Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Eylül 2012 Salı 07:45:21
dostda yazılmış vefa dolu mısralar.
övgüye mazhar olan dosta ve yazan kaleme mutluluklar.
tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Eylül 2012 Salı 07:42:59
o eski yılları en acımasız şartlarda yaşayan biri olarak bu güzel şiirinizi kutlarım.
tarafsız bir gözle kaleme alınmış anlamlı düşündüren mısralarda çekilen acılar var.
Akllah o günleri göstermesin diyorum ama farklı bir şekilde Ülkem üzerinde oyn...

mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Eylül 2012 Salı 07:38:18
düşündüren mısralar.anlamlı şiir.
tebrikler dost
Mezarcı, @Hasan Özaydın
25.9.2012 00:00:30
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Eylül 2012 Salı 07:37:15
resimle bütünleşen bir güzel şiir.
Amin diyelim tüm çocuklar için.
akıvı ve anlamlı haz dolu bir şiir.
tebrikler.
Bir resim bir şiir, @AYSE 09
24.9.2012 20:39:29
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Eylül 2012 Salı 07:35:18
usta kalemden duygu yüklü ahenkli buruk hazla kaleme alınmış manzum şiir.
güzel bir fon ve yorumun eşliğinde okunup dinlendi.
yaralı gönlün dinmeyen sızıları bu güzel şiire değer katmakta.
kutlarım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Eylül 2012 Salı 07:32:14
usta kalemden çok anlamlı ve düşündüren bir manzum şiir.
ahenkli akıcı ve manası derimlerde mısralar.
şairim bur şiirinde gönüldeki güzel aşka sevgiye seslenmekte.
kutlarım kalemi.
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Eylül 2012 Salı 07:13:49
günümüzün kendini bilmez adam sanan sosyetesine yazılmış,eleştiri ve mecazi anlamlar yüklenmiş düşündüren güzel bir şiir.
okuyana haz veren bir akıcılık.
tebrikler.
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
25 Eylül 2012 Salı 07:11:06
gülümsete ve oldukça düşündüren anlamlı bir hiciv eleştiri şiiiri.
böylelerini toplumdan uzaklaştırmak gerek.
böyle bir konuda duygularını şiire yazan yüreği tebrik ederim.
... kafalı adam, @asparagas
23.9.2012 12:05:02
mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Eylül 2012 Pazar 20:27:07
sevdasından ayrı kalmış,yalnızlık çilesinde kalan bir gönlün sevdasına buruk bir sesleniş.
duygulu hüzünlü bir şiir.yazan kalemi tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Eylül 2012 Pazar 20:23:58
derinden derine eleştiri ve irdeleme var.son kıtada denziciler övülmekte.
farklı anlatımın güzelliğinde anlamak ve yorumlamakta hayli zorlandığım çok güzel bir manzum eser.
üstadımın bu dehasını tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Eylül 2012 Pazar 20:16:41
hayatın getirdiği her acıya katlanan bir yürek ve söyleşecek bir dost arayışı.
eski güzellikler vefa ve dostluklar şimdilerde çok zor.
anlamlı sitemli özel bir çalışma.tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Eylül 2012 Pazar 20:08:44
her zamanki güzelliğinde ahenginde duyguların hazzında kaleme alınmış bir manzum şiir.
kelimeler cümleler arasında dans ederken okuyucuya lezzet sunmakta.
aşk dilinde bir şiir.umutla bekleyen bir gönlün yıllarını verdiği bir sevda.
tebrikler kalem...

mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Eylül 2012 Pazar 20:04:25
usta kalemden ölçüsünde çok güzel bir şiir.
öznele seçilmiş duygu yüklü kelimelerin güzelliğinde bir sevda şiiri.
umutsuz bir aşkın acıları şiirin özünde.
kutlarım üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Eylül 2012 Pazar 20:01:56
gönülde taht kurmuş dostlara yazılmış vefa dolu anlamlı duygulu bir şiir.
yalnızlığın paylaşıldığı derdine yoldaş bir canın varlığı ve sevgi dolu duygular.
yorumun eşliğinde okunup dinlendi.tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Eylül 2012 Pazar 19:55:07
güzel açıklamalar öğüt anlamında şiir ve alınacak dersler var.
yazan kalemi tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Eylül 2012 Pazar 19:52:36
manevi güzellikler dolu sevgiye birliğe dirliğe çağrı niyetine bir manzum şiir.
anlamlı bir girişle verilmek istenen mesaj amacına ulaşmıştır üstadım.saygılar
Âdem-i aşk, @CemalettinGÜRPINAR
23.9.2012 08:22:36
mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Eylül 2012 Pazar 19:50:04
zorda kalanlara dua niyetine yazılmış anlamlı duygulu bir şiir.
evet kış gelmekte.keyfi gıcır olanlara söz yokta, gaz parası ve yakacak derdi olanlara Allah sabır versin.
güzeldi şairim tebrikler.
Gittin eylül gidiyorsun, @AYSE 09
23.9.2012 09:46:48
mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Eylül 2012 Pazar 19:47:46
iki yüzlü insanlara örnek olacak güzellikte manzum eser.
anlamlı mısralarda öğüt ve eleştiri dolu sözler bulunmakta.
yazan kalemi tebrik ederim.
mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Eylül 2012 Pazar 08:12:39
derin bir anlatımın güzelliğinde bir tarih saklanmış.
akıc manzum eserde merhamet ve af duyguları ön planda.
konuyu böyle düşünüp şiire nakleden ve güzel ders çıkaran kalemi kutlarım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
23 Eylül 2012 Pazar 08:09:04
nefis bir manzum şiir.
ahenk dolu mısralarda anlamlı cümleler ve sevgi dolu sözcükler yer almış.
umutla bekleyen bir sevgilinin yürek sesi gibiydi.
seslendirmeye çok uygun bir eser.kutlarım kalemi.
Mukaddes, @Afet İnce Kırat
23.9.2012 07:55:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.431
Şiir Okunma
855.803
Yazı Okunma
103.756
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL