Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Nisan 2011 Çarşamba 22:41:18
Aşkımı , sevdamı,...

Ben sende buldum

Gözlerine her bakışımda,...

Ben kendimi sende unuttum.

Her aşkım deyişinde..,

Yaşamaya tekrar tutundum

Sana inandım,sana inandım.

Sana taptım,sana taptım.

Üzüm karası gözlerinde..

Ebed...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Nisan 2011 Çarşamba 22:37:55
Uzanmış uyuyor dünya gözünde yok.
Sevgisi katlanmış bin yürekten daha çok.
Eller minnacık mis gibi taze kokuyor
Bir gün önce gel, kollarım seni özlüyor.

Balım,gülüm gönlümde öten bülbülüm.
Aydınlığım ışığım can ciğer,ciğer parem.

çok güzel ...

Yağız, @Kahraman VARDI
27.4.2011 15:16:41
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Nisan 2011 Çarşamba 22:36:17
teni misk-i amber kokan yâr
gece karası gözlerinde istanbul"u sevdiğim can sızım
deliverenlerin içinde küçük bir kız çocuğu
bir nisan yağmuru kadar yakın sana
bir soluk kadar uzak bana
küçük avuçlarında gül deneleri
göz bebeklerinde vuslata y...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Nisan 2011 Çarşamba 20:48:31
Dokunsun bana tanımadığım tüm eller
Vursun kırbacı hiç görmediğim erkekler
Söndürsünler bedenime ellerindeki son sigarayı
Döksünler bardağın dibinde kalan son yudum şarabı
Unuttursunlar seni bana bir zahmet

çok güzel hocam ...... demek o kadar...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Nisan 2011 Çarşamba 20:36:04
Meydanlardan emek işçi hakları dövüldü
Meclis doymadı sokaktan cop yiyeni
Tek derdi babasına okuma hakinin bedelini
Binlerce emek kalem kırdılar şifrelerden
Ygs lys öss oldu gençlere kara kâbus

Köylü kentli karıştı bir bine bu nasıl işti
Her...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Nisan 2011 Çarşamba 02:28:37
Bu yol çok uzak biliyorum
Tıpkı yıldızlar gibisin, bana çok
uzaksın
Onları görebiliyorum, ama tutamıyorum
Ve bir serap gibisin, sana yaklaştıkça kayboluyorsun
Ama biliyorum;
Sen bu yolun sonundasın
Bütün güzelliğinle ve kadınlığınla
B...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Nisan 2011 Çarşamba 02:11:47
El birini bulamaz iken,
İki ananın iki babanın kızı o,
Yedi gardaşın bacısı,
Yaşar hocanın eşi,
İki yavrunun anası,
Bir İstanbul sevdalısı,
Mahallelinin ablası ,
Benimse görümcem...
Adı Suzan...
Suzi derler ona...

Dik duruşunu despot sanı...

Adı suzan.., @sergül kandemir
27.4.2011 02:04:38
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Nisan 2011 Çarşamba 01:52:51
Boğazına hıçkırıkların düğümlendi mi?
Kulaklarında çınladı mı sesi?
Saçlarında dolaştı mı ılık nefesi?
Sıcaklığını hissettin mi ellerinde?
Bir de bana geçer diyorsun

Güneş doğarken sımsıcak
Ayaz vurdu mu yüzüne?
Türküler onu anlattı mı sana?...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Nisan 2011 Çarşamba 01:27:29
Senin ile degisen dünyamin rüzgarlari dinmesin,
Varligin ile yoklugun, beni senden etmesin,
Yedigimle doymuyorum, sana doymadigimdan,
Sen, dünyamda, aclik terbiyemsin...

bir ömür boy mutluluklar dilerim sayın hocam...güzel bir yorum ve güzel mü...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Nisan 2011 Çarşamba 01:18:16
Gözlerinden seyrettim hüznü,
ceylan bakışların yok artık,
sevda savruluyor,
hazan mevsiminde uçuşan
çaresiz yapraklar gibi.
Ok kirpiklerin bile boynunu bükmüş,
ahu gözlerinin üstüne…

harika sayın hocam severek okudum kutluyorum
Buğulu gözler, @Ahmet Moran
27.4.2011 01:14:23
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
27 Nisan 2011 Çarşamba 00:17:26
Saçlarını savurmuş, vermişsin sam yeline
Kervan gelip de geçmiş, dalmışım hayaline
Deste deste gülleri saklamışım eline
-- Bakacaksın yollara, engine dalacaksın
-- İrem bağıdır gönlüm orada kalacaksın



her zaman ki gibi sayın hocam yüreğini...

Gönlümde sen, @RABATLI
27.4.2011 00:09:50
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
26 Nisan 2011 Salı 20:32:04
iki dost tek yürek kutlarım sayın hocam dostluğunuz baki,dostluğunuz daim dostluğunuz kalıcı olsun..kutlarım üstadım......
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
26 Nisan 2011 Salı 20:26:35
Derdini bu yürek kaldırmaz,
Vefasız hiç birine aldırmaz,
Kaz mezarcı daha derin kaz,
Bu yara içimden hiç çıkmaz...sergül Kandemir

Ne sözden anlarsın ne de bakıştan
Belli haberin yok bu kara kıştan
Sevenler korkar mı gönle akıştan
Çarparlar y...

Diye diye, @hüzün şairi
26.4.2011 15:45:04
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
26 Nisan 2011 Salı 20:23:00
Bulut olmadan yağmur olmuyorsa
Toprak olmadan çiçek yeşermiyorsa
Bir birlerini sevdikçe seviyorlarsa
Bir birlerine ölesiye muhtaçlarsa
Bizimkide öyle bir sevda can

kadim dostum hoş ve nazik bir anlatım olmuş..her zamanki gibi tebrikler sayın...

Can, @kosarli 47
26.4.2011 14:55:17
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
26 Nisan 2011 Salı 20:21:23
Ey sevdiğim sana bir diyeceğim var,
Hayat bu,bazen yel eser bazen yağar kar,
Sevgim olsun sana yegane yadigar,
Varsın dinmesin yüreğimdeki har...

evet...ablacığım güzel bir finalle,noktalamışınız gönül arzu ederdiki devamı gelseydi anladımki ok...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
26 Nisan 2011 Salı 20:17:40
Korkular sarmış her cepheyi
Mermiler ıslık çalıyor asude gecelerde
Kurşunlar zıpkın olmuş haince
Saplanıyor çelimsiz yavru bedenlere
Asude gecelerde kan kokusu ayak altlarında
Gidenler …… gidenler
Dönüşünü olmayan yoldalar


kut...

Asude geceler, @gülay3333
26.4.2011 08:58:01
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
26 Nisan 2011 Salı 20:16:23
ÇOKTAN ESKİDİN BENDE ÜÇ HARF AŞK

al bendende o kadar sayın hocam bendede eskidi o üç harf tebrik ederim kaleminiz daim olsun...........
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Nisan 2011 Pazartesi 23:59:33
Biliyorum bu ayrılık çok zor olacak.
İşte vakit geldi.
Üzülme biliyorum üzülmüyeceksin.
Umutlarını başka bahara bırak.
Benim olmadıgım bir bahara.
Kalbine bir damla sevgi damlat.
Tüm olumsuzluklara inat.
Sevecek kalbin benden sonra birisini.
...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Nisan 2011 Pazartesi 21:52:07
Türkmendağlı şairim, ben ülkemi severim.
Güzel Anadolu ma, ben canımı veririm.
Kardeşçe yaşayalım, bu vatan bize yeter.
Şükredelim Allah a, vermesin dert ve keder.


canı gönülden katılıyorum sayın üstadım haklısınız......şükredelim yaradana,ve...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
25 Nisan 2011 Pazartesi 21:42:14
Sen gül idin ben bülbül aşkın bahçesinde
Adımıza şarkılar yazıldı sevenlerin yüreğinde
Beraber şarkılar söylerdik yağmurun eşliğinde
Seninle iki beden tek yürektik dünya güzeliğinde..


kadim dostum harika ....................hepte öyle olasını...

İki yürek tek beden, @kosarli 47
25.4.2011 21:11:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
205.861
Şiir Okunma
3.715.299
Yazı Okunma
14.771
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL