Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını Seni anmakla buldum şiirlerin tadını
Müjgan Akyüz

Müjgan Akyüz

@mujganakyuz Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 18 Şubat 2009'den beri üye
  • 55

Şiir Yorumları

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mart 2010 Perşembe 03:50:28
Ben de aynı dertten muzdarip olanlardanım:)))
Çok espriliydi, zevkle dinledim.
Bir nefeslenmek gibi oldu bana,değişiklik iyi geldi.
Paylaştığın için teşekkürler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mart 2010 Perşembe 03:03:06
Böyle bir kalem kendini takip ettirir zaten.
Her fırsatta okumak isterim çalışmalarınızı.
Çünkü ilk çalışma böyle bir seviyedeyse, oldukça haz alacağım demektir.
Güzel bir şiirler hoşgeldin, güzel bir dostluk ile geldin.
Selamlar,sevgiler...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
18 Mart 2010 Perşembe 02:57:07
Beğenilmeyecek gibi değil.
Şiirde, teknik olarak kurallar uygulanırken duygu aktarımı ve akıcılık,kulağa hoş gelen bir ritm ihmal edilmemiş.
Şiiri dinlemesi zaten ayrı bir keyifti. ayrıca bunun içinde kutlarım.
Tebrik ediyorum,selam ve sevgilerle...

Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mart 2010 Çarşamba 02:54:15
Bu emeği ve güzelliği kutluyorum.
Teşekkürler paylaştığınız için,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mart 2010 Çarşamba 01:09:54
Film içinde yaşadık yeniden o günleri.
Hoş bir şiirdi,tebrik ediyorum.
Selam ve saygımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mart 2010 Çarşamba 01:05:34
Çok güzeldi Hilmi bey. İnsan şiirin içinde kendini buluyor.
Tebrik ediyorum,selam ve saygımla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
17 Mart 2010 Çarşamba 01:01:56
Çok güzeldi,tebrik ediyorum.
Farklı ve hoştu.
Selam ve sevgimle...
Umudun rahmi, @ferayileri7575
15.3.2010 00:01:13
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mart 2010 Salı 23:08:07
Hocam vurdunuz ta derinden derinden.
Ne söylesem yüzünüze karşı sahte bir övgü imajı oluşmasından çekiniyorum.
Ancak böyle bir değere mükemmel ve çok beğendim demesem haksızlık olacak.
Beğenmeden de öte, çarpıcı,vurucu bir çalışma.
Yorumdaki başa...

Son celse!, @Oflu
15.3.2010 16:03:54
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mart 2010 Salı 22:56:58
Çok güzel ifadelerdi, tebrik ediyorum.
Selamlarla...
Seni sevmek, @ozanali
11.3.2010 15:17:14
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mart 2010 Salı 22:53:16
Benim içimide sızlattı.
Güzel yazılmış,duyguları yansıtıyor,tebrik ederim.
Selamlarla...
Gönül sızım, @Kahraman VARDI
16.3.2010 02:15:48
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mart 2010 Salı 22:01:20
Samimi bir ifade etkisi hemen gösteriyor kendini.
Tebriklerimle.Selam ve sevgiler...
Sevda, @Tülay Aslan
16.3.2010 18:18:16
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mart 2010 Salı 21:55:29
Hocam artık eserlerinizde müzik etkisi oldukça hissediliyor.
Eminim önce mırıldanıp, bir uygunsuzluk var mı diye bakıyorsunuz.
Sonunda böyle harika çalışmalar çıkıyor.
Musiki ile iç içesiniz. Ne kadar güzel.
Tebrik ediyorum,selamlarla...
Kopar kıyamet..., @oktayzerrin
16.3.2010 12:48:15
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mart 2010 Salı 21:50:09
Hayat yolu çetin.Daha beterlerinden korusun Allah.
Her devrin,her yaşın,her işin kendine göre zorlukları var.
Tebrik ederim güzel şiir için.
Selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mart 2010 Salı 21:45:52
Çok güzel bir duygu dökümü.
Tebrik ederim,selamlarla...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mart 2010 Salı 21:27:01
En zoruda gurbette sevda acıları çekmesi, güzel dile getirilmiş.
Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mart 2010 Salı 21:23:59
Güzel şiirinizi kutlarım hemşehrim.
Selamlarla...
Aşk serseri bir kurşundur, @erda
15.3.2010 21:19:18
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mart 2010 Salı 21:22:08
İnsan kendi gözlüğüyle bakıyor elbette hayata.
Kendisinde olanı yansıtıyor. Bu nedenle içeriye güzel şeyler doldurabilmeli.
Anlamca derin bir şiirdi. Tebriklerimle.Selamlar,saygılar...
Politik klişeler, @Melik Haker
15.3.2010 23:03:01
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mart 2010 Salı 17:11:37
Müjdeler dolusu şiir.Tebriklerimle,selamlar...
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mart 2010 Salı 15:18:37
Bir an duralasak da düşünsek...
Özümüze dönmeyi denesek...
Evrenin kalp atışları gibi her zerrede vuran;
**
Bu bilince tüm insanlık ulaştığında her şey güzel olacak.
Tebriklerimle...
Uyanış, @ayşe1
12.3.2010 08:36:32
Müjgan Akyüz
@mujganakyuz
16 Mart 2010 Salı 15:16:58
Zaman zaman kapılırız böyle duygulara.
Güzel bir duygu paylaşımı, tebriklerimle...
Kadersizmiyim neyim., @adrenalinaz
12.3.2010 22:01:42
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
74.575
Şiir Okunma
1.001.478
Yazı Okunma
104.873
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL