Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
#Marifet İltifata Tabidir, Müşterisiz Meta Zayidir# lâedri
maskosu

maskosu

@maskosu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Ocak 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

maskosu
@maskosu
3 Temmuz 2008 Perşembe 16:28:49


Gönlünü Rabbine
Ellerini semaya aç
Bu günün rahmeti bereketi
Ev lerimize dolsun
Nuru ahiretimize aydınlık olsun
Sıcaklığı yüreğimize sevgiyle dolsun
Tüm günahlarımız af olsun
Regaip kandilimiz mübarek olsun
*****************************...

maskosu
@maskosu
3 Temmuz 2008 Perşembe 16:25:06

Herkesin yolu, gönlü kadar açık ola.
********************************************BİR SATIRA DERYA SIĞMIŞ TEBRİKLER
Pinokyo aşklar, @deryaxderya
2.7.2008 14:45:38
maskosu
@maskosu
3 Temmuz 2008 Perşembe 16:21:54


*****bir yudum mavi boyar,yakar tenimi
bir tutam mavi hep dilimin ucunda
yutkunurken duraksadığım
korktuğum,sakladığım saklım**************** KANDİLDE MAVİLER YÜREĞİNİZE
Olsaydı (2), @bluecould
3.7.2008 15:23:00
maskosu
@maskosu
3 Temmuz 2008 Perşembe 16:17:08

Hey Rabbim bu aciz Halidun kulunun günahlarını bağışla,
En güzel sıfat ve hasletlerin sahibi AHMED in aşkına.
******************************AMİN İNŞ.
CÜMLEMİZİN KANDİLİ MÜBAREK OLSUN
GÖNLÜNÜZ NURLA DOLSUN
AFİYETLE RAMAZANA KAVUŞMAK DİLEĞİYLE
Ahmed in aşkına, @halidun
3.7.2008 08:13:01
maskosu
@maskosu
3 Temmuz 2008 Perşembe 16:12:10


O sevdamın yemini
Talansız bahçemin
Mor gülüydü.
Benliğimin içindeki bendi.
El sallamalarına dayanmazdı yüreğim
********************
güzel anlatım başarılar daim olsun inş.
Ahıska kızı, @RABATLI
3.7.2008 09:41:21
maskosu
@maskosu
3 Temmuz 2008 Perşembe 15:32:45

Cumhuriyet çok büyük
Cumhuriyet çok iyi
Hep onunla yaşadık
Doyasıya sevgiyi
***********************KEŞKE BE CAN***
Mühim olan isim değil müsemmadır
İngiltere kırallıktır ama halkı refah içindedir
Bize bu kafayla ne versen bozarız
Ama yeni ...

Cumhuriyet sevgisi, @cemil
3.7.2008 08:50:21
maskosu
@maskosu
3 Temmuz 2008 Perşembe 11:28:16

ne iki heceli adın
nede yeşili andıran gözlerindi özlediklerim

maviye boyanmışlığın
yükselen duasıydı ümit ettiklerim
*****************************************DAİMÎ BAŞARILAR İNŞ.
BUNCA İŞİN ARASINDA ŞİİRİ HATIRLAMANIZ ÇOK GÜZEL
Lades, @ANSIZIN
3.7.2008 10:17:49
maskosu
@maskosu
3 Temmuz 2008 Perşembe 11:21:08

Erkeksen ölüme yiğitlik tasla
Nice sarhoş aymış, sen aymadın mı ?
Ölümü öldüren olmamış asla
Sağır sultan duymuş,sen duymadın mı?

Deme ey asi nefs, bu nasıl işmiş
Zaman başkalaşmış, asır değişmiş
Herkes zevk sefaya eder perestiş
Bunca boş ...

Ey nefsim, @Bayram Ali Bülbül
3.7.2008 10:32:01
maskosu
@maskosu
2 Temmuz 2008 Çarşamba 16:23:45

dinmiyor içimin ateşi kavurur beni,
bitmez onunla kurduğum hayallerin hevesleri,
canıma yapıştı bu sevda,olmazsa yıkacak beni,
ne olur annem,anlayın beni,
girmeyin araya,bitirmem ben sevgimi...!
*****************************YAZ GÜNEŞİ OLMUŞ Y...

maskosu
@maskosu
2 Temmuz 2008 Çarşamba 13:51:06

Aşk sineyi dağlatırmış,
Taşı bile ağlatırmış
Hakka gönül bağlatırmış,
Olanların sor halini.
****************************hakiki aşıklardan olabilme dileğiyle
Aşkın tarifi, @yusuf kaptan
2.7.2008 01:12:22
maskosu
@maskosu
2 Temmuz 2008 Çarşamba 13:01:23

Sadık ol bağlan dil aynası hakikat şahı güzel Resule,
Oku ruhun zuhuruna sen nidalı bir beyt hoş avaz ile.


Söylesin güzeller şahı aferin olsun divane Halidun,
Arzu halini sun sen ona hüsnü hat güzel bir yazı ile.
***************************...

Gizli raz ile, @halidun
30.6.2008 08:09:30
maskosu
@maskosu
2 Temmuz 2008 Çarşamba 12:48:50

Olmadı bir türlü
Kapılar sıkı mühürlü
Belalar hep püsküllü
Umut desen, yerlerde
*******************************UMUTLAR YÜREKLERDE OLUR İNŞ.
Umut desen, @deryaxderya
30.6.2008 01:07:05
maskosu
@maskosu
2 Temmuz 2008 Çarşamba 12:45:55

Baktım bakmasına , yoktur çözüm
Kimse suçlu değil , yoktur sözüm
Yeteneksiz benim yemiyor gözüm
Koca çınar misali çürümüş özüm
**************
GELİR GEÇER DÜZELİR İNŞ.
Sevilmek, @cebirin defteri
1.7.2008 15:38:41
maskosu
@maskosu
2 Temmuz 2008 Çarşamba 12:10:13

İlk ve son kez sarıldık, ayrılıksa çok zordu,
Mavikent’se bak şimdi, koyulaşmış bir mor’du.
Elvedalar ağlatır, bizde ise bir kordu,
İzmir ağlıyordu can, bir Temmuz Salı günü!
****************************************************YA OLDUMU YA
NE...

maskosu
@maskosu
2 Temmuz 2008 Çarşamba 12:02:00

Ah bir doğsa güneş
Bir olsa sabahım
Boğazıma düğümlenen
İlmeği çözeceğim...
************************tebrikler***
Hayırlı sabahlara kavuşmamız dileklerimle
Bahtınız bahtımız açık olsun
maskosu
@maskosu
2 Temmuz 2008 Çarşamba 11:56:00

Selam getir, götür bir sevgiliden diğerine
Sular serpilsin aşığın hep yanan ciğerine

Es rüzgâr, es ki kafalardaki efkâr dağılsın
Bulutlar gelsin, gökten yerlere yağmur sağılsın

Yananlarla birlikte yürekler de serinlesin
Yanık gönüllerimiz ...

Etkili Yorum
maskosu
@maskosu
1 Temmuz 2008 Salı 18:13:19

Kurtuluş,murada ermek,
Demet,demek gülller almak
Gülistan’da hep uyumak
Kötülükten uzak durmak...


Zâkkum ile beslenenler
Şeytanları çok sevenler
Ağlayanlar ve gülenler
Kâf dağında gezinenler...
******************************BAŞARILAR DA...

Kurtuluş...!, @ferhan
1.7.2008 16:52:25
maskosu
@maskosu
1 Temmuz 2008 Salı 15:09:14


Aldığım nefes boyunca hiçbir zaman isyanım olmadı
Ben hep senden korkarım, yanlızca sana şükrederim
Başıma ne cefalar,ne sefalar geldiyse bu yaşıma kadar
Rabbimin hikmetindendir suâl olunmaz dedim,
Elhamdülüllah hep inanıyorum daima hep itiat...

"sana kavuşmak", @mustafa-sadık
29.6.2008 12:42:33
maskosu
@maskosu
1 Temmuz 2008 Salı 11:59:48

Ezan sesi geceyi yırtıp gelirken gördüm
Ve de duydum serçeleri
Binlercesi yarışıyordu,
-Sübbuhun, guddüsün, diye-
Arada kumruların sesi, onlara karışıyordu
****************************************************TEBRİKLER BAŞARILAR İNŞ.
Güzel bir...

Serçeler, @yunusi
30.6.2008 12:55:05
maskosu
@maskosu
1 Temmuz 2008 Salı 11:51:28

Kazmayı toprağın kara bağrına,
Düşünmeden bir an ey mezarcı vur...
Artık son kez çevrem, gelmiş yakına,
Veda için,yola çıkmadan bir dur...

Davran ruhum,bize yollar gözüktü,
Arkanda eş ve dost boynunu büktü,
İzbende bir boşluk bomboşluk yükt...

Yolculuk..., @şair-i lale
1.7.2008 11:38:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.732
Şiir Okunma
2.909.628
Yazı Okunma
16.926
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL