali sil artık, gözlerinden çapağı !..

üstad'a saygıyla.
Sitem!.., @direniş
17.8.2025 13:01:46
neneh.
@neneh-
17 Ağustos 2025 Pazar 12:39:39
muhteşemdi.
İmtihandır, @erkişi
17.8.2025 10:59:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.443
Şiir Okunma
1.349.766
Yazı Okunma
99.289
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL