Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Kasım 2012 Pazartesi 19:13:48
aslında şirde derinden bir sitem var.
iyice düşünüp anlamak gerekmekte.
tebrikler
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Kasım 2012 Pazartesi 19:10:47
insanlığımızı ve hatalarımızı konu alan anlamlı bir şiir.
tebrikler.
Haberin olsun, @Salih Ataseven
12.11.2012 13:28:13
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Kasım 2012 Pazartesi 19:07:45
bu hayvanlarda gördüğümüz sadakatı, hayvanları beğenmeyen kibirli insanlarda bulabilsek insanlık çok daha güzel olurdu.
akıcı sevgi dolu etkili bir anlatım.
tebrikler.
Sebatkâr, @meryemsarı
12.11.2012 13:40:48
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Kasım 2012 Pazartesi 18:55:28
ülkemin ve insanlığın acı gerçekleri.sahip çıkılmayan bedenler ve kaybolan insanlığımız.
etkili ve duygu yüklü buruk bir anlatım.
tebrikler.
Gece yosması...., @Sermin Çınar
12.11.2012 13:32:02
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Kasım 2012 Pazartesi 07:24:14
o anlar şiir olarak çok güzel yansıtılmış.
hayalle gerçek arası anların ve umutların aşkların resimlenmesi etkili bir anlatımla şiirde.
ayyaş zamanlar... içmeden yaşanan duygulu zamanların tasviri.
tebrikler.
Ayyaş zamanlar, @sunduzyaşar
12.11.2012 00:17:30
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Kasım 2012 Pazartesi 07:10:10
manası derin düşünce dolu bir şiir.
tebrikler dost.
Kırmızı balık, @Hasan Özaydın
12.11.2012 00:02:26
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Kasım 2012 Pazartesi 07:08:45
sevdiğine sitem dolu sesleniş,acıda olsa mutluluk dileyen bir gönül.
duygu yüklü mısralar ve akıcı bir eser.
tebrikler.
Mutlusundur umarım, @baris78
11.11.2012 21:32:57
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Kasım 2012 Pazartesi 07:06:45
usta kalemden sevdasına sitem dolu bir manzum eser.
Bu şiir aşkın dışında farklı anlamlarlada yorumlanabilr.
çok sevilen bir dosta,yanlş yapan bir yöneticiye, kardeşe v.s.
güzel ve etkili bir anblatım, akıcı bir şiir.
tebrikler üstadım.
Çıkar giderim, @hülvani
12.11.2012 00:01:06
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Kasım 2012 Pazartesi 07:03:06
Üstadımın gönlünden gelen nefis bir manzume.
Umut ve coşku dolu sesleniş var mısralarda.
Tarih bu Millete bir destan daha yazdıracak anlaşılan.
kaleminiz daim olsun.
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Kasım 2012 Pazar 20:57:30
manevi güzellikle kaleme alınmış uyarı dolu bir manzum eser.
kaleminiz daim olsun üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Kasım 2012 Pazar 20:53:57
üstadım şiirinize bu garibi nakşetmişsiniz.
Maalesef geç kalınca aşka çok sıkıntı yaşanır.
ama bazen elde olmuyor üstadım, o da Allah vergisi diyelim...
çok güzel bir manzum eser.
anlatım ve anlatılmak istemem konu güzel işlenmiş.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Kasım 2012 Pazar 20:50:19
arka sokak kadınlarının hikayesi ve etkili bir anlatım.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Kasım 2012 Pazar 20:48:36
sevdasını tam anlatamamış bir yüreğin coşku dolu haykırışı şiirde.
farklı bir anlatım ve çok akıcı bir eser.
tebrikler.
Gerçeğim, @meryemsarı
11.11.2012 15:25:41
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Kasım 2012 Pazar 20:46:18
sevdasına azap çektiren bir kalbe sitem ve isyan dolu sesleniş.
ahenkli akıcı güzel bir anlatım ve etkili bir manzum şiir.
tebrikler üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Kasım 2012 Pazar 20:42:27
şair kardeşim sanırım genel bir öğretmen profili çizerek baş öğretmen Atatürk'ü ve onu izleyen değerli öğretmenlerimizi şiirine yansıtmış.
ahenkli bir anlatım akıcı ve sevgi dolu bir şiir.
tebrikler.
Öğretmenim, @Derebey
11.11.2012 14:41:13
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Kasım 2012 Pazar 20:38:17
aşk şiirlerinin usta kaleminden yine okunası güzellikte bir manzum şiir.
vurgulu tasvirlerin güzelliğinde sevgiliye gönülden sesleniş.
ahenk dolu akıcı anlatım.
tebrikler.
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Kasım 2012 Pazar 20:36:00
yalnız bir insanın ruh halleri,duyguları şiire yansımış.
ağır, manası derin, düşündüren bir şiir.
tebrikler.
Yalnızım yine, @baris78
11.11.2012 00:54:26
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Kasım 2012 Pazar 20:30:30
duyarlı kalemden akıcı bir anlatımın hazzında, anlam dolu güzel bir eser.
derin mesajlar yüklenmiş mısralara.
yazan kalemi ve güzel düşüncelerini yürekten tebrik ederim.
Bir nokta koyayım...
Atatürk'ü anmak yetmez, fikirlerini yaşamak ve yaşatma...

Atam izindeyiz, @sunduzyaşar
10.11.2012 22:25:53
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Kasım 2012 Pazar 20:24:24
destan güzelliğinde bir manzum şiir.
Türk Milletinin güzü ve kudreti şiire yansımış.
coşku dolu akıcı anlamlı ve ahenkli bir eser.
tebrikler üstadım.
mehmetmacit
@mehmetmacit
11 Kasım 2012 Pazar 20:19:42
aşkın acısını derinden yaşayan bir yüreğin sitem dolu duyguları ve isyanı.
duygu yüklü güzel bir anlatım.
tebrikler.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.754
Şiir Okunma
856.317
Yazı Okunma
103.836
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL